Excellente Klantgerichtheid

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van YEARTH Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 YEARTH Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 2.133 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Persoonlijke Effectiviteit en #3 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in HR, #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Vitaliteit & Gezondheid en #1 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Sport & Vitaliteit, #3 in HR en #3 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Opleiding & Onderwijs, #2 in Management en #2 in Sales.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Excellente Klantgerichtheid
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Helna
10
Excellente Klantgerichtheid

"Ik vond het erg fijn om samen met de trainer te sparren en één op één te communiceren. Ik heb er veel van geleerd en zou een ander zeker aanraden deze training ook te volgen!" - 26-11-2019 15:28

"Ik vond het erg fijn om samen met de trainer te sparren en één op één te communiceren. Ik heb er veel van geleerd en zou een ander zeker aan… alles lezen - 26-11-2019 15:28

Startdata en plaatsen

Amersfoort
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Amsterdam
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Apeldoorn
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Arnhem
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Breda
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Den Bosch
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Den Haag
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Eindhoven
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Groningen
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Maastricht
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Naarden
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Rotterdam
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Utrecht
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Zwolle
12 mrt. 2020 tot 26 mrt. 2020
Toon rooster
event 12 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 26 maart 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Amersfoort
7 apr. 2020 tot 21 apr. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 21 april 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Amsterdam
7 apr. 2020 tot 21 apr. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 21 april 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Apeldoorn
7 apr. 2020 tot 21 apr. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 21 april 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Arnhem
7 apr. 2020 tot 21 apr. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 21 april 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Breda
7 apr. 2020 tot 21 apr. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 21 april 2020, 09:30-17:00, Dag 2
Den Bosch
7 apr. 2020 tot 21 apr. 2020
Toon rooster
event 7 april 2020, 09:30-17:00, Dag 1
event 21 april 2020, 09:30-17:00, Dag 2

Beschrijving

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service te bieden vanuit een eigen identiteit en kernwaarden. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol. Zij vormen immers het persoonlijke raakvlak tussen de organisatie en de klanten. In de training “Excellente Klantgerichtheid” leer je klantgericht te handelen vanuit het belevingsperspectief van je klanten. Je ontwikkelt op basis van effectieve principes een structureel klantgerichte houding met bijpassende vaardigheden.

Iets voor jou

De training “Excellente Klantgerichtheid” is bestemd voor verkopers, adviseurs en consultants die de verwachtingen van hun klan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Klantgerichtheid, NLP, Effectief communiceren en Communiceren.

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service te bieden vanuit een eigen identiteit en kernwaarden. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol. Zij vormen immers het persoonlijke raakvlak tussen de organisatie en de klanten. In de training “Excellente Klantgerichtheid” leer je klantgericht te handelen vanuit het belevingsperspectief van je klanten. Je ontwikkelt op basis van effectieve principes een structureel klantgerichte houding met bijpassende vaardigheden.

Iets voor jou

De training “Excellente Klantgerichtheid” is bestemd voor verkopers, adviseurs en consultants die de verwachtingen van hun klanten willen overtreffen.

Resultaat

Je leert hoe je de klant centraal stelt. Tijdens een klantencontact kun je effectief klantbehoeften bepalen. Je maakt gebruik van een positieve communicatiestijl. Je hebt het vermogen om communicatief aan te sluiten bij verschillende klanttypen. Hierbij ben je in staat effectief om te gaan met emoties en weerstand bij klanten. Ook heb je het vermogen een hoge servicegraad te combineren met het verantwoord stellen van grenzen. Je zult meer plezier en voldoening ervaren tijdens de contacten met je klanten. Op basis van bovenstaande resultaten vervul je een gemotiveerde ambassadeursrol voor de organisatie.

Programma

Dag 1

09:30 Start training

  • Klantgerichtheid in essentie.
  • Het in kaart brengen van klantbehoeften.
  • Empathisch luisteren en vragen.
  • Omgaan met verschillende klanttypen en gedragingen.
  • Het (h)erkennen van en het aansluiten op non-verbale signalen.
  • Voor de tussenliggende periode; het uitwerken van actiepunten.

17:00 Einde training

Dag 2

09:30 Start training

  • Het ontwikkelen van sterke klantrelaties.
  • Het creëren van een optimale klantbeleving.
  • Positief en constructief communiceren.
  • Omgaan met emoties en mogelijke weerstand van jouw klanten.
  • Omgaan met jouw eigen emoties binnen klantcontacten.
  • De voldoening van oprechte klantgerichtheid.
  • Voor na de training; het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan.

17:00 Einde training

Werkwijze

Stap 1. Je start met een intake

Voorafgaand aan de training vindt een intake plaats. Je kunt hierbij kiezen voor een schriftelijke en/of telefonische intake. Op basis van de intake delen wij je in bij een trainingsgroep met overeenkomstige achtergrond, leerdoelen en aandachtspunten.

Stap 2. Je volgt een inspirerende en interactieve training

De tweedaagse training “Excellente Klantgerichtheid” wordt verspreid over een periode van twee weken gegeven. Het trainingsprogramma kenmerkt zich door inspirerende inleidingen, die gevolgd worden door theoretische inzichten en praktijkgerichte opdrachten. Plenaire sessies worden afgewisseld met het uitwerken van opdrachten in subgroepen. Het trainingsprogramma is zo opgezet dat je met en van elkaar leert. De training wordt gegeven door een ervaren gedrags- en communicatietrainer.

Stap 3. Wij ondersteunen je 3 maanden met een support programma

Vanaf je eerste trainingsdag bieden wij je de mogelijkheid om ondersteuning te krijgen bij het in de praktijk brengen van de kennis en inzichten die je opdoet tijdens de training. Middels de YEARTH Digital Community, een e-learning omgeving, kun je op de momenten dat het jou het beste uitkomt leren. Via de YEARTH app of online omgeving kun je naslagwerk- en artikelen lezen, extra informatie aanvragen, maar ook ondersteuning ontvangen van je trainer. Wil je meer weten over ons support-programma? Neem dan even contact met ons op; 088 – 200 8800.

10
Gemiddeld cijfer voor Excellente Klantgerichtheid
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Helna
10
Excellente Klantgerichtheid

"Ik vond het erg fijn om samen met de trainer te sparren en één op één te communiceren. Ik heb er veel van geleerd en zou een ander zeker aanraden deze training ook te volgen!" - 26-11-2019 15:28

"Ik vond het erg fijn om samen met de trainer te sparren en één op één te communiceren. Ik heb er veel van geleerd en zou een ander zeker aan… alles lezen - 26-11-2019 15:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met YEARTH Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.