Service- en klantgerichtheid voor Service Monteurs

Type product
Logo van Studdy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Studdy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 11 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Studdy is de nieuwe "Netflix" voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Op Studdy heb je onbeperkt toegang tot 500+ online trainingen, assessments en media zoals het FD, de Volkskrant en het AD voor slechts €179,50 per jaar. 

Studdy | Leren wat je leuk vindt!

Op At Monday heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar.

Deze leerlijn is voor technici die regelmatig in contact staan met de klant. Vaak heeft een klant na het sluiten van de deal veel contact met de technici binnen de organisatie. Als die samenwerking stroef verloopt heeft dat directe gevolgen voor de relatie met de klant. Met deze leerlijn proberen we dit allicht te voorkomen. Leer iets over jezelf en over het plezier dat een goede klanterelatie jou in je werk kan bieden.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Studdy is de nieuwe "Netflix" voor jouw persoonlijke ontwikkeling. Op Studdy heb je onbeperkt toegang tot 500+ online trainingen, assessments en media zoals het FD, de Volkskrant en het AD voor slechts €179,50 per jaar. 

Studdy | Leren wat je leuk vindt!

Op At Monday heb je naast deze training ook onbeperkt toegang tot alle 530 andere trainingen, voor slechts €179,50 per jaar.

Deze leerlijn is voor technici die regelmatig in contact staan met de klant. Vaak heeft een klant na het sluiten van de deal veel contact met de technici binnen de organisatie. Als die samenwerking stroef verloopt heeft dat directe gevolgen voor de relatie met de klant. Met deze leerlijn proberen we dit allicht te voorkomen. Leer iets over jezelf en over het plezier dat een goede klanterelatie jou in je werk kan bieden.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.