Professioneel en klantgericht telefoneren

Type product
Tijdsduur
Trainer
Lenny de Boeck
Logo van Salescomsolutions.nl

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Telefonisch service verlenen is een vak apart. Er zijn allerlei situaties waarin uw medewerkers al hun kennis en vaardigheden moeten inzetten om een telefoongesprek prettig te voeren.

Zij hebben dagelijks telefonisch contact met klanten en hiermee vormen zij het visitekaartje voor uw organisatie. Zij bepalen vaak de eerste indruk voor klanten. Hoe hulpvaardiger, klantgerichter, efficiënter en vriendelijker zij de klanten te woord staan, des te positiever de klanten over uw bedrijf zullen denken.

Wilt u dat uw medewerkers professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voeren met uw klanten? Dat zij structuur en duidelijkheid in hun telefoongesprekken aanbrengen? En dat zij effectief kunne…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Telefonisch service verlenen is een vak apart. Er zijn allerlei situaties waarin uw medewerkers al hun kennis en vaardigheden moeten inzetten om een telefoongesprek prettig te voeren.

Zij hebben dagelijks telefonisch contact met klanten en hiermee vormen zij het visitekaartje voor uw organisatie. Zij bepalen vaak de eerste indruk voor klanten. Hoe hulpvaardiger, klantgerichter, efficiënter en vriendelijker zij de klanten te woord staan, des te positiever de klanten over uw bedrijf zullen denken.

Wilt u dat uw medewerkers professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voeren met uw klanten? Dat zij structuur en duidelijkheid in hun telefoongesprekken aanbrengen? En dat zij effectief kunnen omgaan met klachten en lastige klanten?

Resultaat

  • Het efficiënt, vriendelijk en klantgericht voeren van gesprekken
  • Leiding houden in het gesprek
  • Weten wat klanten verwachten van een telefoongesprek
  • Beheersen van uitstekende vraagtechnieken en luistervaardigheden
  • Kunnen omgaan met verschillende klanttypen, lastig gedrag en klachten
  • Uw klanten zijn positief over de manier waarop zij zijn geholpen en over uw organisatie

Doelgroep

De training is bestemd voor iedereen die regelmatig zakelijk telefonische gesprekken voert.

Programma

In deze training komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod:

  • Klantgerichte communicatie
  • Telefoonetiquette
  • Stemgebruik
  • Bewustwording van het effect van woordkeuze
  • Vraagtechnieken en luistervaardigheden
  • Klachtenbehandeling
  • Telefoneren vanuit persoonlijke kracht
  • Inzicht in kwaliteiten en valkuilen
  • Praktijksituaties en -voorbeelden

Duur

2 dagen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Lenny de Boeck - Wie steeds hetzelfde doet, hoeft geen andere resultaten te verwachten
Lenny de Boeck
Wie steeds hetzelfde doet, hoeft geen andere resultaten te verwachten

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.