Klantgericht Communiceren code 95

De cursus van THINQ Training BV is niet beschikbaar meer op Springest.

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Effectief Communiceren - Gesprekstechnieken I

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
|META_INFO|

Last minute aanbieding: de training van 23 mei in Utrecht en de training van 29 mei in Rotterdam bedraagt nu €295,- in plaats van €375,- Ho…

check_box_outline_blank

Snellezen, Mindmappen en Geheugen training

Logo van Focus Academy
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Training Snellezen en geheugen training In onze ééndaagse cursus Snellezen & Geheugen ontdek je verschillende methodes om (complexe) inform…

check_box_outline_blank

Klantgericht denken en doen

Logo van FocusXL
|META_INFO|

Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Trainingen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Gastvrijheid - Klantvriendelijkheid

Logo van Mirror Consultancy
|META_INFO|

Gastvrijheid en gastvriendelijkheidDe medewerker op de vloer is vaak het aanspreekpunt voor gasten/klanten en daardoor het visitekaartje va…

check_box_outline_blank

Klantgericht telefoneren

Logo van Feedback Training & Consulting
|META_INFO|

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren. Doel Na de tr…

check_box_outline_blank

Masterclass Communicatie

Logo van Keizer & Co, communicatie en coaching
Startgarantie
|META_INFO|

Effectief communiceren leer je niet alleen door erover te praten, maar vooral door het te doen. Vanuit die gedachte organiseert Keizer & Co…

check_box_outline_blank

Small talk - Communicatieve vaardigheden en gespreksvaardigheden aanleren voor persoonlijke effectiviteit in netwerken.

Logo van Icademy
|META_INFO|

Om een praatje verlegen? Als dat echt zo is, kun je een probleem hebben. Verbaas je je erover hoe gemakkelijk het sommige mensen lukt om co…