Klantgericht werken en communiceren

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 76 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

AMSTERDAM
4 nov. 2019 tot 2 dec. 2019
AMERSFOORT
17 dec. 2019 tot 28 jan. 2020
ROTTERDAM
19 mrt. 2020 tot 16 apr. 2020
AMERSFOORT
27 mei. 2020 tot 24 jun. 2020

Beschrijving

Resultaat

  • Je kunt je inleven in de klant en speelt in op zijn verwachtingen
  • Je gaat beter om met lastige klantsituaties en bereikt meer in gesprekken 
  • Je communiceert persoonlijk, open en effectief met klanten
  • Je hebt inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen
  • Je hebt alle basisvaardigheden op het gebied van klantcontact onder de knie
  • Je weet hoe je slecht nieuws het beste kunt brengen

Voor wie?

Klanten, het zijn net mensen. Soms snappen ze je meteen, soms lijk je Chinees te spreken en komen ze met de meest lastige reacties of eisen. Hoe beïnvloed je dit proces? Wat heeft jouw eigen communicatiestijl voor invloed op die van de klant en hoe stuur je het gesprek? Na dez…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Klantgerichtheid, NLP, Effectief communiceren en Communiceren.

Resultaat

  • Je kunt je inleven in de klant en speelt in op zijn verwachtingen
  • Je gaat beter om met lastige klantsituaties en bereikt meer in gesprekken 
  • Je communiceert persoonlijk, open en effectief met klanten
  • Je hebt inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen
  • Je hebt alle basisvaardigheden op het gebied van klantcontact onder de knie
  • Je weet hoe je slecht nieuws het beste kunt brengen

Voor wie?

Klanten, het zijn net mensen. Soms snappen ze je meteen, soms lijk je Chinees te spreken en komen ze met de meest lastige reacties of eisen. Hoe beïnvloed je dit proces? Wat heeft jouw eigen communicatiestijl voor invloed op die van de klant en hoe stuur je het gesprek? Na deze praktische training klantgerichtheid heb je alle tools in handen.

Inhoud

Hoe voelde jouw klant zich na het laatste klantcontact? En wat voelde jij? Met de training Klantgericht werken en communiceren zorg je voor een prettige klantrelatie en bereik je meer in klantcontact. Je gaat leren door te doen. Korte inleidingen worden afgewisseld met oefeningen en rollenspellen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • LSD: luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Regie pakken en behouden in een gesprek
  • Non-verbale communicatie
  • Aandacht voor de emoties van de klant
  • De nee-boodschap op een positieve manier brengen
  • In lastige situaties de relatie met de klant behouden
  • Duidelijk en direct communiceren 
  • Omgaan met jouw eigen met spanningen en emoties

New Heroes

Tijdens deze training krijg jij toegang tot het online platform New Heroes. Je gaat actief aan de slag met enkele opdrachten uit de leerreizen van New Heroes. Daarnaast kun jij op eigen initiatief verder werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.