Klantgericht werken en communiceren

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Schouten & Nelissen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Schouten & Nelissen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 66 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

AMSTERDAM
4 nov. 2019 tot 2 dec. 2019
AMERSFOORT
17 dec. 2019 tot 14 jan. 2020
ROTTERDAM
19 mrt. 2020 tot 16 apr. 2020
AMERSFOORT
27 mei. 2020 tot 24 jun. 2020

Beschrijving

Resultaat

  • Je communiceert persoonlijk, open en effectief met klanten
  • Je hebt inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen
  • Op het gebied van klantcontact heb je alle basisvaardigheden onder de knie
  • Je kunt je inleven in de klant en zijn verwachtingen
  • Je gaat beter om met lastige klantsituaties  

Voor wie?

Je hebt een functie waarin je veel met klanten te maken hebt. En soms zijn dat lastige of veeleisende klanten. Je wilt graag weten hoe je daar professioneel en klantgericht mee omgaat. Je werkt als receptionist of baliemedewerker, telefonist, systeembeheerder, applicatiebeheerder, technisch of functioneel ontwerper, helpdeskmedewerker, callcentermedewerker of binnendien…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Resultaat

  • Je communiceert persoonlijk, open en effectief met klanten
  • Je hebt inzicht in jouw manier van communiceren en het effect op anderen
  • Op het gebied van klantcontact heb je alle basisvaardigheden onder de knie
  • Je kunt je inleven in de klant en zijn verwachtingen
  • Je gaat beter om met lastige klantsituaties  

Voor wie?

Je hebt een functie waarin je veel met klanten te maken hebt. En soms zijn dat lastige of veeleisende klanten. Je wilt graag weten hoe je daar professioneel en klantgericht mee omgaat. Je werkt als receptionist of baliemedewerker, telefonist, systeembeheerder, applicatiebeheerder, technisch of functioneel ontwerper, helpdeskmedewerker, callcentermedewerker of binnendienstmedewerker.

Inhoud

Hoe voelde jouw klant zich na het laatste klantcontact? En wat voelde jij? Met de training Klantgericht communiceren van Schouten & Nelissen zorg je voor een prettige klantrelatie en bereik je meer in klantcontact. Je gaat leren door te doen. Korte inleidingen worden afgewisseld met oefeningen en rollenspellen.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • LSD: luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Regie pakken en behouden in een gesprek
  • Non-verbale communicatie, etiquette en persoonlijke uitstraling
  • Feedback geven en ontvangen
  • Aandacht voor de emoties van de klant
  • Duidelijk en zakelijk adviseren
  • In lastige situaties de relatie met de klant behouden
  • Duidelijk en direct communiceren en grenzen stellen
  • Omgaan met jouw eigen met spanningen en emoties

Blijf je ontwikkelen met New Heroes

Na afloop van je training ontvang je 6 maanden toegang tot het online platform New Heroes, waar je verder kunt werken aan je vaardigheden op het gebied van persoonlijke kracht, communicatie en leiderschap. Alles in jouw eigen tempo, waar en wanneer jij het wilt. Kijk op www.sn.nl/newheroes voor meer informatie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.