Klantgericht werken en communiceren

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,9 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 7,9 (uit 83 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

ROTTERDAM
19 mrt. 2020 tot 16 apr. 2020
AMERSFOORT
27 mei. 2020 tot 24 jun. 2020
BREDA
14 sep. 2020 tot 12 okt. 2020
AMSTERDAM
4 nov. 2020 tot 2 dec. 2020
AMERSFOORT
17 dec. 2020 tot 21 jan. 2021

Beschrijving

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je kunt je inleven in de klant en speelt in op zijn verwachtingen
  • Je gaat beter om met lastige klantsituaties en bereikt meer in gesprekken 
  • Je communiceert persoonlijk, open en effectief met klanten
  • Je hebt inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen
  • Je hebt alle basisvaardigheden op het gebied van klantcontact onder de knie
  • Je weet hoe je slecht nieuws het beste kunt brengen

Voor wie?

Klanten, het zijn net mensen. Soms snappen ze je meteen, soms lijk je Chinees te spreken en komen ze met de meest lastige reacties of eisen. Hoe beïnvloed je dit proces? Wat heeft jouw eigen communicatiestijl voor invloed op die van de klant en hoe stuur je het gesprek? Na dez…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Klantgerichtheid, NLP, Effectief communiceren en Communiceren.

Schouten & Nelissen. Sterkmakers.

Organisaties en professionals van nu kunnen niet stil blijven staan. Ze moeten continu veranderen, verbeteren en leren. Wij helpen mensen, teams en organisaties veerkrachtig en vitaal te blijven. Met een uitgebreid aanbod leervormen en oplossingen. En met een aanpak gericht op de mens. Want als je mensen sterker maakt, maak je de organisatie ook sterker.

Resultaat

  • Je kunt je inleven in de klant en speelt in op zijn verwachtingen
  • Je gaat beter om met lastige klantsituaties en bereikt meer in gesprekken 
  • Je communiceert persoonlijk, open en effectief met klanten
  • Je hebt inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen
  • Je hebt alle basisvaardigheden op het gebied van klantcontact onder de knie
  • Je weet hoe je slecht nieuws het beste kunt brengen

Voor wie?

Klanten, het zijn net mensen. Soms snappen ze je meteen, soms lijk je Chinees te spreken en komen ze met de meest lastige reacties of eisen. Hoe beïnvloed je dit proces? Wat heeft jouw eigen communicatiestijl voor invloed op die van de klant en hoe stuur je het gesprek? Na deze praktische training klantgerichtheid heb je alle tools in handen.

Inhoud

Hoe voelde jouw klant zich na het laatste klantcontact? En wat voelde jij? Met de training Klantgericht werken en communiceren zorg je voor een prettige klantrelatie en bereik je meer in klantcontact. Je gaat leren door te doen. Korte inleidingen worden afgewisseld met oefeningen en rollenspellen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • LSD: luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Regie pakken en behouden in een gesprek
  • Non-verbale communicatie
  • Aandacht voor de emoties van de klant
  • De nee-boodschap op een positieve manier brengen
  • In lastige situaties de relatie met de klant behouden
  • Duidelijk en direct communiceren 
  • Omgaan met jouw eigen met spanningen en emoties

New Heroes

Tijdens deze training krijg jij toegang tot het online platform New Heroes. Je gaat actief aan de slag met enkele opdrachten uit de leerreizen van New Heroes. Daarnaast kun jij op eigen initiatief verder werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. 

Leerdagen

De totale doorlooptijd van de training bedraagt 8 weken. De training bestaat uit een online kick-off en 3 bijeenkomsten van 1 dag. Je tijdsinvestering is circa 2,5 uur aan zelfstudie per week: theorie- en praktijkopdrachten via de MijnSN leercommunity.

Deelnemers

De maximale groepsgrootte van deze training is 12 deelnemers.

Certificaat 

Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat van Schouten & Nelissen. Hiermee heb je een door het bedrijfsleven kwalitatief hoog gewaardeerd certificaat in huis.

Trainingskosten

Je betaalt voor de training € 1850,00 (exclusief 21% btw). 

Volg je de training privé of via een btw-vrijgestelde organisatie (bijvoorbeeld overheid, zorginstelling of bank)? Dan bieden wij je de voordelige mogelijkheid om geen btw te betalen over de training en datgene wat onlosmakelijk is verbonden aan de training. Hiervoor berekenen wij een toeslag van 10%. De investering bedraagt dan € 2035,00. Deze keuze kun je aangeven op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Trainingsmateriaal

Tijdens de training wordt gebruik gemaakt van trainingsmateriaal.

Hiervoor betaal je een bedrag van € 130,73 (exclusief btw). Je ontvangt:

  • MijnOmgeving
  • NewHeroes abonnement 6 maanden blended
  • Materiaalpakket
  • Beïnvloed anderen, begin bij jezelf
  • Verboden voor klanten, wij houden van fans

Daarnaast bevat het pakket specifiek materiaal dat in deze training wordt gebruikt. Het betreft vereiste materialen zoals handouts, persoonlijke licentie voor de leercommunity, online tests/scans én zes maanden toegang tot het online platform van New Heroes. Mocht je reeds in het bezit zijn van bovengenoemde literatuur of om een andere reden de literatuur niet via ons willen ontvangen, geef dit dan aan in het opmerkingenveld op het online inschrijfformulier of bij jouw telefonische inschrijving.

Arrangement

Voor het gebruik van de accommodatie, koffie/thee en een uitgebreid lunchbuffet betaal je totaal € 210,00 (exclusief btw).

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.