Training Klantgerichtheid voor ICT medewerkers

Logo van Tailor iT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Tailor iT heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Tailor iT biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

In deze eendaagse training wordt aandacht besteed aan klantgerichtheid.
Naast een stuk theorie zal er aandacht besteedt worden aan praktijksimulaties en rollenspelen. U leert dat het stellen van de juiste vragen en actief luisteren belangrijke elementen zijn voor het voeren van een doelgericht en efficiënt gesprek. Na het volgen van deze training kunt u klanten correct te woord staan en heeft u tools meegekregen om (telefoon) gesprekken op een effici?nte manier af te handelen. U kunt zich beter verplaatsen in de klant en daardoor problemen naar tevredenheid oplossen. In deze eendaagse training wordt aandacht besteed aan klantgerichtheid. Naast een stuk theorie zal er aandacht besteedt worden…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, ICT Algemeen, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Al onze trainingen kunnen in plaats van een Open Rooster training ook als (Privé) maatwerktraining gevolgd worden. Omdat een privé-/maatwerktraining afgestemd is op de werkzaamheden en opleidingsbehoeftes van de cursisten, kan de trainingsduur vaak worden ingekort naar de helft van de tijd.

Daarnaast hoeven de cursisten niet te reizen, en kan de training op een in overleg te plannen datum plaatsvinden.

En dit alles tegen dezelfde tarieven als een Open Rooster training !!

In deze eendaagse training wordt aandacht besteed aan klantgerichtheid.
Naast een stuk theorie zal er aandacht besteedt worden aan praktijksimulaties en rollenspelen. U leert dat het stellen van de juiste vragen en actief luisteren belangrijke elementen zijn voor het voeren van een doelgericht en efficiënt gesprek. Na het volgen van deze training kunt u klanten correct te woord staan en heeft u tools meegekregen om (telefoon) gesprekken op een effici?nte manier af te handelen. U kunt zich beter verplaatsen in de klant en daardoor problemen naar tevredenheid oplossen. In deze eendaagse training wordt aandacht besteed aan klantgerichtheid. Naast een stuk theorie zal er aandacht besteedt worden aan praktijksimulaties en rollenspelen. U leert dat het stellen van de juiste vragen en actief luisteren belangrijke elementen zijn voor het voeren van een doelgericht en effici?nt gesprek.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.