business

Ook voor leren in je organisatie

Social learning met collega's.

185 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management, Adviserend verkopen, Klantgerichte Sales, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Helpdesk, Accountmanagement, Klantenservice / Customer Service en Klantenservice / Servicedesk Management.

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management en Adviserend verkopen.

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach + Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDinsdag 10 december 2019 in Breda (Ulvenhout)

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
2 gegarandeerde startdata
date_rangeDinsdag 15 oktober 2019 in Amsterdam en 3 andere data

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leert u in één dag in onze cursus…

check_box_outline_blank

Human Sales Action program: new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDinsdag 12 november 2019 in Regio Utrecht en 1 andere datum

Functies van deelnemers zijn account managers, sales managers, business developers, regio/channel managers en directeuren, maar ook adviseur…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeVrijdag 29 november 2019 in Amsterdam en 63 andere data

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een h…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach + Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en o…

check_box_outline_blank

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 7 november 2019 in Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Hengelo, Rotterdam, Utrecht en Zwolle en 1 andere datum

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 12 december 2019 in Rotterdam en 4 andere data

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Trainingen
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Sales praktijkprogramma GROW (Kies o.a. uit: Accountmanagement, acquisitie, commerciële vaardigheden, klantgerichtheid, new business, onder…

Logo van Salescyclegroup
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 17 andere regio's

Wil jij een hogere conversie, grotere klanten, meer afspraken of meer klantgericht werken? Wij vergroten commercieel succes van sales profe…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeVrijdag 6 december 2019 in Amsterdam en 63 andere data

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Training professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
date_rangeMaandag 2 december 2019 in Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Hengelo, Rotterdam, Utrecht en Zwolle

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeter…

check_box_outline_blank

Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

Logo van Zaleco trainingen en advies
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie

Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?Wilt u makkelijker met boze, g…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag

Logo van Re-Move
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 42 andere regio's

KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN OPEN TRAINING Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDonderdag 14 november 2019 in R'DAM (CAPELLE AD IJSSEL) en 9 andere data

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Incasseren

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
date_rangeWoensdag 13 november 2019 in EINDHOVEN en 9 andere data

Inleiding training Klantgericht Incasseren Hoe moeilijk vindt u het om de klant te vragen naar geld waarop u recht heeft? U staat voor een …

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?