Executive Master of Marketing (MM)

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van TIAS School for Business and Society
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 TIAS School for Business and Society heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 9 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Tilburg
1 nov. 2019 tot 1 jul. 2021

Beschrijving

Bij TIAS School for Business and Society doceren we vanuit de gedachte dat inzichten van vandaag niet de oplossingen van morgen zijn. Daarom leggen we, naast het overbrengen van kennis en vaardigheden, de nadruk vooral op het stimuleren van een kritische, nieuwsgierige benadering. Andere vragen stellen om te weten hoe het echt zit. Op zoek naar antwoorden met impact op organisaties, business en de samenleving.

TIAS is de business school van Tilburg University en de Technische Universiteit Eindhoven.

Voor marketingprofessionals die klaar zijn voor het strategisch marketingbeleid

Als marketeer moet je voortdurend inspelen op innovaties en nieuwe ontwikkelingen. Daarmee kun je jouw organisatie blijvend onderscheiden in een sterk concurrerende markt. Ben je een ambitieuze marketingprofessional en wil je je kennis verdiepen en verbreden? Heb jij een leidinggevende functie op het gebied van marketing bij een groot bedrijf en wil je graag doorgroeien, bijvoorbeeld richting CMO? Of heb je een passie voor commercie en wil je graag zelf richting geven aan het strategisch marketingbeleid in jouw organisatie? Dan is de deeltijd Executive Master of Marketing (MM) iets voor jou!

 

 

Meer informatie o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: MBA Marketing, Marketing, NIMA Marketing-A, NIMA Marketing-B en NIMA Marketing Oriëntatie.

Bij TIAS School for Business and Society doceren we vanuit de gedachte dat inzichten van vandaag niet de oplossingen van morgen zijn. Daarom leggen we, naast het overbrengen van kennis en vaardigheden, de nadruk vooral op het stimuleren van een kritische, nieuwsgierige benadering. Andere vragen stellen om te weten hoe het echt zit. Op zoek naar antwoorden met impact op organisaties, business en de samenleving.

TIAS is de business school van Tilburg University en de Technische Universiteit Eindhoven.

Voor marketingprofessionals die klaar zijn voor het strategisch marketingbeleid

Als marketeer moet je voortdurend inspelen op innovaties en nieuwe ontwikkelingen. Daarmee kun je jouw organisatie blijvend onderscheiden in een sterk concurrerende markt. Ben je een ambitieuze marketingprofessional en wil je je kennis verdiepen en verbreden? Heb jij een leidinggevende functie op het gebied van marketing bij een groot bedrijf en wil je graag doorgroeien, bijvoorbeeld richting CMO? Of heb je een passie voor commercie en wil je graag zelf richting geven aan het strategisch marketingbeleid in jouw organisatie? Dan is de deeltijd Executive Master of Marketing (MM) iets voor jou!

 

 

Meer informatie over programma opzet en inhoud?
Download de brochure:

Download brochure

 

Waarom je kiest voor TIAS

  • #1 Masteropleider van Nederland volgens Keuzegids Masters 2019
  • #1 Business School in Executive Education in Nederland volgens de Financial Times 2019
  • Waardering deelnemers: MM is door onze eigen deelnemers beoordeeld met een 8,3
  • Internationaal erkende MM Mastertitel, NVAO geaccrediteerd
  • Een flexibel leertraject afgestemd op jouw behoeften: kies voor losse modules of de hele master

 

Succesvol marketingbeleid 

In de deeltijd Executive Master of Marketing (MM) leer je vorm te geven aan een succesvol marketingbeleid, gebaseerd op de meest recente wetenschappelijke inzichten. Je legt verbindingen tussen de vragen uit de markt en de marketingstrategie en -doelstellingen van jouw organisatie. Naast inhoudelijke marketingkennis krijg je tools aangereikt om je organisatie mee te nemen in de nieuwe ontwikkelingen. Je verbreedt en optimaliseert jouw kennis en inzichten, waardoor je een strategisch waardevolle marketeer wordt.

 

Flexibiliteit

De deeltijd Executive Master of Marketing (MM) is flexibel te volgen: je kunt de opleiding spreiden over een langere periode dan de aangegeven 16 maanden. Daarnaast kun je ervoor kiezen om alleen de modules te volgen die voor jou relevant zijn.

 

InCompany-programma voor organisaties

TIAS School for Business and Society verzorgt ook InCompany opleidingen voor organisaties. Op basis van de nieuwste wetenschappelijke inzichten stelt TIAS een praktisch toepasbaar programma op dat volledig toegesneden is op de ambities en ontwikkelvraagstukken van de organisatie. Neem contact op met de Program Adviser voor meer informatie over de mogelijkheden.

   

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.