Leidinggeven aan klantgerichtheid

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 76 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

ROTTERDAM
13 nov. 2019
UTRECHT
9 dec. 2019
AMSTERDAM
14 jan. 2020
'S-GRAVENHAGE
19 mrt. 2020
UTRECHT
15 mei. 2020

Beschrijving

Resultaat

  • Je beseft dat klantgerichtheid de sleutel tot een unieke klantbeleving is 
  • Je gebruikt klantgerichtheid als basis voor het maken van keuzes 
  • Je begrijpt welke factoren de klanttevredenheid verbeteren 
  • Je weet hoe je medewerkers motiveert richting klantgericht werken  
  • Je weet welke leiderschapsstijl nodig is voor een klantgerichte organisatie

Voor wie?

Onderscheidend vermogen op producten en diensten wordt steeds moeilijker. Wat wel werkt? Een positieve klantbeleving. De klant centraal stellen in de hele organisatie is echter een hele uitdaging. Hoe doorbreek je bijvoorbeeld een silocultuur? Wie regisseert de transformatie naar klantgericht werken ? Wat komt daarbij kijken? Ontde…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Leidinggeven, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Resultaat

  • Je beseft dat klantgerichtheid de sleutel tot een unieke klantbeleving is 
  • Je gebruikt klantgerichtheid als basis voor het maken van keuzes 
  • Je begrijpt welke factoren de klanttevredenheid verbeteren 
  • Je weet hoe je medewerkers motiveert richting klantgericht werken  
  • Je weet welke leiderschapsstijl nodig is voor een klantgerichte organisatie

Voor wie?

Onderscheidend vermogen op producten en diensten wordt steeds moeilijker. Wat wel werkt? Een positieve klantbeleving. De klant centraal stellen in de hele organisatie is echter een hele uitdaging. Hoe doorbreek je bijvoorbeeld een silocultuur? Wie regisseert de transformatie naar klantgericht werken ? Wat komt daarbij kijken? Ontdek de succesfactoren en de valkuilen bij het realiseren van een klantgerichte organisatie.

Inhoud

We leren je wat een organisatie klantgericht maakt. Je krijgt een inhoudelijk framework aangereikt en gaat aan de slag met praktijkvoorbeelden. 

Daarna slaan we de brug naar jouw organisatie. Wat doe je al goed en waar ligt het verbeterpotentieel? Welke stappen kun je concreet zetten om de klanttevredenheid te verbeteren? Je leert hoe je leidinggevende vaardigheden inzet voor de transformatie naar een klantgerichte en klantvriendelijke organisatie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Trends en ontwikkelingen
  • De commerciële strategie richten op partnerships
  • Producten en diensten vanuit een hoger doel
  • De organisatie inrichten met de klant centraal
  • De klantbelofte waarmaken is mensenwerk
  • Omgeving betrekken bij jouw klantbeleving

 

Blijf je ontwikkelen met New Heroes

Na afloop van je training ontvang je 6 maanden toegang tot het online platform New Heroes, waar je verder kunt werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. Kijk op www.sn.nl/newheroes voor meer informatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.