Klantgericht Communiceren

Type product
Tijdsduur
Logo van Lexicon Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,9 Lexicon Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,9 (uit 20 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Training Klantgericht Communiceren

Hoe zorg ik ervoor dat mijn gesprekken beter en prettiger verlopen?

U leert in de training Klantgericht communiceren, de behoefte van de klant kennen en daarop in te spelen. U wilt dat uw klanten tevreden zijn over u (waardoor ze bij u zullen blijven kopen). Zo tevreden zelfs, dat zij andere klanten naar uw organisatie sturen.

Doelgroep

Deze training is geschikt voor iedereen die contact met (potentiële) klanten of relaties heeft en gesprekken met meer resultaat wil leren voeren.

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Klantgerichte medewerkers zijn goud waard voor iedere organisatie.
Een oprecht klantgerichte organisatie toont zich …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Training Klantgericht Communiceren

Hoe zorg ik ervoor dat mijn gesprekken beter en prettiger verlopen?

U leert in de training Klantgericht communiceren, de behoefte van de klant kennen en daarop in te spelen. U wilt dat uw klanten tevreden zijn over u (waardoor ze bij u zullen blijven kopen). Zo tevreden zelfs, dat zij andere klanten naar uw organisatie sturen.

Doelgroep

Deze training is geschikt voor iedereen die contact met (potentiële) klanten of relaties heeft en gesprekken met meer resultaat wil leren voeren.

Klantgerichte organisaties zijn succesvolle organisaties. Klantgerichte medewerkers zijn goud waard voor iedere organisatie.
Een oprecht klantgerichte organisatie toont zich geïnteresseerd in de klant. Tijdens deze boeiende training gaat u met praktijksituaties aan de slag en leert u wat het betekent als een organisatie de klant centraal stelt.

Klantgerichtheid leidt tot tevreden klanten (en medewerkers)!

Inhoud training

Tijdens de training komen, onder andere, de volgende onderwerpen aan de orde:


• Wie is uw klant?
• Luisteren met aandacht en interesse
• Trots zijn op uw organisatie
• Klantgericht communiceren
• Omgaan met lastige klanten

Tijdens de training zal uw ervaren trainer u veel handvatten aanreiken die u helpen om beter en resultaatgericht te communiceren. Daarnaast voorziet hij of zij u van waardevolle feedback. Door middel van rollenspellen brengt u het geleerde direct in de praktijk.

Na afloop van de workshop ontvangt u het gewaardeerde Lexicon certificaat.

Lexicon Training is de expert in taal- en communicatietrajecten binnen het bedrijfsleven en de overheid. Persoonlijk en op maat. Voor het beste resultaat!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.