Masterclass Klantgericht Opereren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van YEARTH Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 YEARTH Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 2.213 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in HR, #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Vitaliteit & Gezondheid en #1 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Sport & Vitaliteit, #3 in HR en #3 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Opleiding & Onderwijs, #2 in Management en #2 in Sales.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Masterclass Klantgericht Opereren
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Masterclass Klantgericht Opereren

"Het meest heeft mij aangesproken om na te denken door middel van gedachten en filmpjes. Op deze manier werden de zaken met de dagelijkse praktijk op een andere manier verbeeld en bespreekbaar gemaakt. Dit sprak mij aan. Ik vond het een interessante cursus." - 29-11-2016 00:00

"Het meest heeft mij aangesproken om na te denken door middel van gedachten en filmpjes. Op deze manier werden de zaken met de dagelijkse pra… alles lezen - 29-11-2016 00:00

Startdata en plaatsen

Amsterdam
12 nov. 2019 tot 4 feb. 2020
Toon rooster
event 12 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 4 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Den Bosch
12 nov. 2019 tot 4 feb. 2020
Toon rooster
event 12 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 4 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Den Haag
12 nov. 2019 tot 4 feb. 2020
Toon rooster
event 12 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 4 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Eindhoven
12 nov. 2019 tot 4 feb. 2020
Toon rooster
event 12 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 4 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Rotterdam
12 nov. 2019 tot 4 feb. 2020
Toon rooster
event 12 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 4 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Utrecht
12 nov. 2019 tot 4 feb. 2020
Toon rooster
event 12 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 4 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Zwolle
12 nov. 2019 tot 4 feb. 2020
Toon rooster
event 12 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 10 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 4 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Amsterdam
25 nov. 2019 tot 17 feb. 2020
Toon rooster
event 25 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 16 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 20 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 17 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Den Bosch
25 nov. 2019 tot 17 feb. 2020
Toon rooster
event 25 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 16 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 20 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 17 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Den Haag
25 nov. 2019 tot 17 feb. 2020
Toon rooster
event 25 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 16 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 20 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 17 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Eindhoven
25 nov. 2019 tot 17 feb. 2020
Toon rooster
event 25 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 16 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 20 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 17 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Rotterdam
25 nov. 2019 tot 17 feb. 2020
Toon rooster
event 25 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 16 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 20 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 17 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Utrecht
25 nov. 2019 tot 17 feb. 2020
Toon rooster
event 25 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 16 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 20 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 17 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Zwolle
25 nov. 2019 tot 17 feb. 2020
Toon rooster
event 25 november 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 16 december 2019, 09:30-17:00, Dag 2
event 20 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 17 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Amsterdam
13 dec. 2019 tot 13 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 december 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 17 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 13 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Den Bosch
13 dec. 2019 tot 13 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 december 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 17 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 13 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Den Haag
13 dec. 2019 tot 13 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 december 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 17 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 13 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Eindhoven
13 dec. 2019 tot 13 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 december 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 17 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 13 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Rotterdam
13 dec. 2019 tot 13 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 december 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 17 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 13 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 4
Utrecht
13 dec. 2019 tot 13 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 december 2019, 09:30-17:00, Dag 1
event 17 januari 2020, 09:30-17:00, Dag 2
event 14 februari 2020, 09:30-17:00, Dag 3
event 13 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 4

Beschrijving

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klantervaring te laten beleven. De kunst is niet alleen te voldoen aan de verwachtingen die de klant heeft, maar om deze te overtreffen. Hierdoor ontstaat een optimale klantbeleving en veelal een grotere loyaliteit. Maar hoe krijg je dit proces in werking en welke stappen zijn ervoor nodig om je klanten optimaal te bedienen? Hoe zorg je ook dat de juiste klanten zich aan jou gaan binden? In deze training “Masterclass Klantgericht Opereren” gaan wij in op een reeks aan aspecten die jou en je organisatie doen groeien door excellente klantgerichtheid.

Iets voor jou

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klantervaring te laten beleven. De kunst is niet alleen te voldoen aan de verwachtingen die de klant heeft, maar om deze te overtreffen. Hierdoor ontstaat een optimale klantbeleving en veelal een grotere loyaliteit. Maar hoe krijg je dit proces in werking en welke stappen zijn ervoor nodig om je klanten optimaal te bedienen? Hoe zorg je ook dat de juiste klanten zich aan jou gaan binden? In deze training “Masterclass Klantgericht Opereren” gaan wij in op een reeks aan aspecten die jou en je organisatie doen groeien door excellente klantgerichtheid.

Iets voor jou

De training “Masterclass Klantgericht Opereren” is bestemd voor accountmanagers en consultants met enkele jaren ervaring, salesmanagers en consultantmanagers.

Resultaat

Je hebt geleerd wat de principes en ingrediënten zijn van klantgerichte organisaties. Je bent in staat deze kennis aan de hand van een concreet stappenplan toe te passen binnen je organisatie. Je hebt je klanten en markt in kaart gebracht en inzicht gekregen in de relatie en verhouding tussen jou en je klanten. Je bent in staat meer rendement uit je relaties te halen door klantbeleving voorop te stellen en klantgericht te werken.

