star

Ervaringen van deelnemers

Ruim 89.000 onafhankelijke ervaringen.

194 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDonderdag 5 maart 2020 in Breda (Ulvenhout) en 5 andere data

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Human Sales Action program: new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
Niet Goed Geld Terug
placeUtrecht

Achtergrond HSAprogram De afgelopen jaren hebben meer dan 850 professionals deelgenomen aan voorlopers van het bestaande b2b sales programm…

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
date_rangeDonderdag 19 maart 2020 in Amsterdam en 4 andere data

Dat leer je in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en g…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeVrijdag 3 april 2020 in Amsterdam en 63 andere data

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeVrijdag 24 april 2020 in Amsterdam en 63 andere data

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Klantgericht Innoveren

Logo van NIMA
Niet Goed Geld Terug
placeAmsterdam, Rotterdam en 1 andere regio

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Gewoon vragen wat ze willen leidt echter zelden tot de gewenst…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDonderdag 19 maart 2020 in Hengelo Amsterdam Rotterdam Utrecht Zwolle Eindhoven Arnhem en 3 andere data

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik …

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 28 april 2020 in Breda en 6 andere data

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Trainingen
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Klantgericht werken en klanttevredenheid

Logo van Learnit
1 gegarandeerde startdatum
date_rangeDinsdag 17 maart 2020 in Amsterdam en 101 andere data

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeli…

check_box_outline_blank

Sales praktijkprogramma GROW (Kies o.a. uit: Accountmanagement, acquisitie, commerciële vaardigheden, klantgerichtheid, new business, onder…

Logo van Salescyclegroup
Startgarantie
date_rangeFebruari 2020 in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag en 4 andere data

Wil jij een hogere conversie, grotere klanten, meer afspraken of meer klantgericht werken? Wij vergroten commercieel succes van sales profes…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren Master

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeWoensdag 11 maart 2020 in Voor de training vul jij een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA) in. Deze geeft jou meer inzicht in jouw eigen wijze van communiceren en voorkeursgedrag. en 1 andere datum

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergro…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
date_rangeVrijdag 20 maart 2020 in Amsterdam en 69 andere data

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
date_rangeMaandag 23 maart 2020 in AMSTERDAM en 13 andere data

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?