Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

De training van Zaleco trainingen en advies is niet beschikbaar meer op Springest.

8,8
Gemiddeld cijfer voor Telefoontraining: Klantgericht telefoneren
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik …

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

LAST MINUTE AANBIEDING ! DEZE TRAINING IS IN PRIJS VERLAAGD VAN € 375,- VOOR € 295,-. DEZE AANBIEDING IS GELDIG VOOR DE TRAINING VAN 2 JUNI…

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze cursu…

check_box_outline_blank

Facilitair Servicedesk Medewerker

Logo van Possible.
|META_INFO|

Facilitair Servicedesk Medewerker Algemeen Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst wo…

check_box_outline_blank

Zelfvertrouwen en assertiviteitstraining

Logo van Patrick Schriel Coaching & Training
|META_INFO|

Heb jij ook zo’n moeite met nee zeggen? Laat je regelmatig over je heen lopen, klap je dicht en ga je moeilijke situaties liever uit de weg…

check_box_outline_blank

Voorraadbeheer-basistraining

Logo van ziequa.nl
|META_INFO|

Online training met individuele begeleiding. Op momenten dat het jou past. In een tempo dat jou past. Geen verlies aan reistijd naar een cu…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Learnit
|META_INFO|

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaa…

check_box_outline_blank

Klantgerichte servicedesk

Logo van Pure Talent
Startgarantie
|META_INFO|

Na de training: Ben je je bewust van hetgeen een klant van je verwacht en ben je in staat daaraan tegemoet te komen op een klantgerichte, e…

starstarstarstarstar
Chantal Van der Toorn
10
warning Telefoontraining: Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Super leuke training!
Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging.
Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over de telefonische afhandeling met opdrachtgevers en klanten en dus klantgerichter kan gaan werken.
Aanrader!" - 26-11-2018 08:39

"Super leuke training! Alles was goed geregeld waardoor de dag snel voorbij ging. Veel tips gekregen waardoor je meer gaat nadenken over … alles lezen - 26-11-2018 08:39

Beste Chantal, Bedankt voor je mooie review!

- 26-11-2018 08:39
starstarstarstarstar_border
Cherryl van Rossum
Receptioniste
8
warning Telefoontraining: Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"ik vond de training zeer goed, en leerzaam!. de verzorging en locatie was goed. ook een uitgebreide lunch erbij! je nam de tijd voor ons, en de groep was ook klein, wat ik als positief ervaar." - 26-11-2018 08:05

"ik vond de training zeer goed, en leerzaam!. de verzorging en locatie was goed. ook een uitgebreide lunch erbij! je nam de tijd voor ons, en… alles lezen - 26-11-2018 08:05

Beste Cherryl, Jij ook bedankt voor je inzet tijdens de training. Veel succes in het toepassen van wat je geleerd hebt.

- 26-11-2018 08:05
starstarstarstarstar_border
Henriëtte Hendriks
Office manager
8
warning Telefoontraining: Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Opfrissen van de telefoon etiketten, maar ook uitgebreid stilstaan bij het gedrag van mensen en daarop op de juiste manier reageren. Dit in combinatie met een echte oefeningen incl acteur.
Erg leerzaam!!!" - 22-11-2018 17:41

"Opfrissen van de telefoon etiketten, maar ook uitgebreid stilstaan bij het gedrag van mensen en daarop op de juiste manier reageren. Dit in … alles lezen - 22-11-2018 17:41

Beste Henriëtte. Fijn dat je de training als leerzaam hebt ervaren. Veel succes in het toepassen van alles wat je hebt geleerd.

- 22-11-2018 17:41
starstarstarstarstar_border
Koen Ebbers
Planner
8
warning Telefoontraining: Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Goeie, persoonlijke training. Ook fijn dat Claudia erbij was om het een en ander met ons door te spelen. Ik denk dat ik vooral veel gebruik ga maken van de Roos van leary" - 22-11-2018 15:08

"Goeie, persoonlijke training. Ook fijn dat Claudia erbij was om het een en ander met ons door te spelen. Ik denk dat ik vooral veel gebruik … alles lezen - 22-11-2018 15:08

Beste Koen. Bedankt voor je positieve review. Prettig om te lezen dat je het een nuttige training vond. Succes met klantgericht telefoneren!

- 22-11-2018 15:08
starstarstarstarstar_half
Eef Sonneveld
Medewerkster Service Desk
9
warning Telefoontraining: Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes op de I. Prettige ontspannen sfeer, niets is fout maar het kan altijd beter. Ik heb er veel geleerd wat direct toepasbaar is. Ik ben nu ook zekerder aan de telefoon zodat ik mijn klant op de juiste manier helpen kan en ook met de juiste toon." - 12-09-2018 08:53

"Interessante cursus. Je gaat er heen met het idee: Telefoneren wat is er nieuw dan?" Maar echt praktische informatie, net de juiste puntjes … alles lezen - 12-09-2018 08:53

Bedankt Eef, fijn om te lezen dat je jezelf zekerder voelt aan de telefoon dankzij de training.

- 12-09-2018 08:53
starstarstarstarstar
Cees Tijsterman
10
warning Telefoontraining: Klantgericht telefoneren is niet meer beschikbaar

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen.
Cursus materiaal is erg praktisch en er wordt veel geoefend.
René is een zeer deskundige trainer" - 27-03-2017 13:48

"Wil je jouw telefonie vaardigheden naar een hoger niveau tillen, dan kan ik deze cursus zeker aanbevelen. Cursus materiaal is erg praktisch… alles lezen - 27-03-2017 13:48