Succesvol acquireren en afspraken maken

Tijdsduur
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 66 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Resultaat

  • Je voelt geen belemmering meer om te acquireren
  • Je legt sneller contact met nieuwe klanten
  • Je maakt een goede eerste indruk
  • Je presenteert jezelf overtuigend
  • Je profileert jezelf stevig in een acquisitiegesprek
  • Je houdt oog voor klanten en opdrachtgevers  

Voor wie?

Je hebt binnen jouw organisatie in meer of mindere mate te maken met acquisitie. Bijvoorbeeld als accountmanager of in een sales- of binnendienstfunctie. Je wilt graag meer rendement halen uit jouw acquisities. Soms voel je belemmeringen bij 'koud' of 'lauw' bellen. Je wilt sneller en makkelijker nieuwe klanten binnenhalen en bij bestaande klanten meer omzet genereren.

Inhoud

Jouw eigen gedrag en praktijk staan centra…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Acquisitie, Verkoopmethoden, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Verkoopstrategie.

Resultaat

  • Je voelt geen belemmering meer om te acquireren
  • Je legt sneller contact met nieuwe klanten
  • Je maakt een goede eerste indruk
  • Je presenteert jezelf overtuigend
  • Je profileert jezelf stevig in een acquisitiegesprek
  • Je houdt oog voor klanten en opdrachtgevers  

Voor wie?

Je hebt binnen jouw organisatie in meer of mindere mate te maken met acquisitie. Bijvoorbeeld als accountmanager of in een sales- of binnendienstfunctie. Je wilt graag meer rendement halen uit jouw acquisities. Soms voel je belemmeringen bij 'koud' of 'lauw' bellen. Je wilt sneller en makkelijker nieuwe klanten binnenhalen en bij bestaande klanten meer omzet genereren.

Inhoud

Jouw eigen gedrag en praktijk staan centraal tijdens deze training. Na korte theorie ga je direct aan de slag met oefeningen en rollenspelen met een professionele trainingsacteur. Jouw persoonlijke situatie en jouw (mogelijke) klantencontacten vormen het uitgangspunt van de oefeningen. Je leert jezelf overtuigend te presenteren en krijgt gesprekstechnieken onder de knie.

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Fasering van het acquisitiegesprek
  • Jouw eigen overtuigingen
  • 'Koude, lauwe en warme acquisitie
  • Acquisitiegesprekken oefenenmet een trainingsacteur
  • Rationele en emotionele koopmotieven van klanten
  • Overtuigend presenteren van jouw organisatie, producten en diensten
  • De 'elevatorpitch'
  • Commerciële gesprekstechnieken
  • Omgaan met weerstand en bezwaren bij klanten
  • Acquireren vanuit persoonlijke kracht  

Blijf je ontwikkelen met New Heroes

Na afloop van je training ontvang je 6 maanden toegang tot het online platform New Heroes, waar je verder kunt werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. Kijk op www.sn.nl/newheroes voor meer informatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.