Training Klantgericht Telefoneren Master

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van XL10 Training|Opleiding
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 XL10 Training|Opleiding heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 489 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Training Klantgericht Telefoneren Master
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Zaggi Piatzisti
9
Training Klantgericht Telefoneren Master

"Super training (goede inhoud), super docent (weet waar hij het over heeft), en best lunch ever! zou zeker weer een training bij XL10 volgen. Comlimenten voor XL10, was allemaal heel goed geregeld." - 14-12-2018 00:00

"Super training (goede inhoud), super docent (weet waar hij het over heeft), en best lunch ever! zou zeker weer een training bij XL10 volgen.… alles lezen - 14-12-2018 00:00

Startdata en plaatsen

Voor de training vul jij een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) in. Deze geeft jou meer inzicht in jouw eigen wijze van communiceren en voorkeursgedrag.
11 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Voor de training vul jij een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) in. Deze geeft jou meer inzicht in jouw eigen wijze van communiceren en voorkeursgedrag.
27 mei. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Trainen in kleine groepen, persoonlijk en gericht op jouw leerdoel! 

Jouw leerdoelen staan centraal binnen elke training van XL10. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats. Hierin stel je met de trainer of opleidingsadviseur jouw eigen persoonlijke leerdoelen vast, en kun je praktijksituaties aangeven waarin jij jezelf graag wilt verbeteren. Iedere XL10 Training bestaat voor 75% uit Doen. Dus niet alleen luisteren maar actief aan de slag!

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort:

Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergroot je jouw overtuigingskracht in klantcontact? In deze telefoontraining ontwikkel je alle communicatieve vaardigheden voor professioneler en effectiever contact met klanten. Daarnaast reflecteren we samen met jou. We kijken welk gedrag je voorkeur heeft en welk effect dit heeft op je gesprekspartner. Zo leer je welk gedrag past bij klantgerichte en overtuigende communicatie en gebruik je zelfs je doelen in gesprekken die je als lastig ervaart.

Tijdens de master klantgericht telefoneren ga je dieper in op jouw rol in het contact met klanten. Voor de trai…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Trainen in kleine groepen, persoonlijk en gericht op jouw leerdoel! 

Jouw leerdoelen staan centraal binnen elke training van XL10. Voorafgaand aan de training vindt een telefonische intake plaats. Hierin stel je met de trainer of opleidingsadviseur jouw eigen persoonlijke leerdoelen vast, en kun je praktijksituaties aangeven waarin jij jezelf graag wilt verbeteren. Iedere XL10 Training bestaat voor 75% uit Doen. Dus niet alleen luisteren maar actief aan de slag!

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort:

Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergroot je jouw overtuigingskracht in klantcontact? In deze telefoontraining ontwikkel je alle communicatieve vaardigheden voor professioneler en effectiever contact met klanten. Daarnaast reflecteren we samen met jou. We kijken welk gedrag je voorkeur heeft en welk effect dit heeft op je gesprekspartner. Zo leer je welk gedrag past bij klantgerichte en overtuigende communicatie en gebruik je zelfs je doelen in gesprekken die je als lastig ervaart.

Tijdens de master klantgericht telefoneren ga je dieper in op jouw rol in het contact met klanten. Voor de training vul jij een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) in. Deze geeft jou meer inzicht in jouw eigen wijze van communiceren en voorkeursgedrag. Wat zijn jouw persoonlijke kwaliteiten en hoe kun je jouw persoonlijke stijl aanpassen aan de klant? In deze Master ontwikkel je je telefonische vaardigheden nog verder, zodat je in staat bent alle situaties op professionele en klantgedreven wijze af te handelen.