Programma

Dag 1

09:30 Start training

  • Klantgerichtheid en relatiemanagement in de essentie.
  • Intern versus extern gerichte organisaties; facts and figures!
  • Klantcontact; welke momenten hebben wij contact met onze klanten en hoe managen wij die contacten?
  • Interne 360º klantbeleving, aansluiting tussen individuen en teams.
  • Onderscheidende factoren op basis van klant- en marktbewegingen.
  • Voor de tussenliggende periode; het uitwerken van actiepunten.

17:00 Einde training

Dag 2

09:30 Start training

  • Infolab; onze klanten in kaart brengen, wat weten we van onze klanten?
  • Een transparante markt, een voordeel voor klant of verkopende partij?
  • De strategische revolutie; nieuwe vormen van waarde creatie en de veranderende rol van toeleveranciers.
  • SWOT-analyse en confrontatiematrix.
  • Het samenbrengen van externe vraag en intern commitment.
  • Voor de tussenliggende periode; het uitwerken van actiepunten.

17:00 Einde training

Dag 3

09:30 Start training

  • Strategische klantbenadering; het inzetten van resources en toegevoegde waarde.
  • De 8 fases in een verkooptraject (h)erkennen en optimaliseren.
  • De psychologie van ervaring, klantbeleving en klantloyaliteit; het vinden van de evenwichtstheorie binnen relaties.
  • Customer Intimacy; het opbouwen en managen van relaties.
  • Voor de tussenliggende periode; het uitwerken van actiepunten.

17:00 Einde training

Dag 4

09:30 Start training

  • Het voeren van effectieve gesprekken.
  • Trusted value; van klantvraag en behoefte naar het presenteren van de oplossing.
  • Het sturen van (verkoop)gesprekken door vraagtechnieken en -methodes.
  • De winnende onderhandelings- en afsluittechnieken.
  • 5 best practices met vergelijkbare marktpartijen.
  • Voor na de training; het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan.

17:00 Einde training

Werkwijze

Stap 1. Je start met een intake

Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats. Je kunt hierbij kiezen voor een schriftelijke en/of telefonische intake. Op basis van de intake delen wij je in bij een trainingsgroep met overeenkomstige achtergrond, leerdoelen en aandachtspunten.

Stap 2. Je volgt een inspirerende en interactieve training

De vierdaagse training “Masterclass Klantgericht Opereren” wordt verspreid over een periode van vier maanden gegeven. Het trainingsprogramma kenmerkt zich door inspirerende inleidingen, die gevolgd worden door theoretische inzichten en praktijkgerichte opdrachten. Plenaire sessies worden afgewisseld met het uitwerken van opdrachten in subgroepen. Het trainingsprogramma is zo opgezet dat je met en van elkaar leert. Tussen de trainingsdagen door werk je opdrachten uit, welke in vervolgsessies teruggekoppeld worden. De training wordt gegeven door een ervaren salestrainer.

Stap 3. Wij ondersteunen je 6 maanden met een support programma

Vanaf je eerste trainingsdag bieden wij je de mogelijkheid om ondersteuning te krijgen bij het in de praktijk brengen van de kennis en inzichten die je opdoet tijdens de training. Middels de YEARTH Digital Community, een e-learning omgeving, kun je op de momenten dat het jou het beste uitkomt leren. Via de YEARTH app of online omgeving kun je naslagwerk- en artikelen lezen, extra informatie aanvragen, maar ook ondersteuning ontvangen van je trainer. Wil je meer weten over ons support-programma? Neem dan even contact met ons op; 088 – 200 8800.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Masterclass Klantgericht Opereren
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Masterclass Klantgericht Opereren

"Het meest heeft mij aangesproken om na te denken door middel van gedachten en filmpjes. Op deze manier werden de zaken met de dagelijkse praktijk op een andere manier verbeeld en bespreekbaar gemaakt. Dit sprak mij aan. Ik vond het een interessante cursus." - 29-11-2016 00:00

"Het meest heeft mij aangesproken om na te denken door middel van gedachten en filmpjes. Op deze manier werden de zaken met de dagelijkse pra… alles lezen - 29-11-2016 00:00

starstarstarstarstar
Corstiaan
10
Masterclass Klantgericht Opereren

"Het heeft mij het meest aangesproken om meer te kijken naar mezelf en daardoor meer zelfreflectie te krijgen. Ik vond het een nuttige training." - 29-11-2016 00:00

"Het heeft mij het meest aangesproken om meer te kijken naar mezelf en daardoor meer zelfreflectie te krijgen. Ik vond het een nuttige traini… alles lezen - 29-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Masterclass Klantgericht Opereren

"De persoonlijke interactie en betrokkenheid heeft mij het meest aangesproken bij deze training. Ik heb een goede persoonlijke training meegemaakt, waar ik veel energie uitgehaald heb." - 29-11-2016 00:00

"De persoonlijke interactie en betrokkenheid heeft mij het meest aangesproken bij deze training. Ik heb een goede persoonlijke training meege… alles lezen - 29-11-2016 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Masterclass Klantgericht Opereren

"Wat mij het meest heeft aangesproken bij deze training was de manier waarop ik meer zelfreflectie heb gekregen. Ik vond het een nuttige training." - 29-11-2016 00:00

"Wat mij het meest heeft aangesproken bij deze training was de manier waarop ik meer zelfreflectie heb gekregen. Ik vond het een nuttige trai… alles lezen - 29-11-2016 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met YEARTH Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.