User Experience - Dag

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.129 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor User Experience - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Christianne Rugl
8
User Experience - Dag

"Ik vond de training zeer prettig omdat ik mijn doel heb kunnen realiseren: wat is Experience Marketing en enkele praktische tips/tools om zelf mee te werken.
De training was interactief en multimediaal, dus interessant en niet saai. Verder vond ik dat er een goede balans was tussen theorie en praktijk, zeker voor een training die maar 1 dag beslaat. De groep was denk ik ook net groot genoeg: ieder heeft zn woord kunnen doen, ook bij de groepsoefeningen." - 24-12-2008 11:38

"Ik vond de training zeer prettig omdat ik mijn doel heb kunnen realiseren: wat is Experience Marketing en enkele praktische tips/tools om ze… alles lezen - 24-12-2008 11:38

Startdata en plaatsen

Amsterdam
9 jan. 2020
Eindhoven
9 jan. 2020
Rotterdam
9 jan. 2020
Utrecht
9 jan. 2020
Zwolle
9 jan. 2020
Amsterdam
1 apr. 2020
Eindhoven
1 apr. 2020
Rotterdam
1 apr. 2020
Utrecht
1 apr. 2020
Zwolle
1 apr. 2020

Beschrijving

Je wilt jouw kennis van de user experience verder ontwikkelen, zodat je de gebruiksvriendelijkheid van websites kunt verbeteren voor bezoekers. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als webdesigner, market...

Met een goede gebruikerservaring geef je de bezoekers van jouw website een positief gevoel mee. Zo kun je ervoor zorgen dat bezoekers terugkomen en stimuleer je conversies op jouw website, of dit nu om een aanmelding voor een nieuwsbrief, een inschrijving of een daadwerkelijke verkoop gaat. In deze training User Experience leer je hoe je dit aanpakt. Je verdiept je in voor jou specifieke doelgroepen en leert hun online gedrag in kaart brengen. Daarbij ontwikkel je de vaardigheden om boeiende en…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: UX / User Experience Design, Usability (gebruiksvriendelijkheid), Conversie optimalisatie, SEO en Webdesign.

Je wilt jouw kennis van de user experience verder ontwikkelen, zodat je de gebruiksvriendelijkheid van websites kunt verbeteren voor bezoekers. Je bent bijvoorbeeld werkzaam als webdesigner, market...

Met een goede gebruikerservaring geef je de bezoekers van jouw website een positief gevoel mee. Zo kun je ervoor zorgen dat bezoekers terugkomen en stimuleer je conversies op jouw website, of dit nu om een aanmelding voor een nieuwsbrief, een inschrijving of een daadwerkelijke verkoop gaat. In deze training User Experience leer je hoe je dit aanpakt. Je verdiept je in voor jou specifieke doelgroepen en leert hun online gedrag in kaart brengen. Daarbij ontwikkel je de vaardigheden om boeiende en gebruiksvriendelijke klantervaringen te realiseren. Met de praktijkgerichte aanpak van SRM merk je direct resultaat binnen je eigen werk.

Trainingen

Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'User Experience' van SRM.

Als marketeer wil je naast een mooi ogende website ook een gebruiksvriendelijke en gebruikersgerichte website creëren. Tijdens deze training User Experience van SRM leer je het verschil tussen de user experience en usability. Je ontwikkelt vaardigheden om het online gedrag van jouw specifieke doelgroep in kaart te brengen en onderzoekt met welk doel zij welke toptaken uitvoeren. Met dit nieuwe inzicht kun jij de indeling en structuur van jouw website volledig afstemmen op de wensen en behoeften van de gebruiker. Na afloop van deze training zorg jij voor een optimale user experience: een overzichtelijke website, die eenvoudig in gebruik is en effectief aanstuurt op conversie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Basiskennis user experience

o Het verschil tussen user experience en usability
o Trends binnen user experience
o Wensen van eindgebruikers
o Belang van beeld, tekst en design

Toepassing in de praktijk

o Het in kaart brengen van je doelgroep
o Onderzoek het doel en de toptaken van je gebruiker
o Soorten UX-testen (cardsorting, eyetracking, A/B-testing, guerillatesting)
o Inspelen op klantinzicht
o Sitescan en checklist doornemen

SRM-USE|User Experience

8
Gemiddeld cijfer voor User Experience - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_border
Christianne Rugl
8
User Experience - Dag

"Ik vond de training zeer prettig omdat ik mijn doel heb kunnen realiseren: wat is Experience Marketing en enkele praktische tips/tools om zelf mee te werken.
De training was interactief en multimediaal, dus interessant en niet saai. Verder vond ik dat er een goede balans was tussen theorie en praktijk, zeker voor een training die maar 1 dag beslaat. De groep was denk ik ook net groot genoeg: ieder heeft zn woord kunnen doen, ook bij de groepsoefeningen." - 24-12-2008 11:38

"Ik vond de training zeer prettig omdat ik mijn doel heb kunnen realiseren: wat is Experience Marketing en enkele praktische tips/tools om ze… alles lezen - 24-12-2008 11:38

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.