    • Je persoonlijke kwaliteiten als visitekaartje van de organisatie
    • Van klantvriendelijk naar klantgedreven in de contactmomenten
    • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
    • Informeren, adviseren en afspraken maken
    • Overtuigend en duidelijk formuleren
    • De leiding nemen, houden en terugnemen in je gesprek
    • Voorkomen en wegnemen van weerstanden
    • Omgaan met emoties en klachten
    • Omgaan met verschillende klanttypen
    • De klant beter ‘herkennen’en je gedrag hierop aanpassen

Resultaat

  • Je leert hoe je een professioneel en klantgericht telefoongesprek kunt voeren - telefoneren
  • Je bent zelfbewuster en sympathieker tijdens het contact met klanten en prospects
  • Je komt sneller tot de kern door effectieve luister- en vraagtechnieken toe te passen
  • Je brengt een klantgerichte en logische structuur aan in al je gesprekken
  • Je verbetert je eigen communicatieve vaardigheden
  • Je leert omgaan met lastige situaties als weerstanden, klachten en slecht nieuws

Aanpak
Jouw eigen leerpunten staan centraal. De trainer belt je voor de training om jouw leerdoelen te bespreken. Je verbetert je vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit je eigen praktijk. Onze trainers zijn er voor jou en geven je gerichte feedback en praktische tips waar je echt iets aan hebt in jouw werk. XL10 Training traint in kleine groepen van maximaal 6 personen.

Vragen?
Enthousiast geworden? Of heb je vragen over deze training Professioneel en klantgericht telefoongebruik? Neem dan nu contact met ons op of download de brochure. Graag tot ziens in een van onze XL10 Trainingen.

8,3
Gemiddeld cijfer voor Training Klantgericht Telefoneren Master
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Zaggi Piatzisti
9
Training Klantgericht Telefoneren Master

"Super training (goede inhoud), super docent (weet waar hij het over heeft), en best lunch ever! zou zeker weer een training bij XL10 volgen. Comlimenten voor XL10, was allemaal heel goed geregeld." - 14-12-2018 00:00

"Super training (goede inhoud), super docent (weet waar hij het over heeft), en best lunch ever! zou zeker weer een training bij XL10 volgen.… alles lezen - 14-12-2018 00:00

starstarstarstarstar_half
M.J.P. Van Rooij
9
Training Klantgericht Telefoneren Master

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus." - 09-03-2015 00:00

"Er wordt goed ingegaan op persoonlijke doelen. Kleine groep, waardoor je meer aandacht krijgt. Het was een zeer leerzame cursus. " - 09-03-2015 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Oscar Kessen
7
Training Klantgericht Telefoneren Master

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om mijn telefoongesprekken klantgericht te laten zijn. En nu oefenen in de praktijk." - 04-03-2015 00:00

"Mijn focus en zelfvertrouwen zijn door de training gegroeid. De rollenspelen waren erg leerzaam! Ik weet nu beter waar ik op moet letten om … alles lezen - 04-03-2015 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8

"De training beviel heel goed, er wordt op een plezierige wijze training gegeven. Ik heb eerder een training gevolgd dit was erg zakelijk en ook niet erg persoonlijk. Bij deze training wordt daar gelukkig wel de nadruk op gelegd. Hier is dus ook genoeg gelegenheid tot specifieke vragen. Dit is sowieso een goed pluspunt, aangezien je dan gericht leert ten opzichte van je eigen situatie. Verder is het plezierig om in een kleine groep te werken, maar dit sluit ook weer aan bij het persoonlijke gedeelte. De catering was goed verzorgd. De locatie was goed te bereiken (ook zonder navigatie) en ligt centraal.
" - 19-02-2014 00:00

"De training beviel heel goed, er wordt op een plezierige wijze training gegeven. Ik heb eerder een training gevolgd dit was erg zakelijk en … alles lezen - 19-02-2014 00:00

starstarstarstarstar_half
Manon Pronk
Receoptioniste
9
Training Klantgericht Telefoneren Master

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik iedereen aan! Rebecca is een goede trainster! Ze legde alles geduldig en duidelijk uit. Topcursus!" - 14-02-2013 09:26

"Het was een erg leerzame, nuttige en leuke cursus. Door de kleine groep was er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. Deze cursus raad ik… alles lezen - 14-02-2013 09:26

starstarstarstarstar_border
J. Lammers
7,8
Training Klantgericht Telefoneren Master

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad." - 20-07-2011 21:31

"Cursus was voor mij erg leerzaam. Als inkoper neem ik vaak verkooptaken waar, omdat we een klein bedrijf zijn. Ik heb er veel aan gehad. " - 20-07-2011 21:31

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met XL10 Training|Opleiding, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.