Klantgericht werken en communiceren

De training van Schouten & Nelissen is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

LAST MINUTE AANBIEDING ! DEZE TRAINING IS IN PRIJS VERLAAGD VAN € 375,- VOOR € 295,-. DEZE AANBIEDING IS GELDIG VOOR DE TRAINING VAN 2 JUNI…

check_box_outline_blank

Assertiviteit (HBO & MBO)

Logo van Xzellent - Training | Coaching
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Training in Assertiviteit & Persoonlijke Effectiviteit. Assertiviteit of assertief reageren; Voor veel mensen is het lastig om te zeggen wa…

check_box_outline_blank

Klantgericht communiceren

Logo van Skala Training & Advies
|META_INFO|

Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw o…

check_box_outline_blank

De monteur als ambassadeur

Logo van Kleinveld Okkerse Training en Coaching
Startgarantie
|META_INFO|

U bent het bedrijf U werkt als (service-) technicus bij een bedrijf. Elke dag bent u op stap om reparaties of onderhoud uit te voeren bij d…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van Silent Speakers
|META_INFO|

KLANTGERICHT COMMUNICEREN; MEER RENDEMENT UIT KLANTCONTACTEN 1. Inleiding Communicatie is een cruciale succesfactor waar het gaat om contac…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
|META_INFO|

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

NEN 3140 keuren elektrische arbeidsmiddelen

Logo van Ingenium B.V.
|META_INFO|

1. Doelgroep NEN 3140 keurmeester cursus Wilt u elektrische arbeidsmiddelen zoals handgereedschappen en vast opgestelde machines keuren vol…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en communiceren (ook virtueel)

Logo van Schouten & Nelissen
|META_INFO|

Resultaat Je kunt je inleven in de klant en speelt in op zijn verwachtingen Je gaat beter om met lastige klantsituaties en bereikt meer in …

check_box_outline_blank

Omgaan met lastige mensen en agressief gedrag

Logo van Bouwradius
|META_INFO|

Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met las…

check_box_outline_blank

Klachten en Lastige Klanten

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Klantgerichtheid op zijn best. Omgaan met klachten en lastige klanten. In deze korte Online Training leer je de basis van omgaan met klacht…