Leidinggeven aan klantgerichtheid

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 83 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

'S-GRAVENHAGE
19 mrt. 2020
UTRECHT
15 mei. 2020
AMERSFOORT
28 sep. 2020
ROTTERDAM
13 nov. 2020
UTRECHT
9 dec. 2020

Beschrijving

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je beseft dat klantgerichtheid de sleutel tot een unieke klantbeleving is 
  • Je gebruikt klantgerichtheid als basis voor het maken van keuzes 
  • Je begrijpt welke factoren de klanttevredenheid verbeteren 
  • Je weet hoe je medewerkers motiveert richting klantgericht werken  
  • Je weet welke leiderschapsstijl nodig is voor een klantgerichte organisatie

Voor wie?

Onderscheidend vermogen op producten en diensten wordt steeds moeilijker. Wat wel werkt? Een positieve klantbeleving. De klant centraal stellen in de hele organisatie is echter een hele uitdaging. Hoe doorbreek je bijvoorbeeld een silocultuur? Wie regisseert de transformatie naar klantgericht werken ? Wat komt daarbij kijken? Ontde…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Leidinggeven, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je beseft dat klantgerichtheid de sleutel tot een unieke klantbeleving is 
  • Je gebruikt klantgerichtheid als basis voor het maken van keuzes 
  • Je begrijpt welke factoren de klanttevredenheid verbeteren 
  • Je weet hoe je medewerkers motiveert richting klantgericht werken  
  • Je weet welke leiderschapsstijl nodig is voor een klantgerichte organisatie

Voor wie?

Onderscheidend vermogen op producten en diensten wordt steeds moeilijker. Wat wel werkt? Een positieve klantbeleving. De klant centraal stellen in de hele organisatie is echter een hele uitdaging. Hoe doorbreek je bijvoorbeeld een silocultuur? Wie regisseert de transformatie naar klantgericht werken ? Wat komt daarbij kijken? Ontdek de succesfactoren en de valkuilen bij het realiseren van een klantgerichte organisatie.

Inhoud

We leren je wat een organisatie klantgericht maakt. Je krijgt een inhoudelijk framework aangereikt en gaat aan de slag met praktijkvoorbeelden. 

Daarna slaan we de brug naar jouw organisatie. Wat doe je al goed en waar ligt het verbeterpotentieel? Welke stappen kun je concreet zetten om de klanttevredenheid te verbeteren? Je leert hoe je leidinggevende vaardigheden inzet voor de transformatie naar een klantgerichte en klantvriendelijke organisatie.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Trends en ontwikkelingen
  • De commerciële strategie richten op partnerships
  • Producten en diensten vanuit een hoger doel
  • De organisatie inrichten met de klant centraal
  • De klantbelofte waarmaken is mensenwerk
  • Omgeving betrekken bij jouw klantbeleving

 

Blijf je ontwikkelen met New Heroes

Na afloop van je training ontvang je 6 maanden toegang tot het online platform New Heroes, waar je verder kunt werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. Kijk op www.sn.nl/newheroes voor meer informatie.

Leerdag 

De training bestaat uit 1 bijeenkomst van 1 dag.

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 14 deelnemers.

Certificaat 

Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van Schouten & Nelissen. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd certificaat in huis.

Trainingskosten

Je betaalt voor de training € 495,00 (exclusief 21% btw). 

Volg je de training privé of via een btw-vrijgestelde organisatie (bijvoorbeeld overheid, zorginstelling of bank)? Dan bieden wij je de voordelige mogelijkheid om geen btw te betalen over de training en datgene wat onlosmakelijk is verbonden aan de training. Hiervoor berekenen wij een toeslag van 10%. De investering bedraagt dan € 544,50. Deze keuze kun je aangeven op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Trainingsmateriaal

Tijdens de training wordt gebruik gemaakt van trainingsmateriaal.

Hiervoor betaal je een bedrag van € 79,95 (exclusief btw). Je ontvangt:

  • NewHeroes abonnement 6 maanden
  • Materiaalpakket
  • MijnOmgeving

Daarnaast bevat het pakket specifiek materiaal dat in deze training wordt gebruikt. Het betreft vereiste materialen zoals handouts, persoonlijke licentie voor de leercommunity, online tests/scans én zes maanden toegang tot het online platform van New Heroes. Mocht je reeds in het bezit zijn van bovengenoemde literatuur of om een andere reden de literatuur niet via ons willen ontvangen, geef dit dan aan in het opmerkingenveld op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Arrangement

Voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet betaal je totaal € 70,00 (exclusief btw).

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.