school

Alles waarvan je verder kunt leren

Meer dan 42.000 cursussen & opleidingen.

185 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management, Adviserend verkopen, Klantgerichte Sales, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Helpdesk, Accountmanagement, Klantenservice / Customer Service en Klantenservice / Servicedesk Management.

Bekijk ook: Servicedesk Medewerker ICT, Community Management en Adviserend verkopen.

check_box_outline_blank

Human Sales Action program: new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeWoensdag 8 januari 2020 in Regio Utrecht en 1 andere datum

Achtergrond HSAprogram De afgelopen jaren hebben meer dan 800 professionals deelgenomen aan voorlopers van het bestaande b2b sales programm…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
date_rangeDonderdag 23 januari 2020 in Breda (Ulvenhout)

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 4 februari 2020 in Groningen en 5 andere data

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke …

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 28 januari 2020 in Amsterdam en 63 andere data

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 4 februari 2020 in Amsterdam en 63 andere data

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een h…

check_box_outline_blank

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professi…

check_box_outline_blank

Klantgericht Innoveren

Logo van NIMA
Niet Goed Geld Terug
placeAmsterdam, Rotterdam en 1 andere regio

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Gewoon vragen wat ze willen leidt echter zelden tot de gewenst…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 14 januari 2020 in Utrecht en 3 andere data

Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Trainingen
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Sales praktijkprogramma GROW (Kies o.a. uit: Accountmanagement, acquisitie, commerciële vaardigheden, klantgerichtheid, new business, onder…

Logo van Salescyclegroup
Startgarantie
date_rangeJanuari 2020 in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag en 5 andere data

Wil jij een hogere conversie, grotere klanten, meer afspraken of meer klantgericht werken? Wij vergroten commercieel succes van sales profe…

check_box_outline_blank

Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

Logo van Zaleco trainingen en advies
Niet Goed Geld Terug

Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?Wilt u makkelijker met boze, g…

check_box_outline_blank

Training professioneel en klantgericht telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbetere…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
date_rangeVrijdag 13 december 2019 in Amsterdam en 90 andere data

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
date_rangeDinsdag 11 februari 2020 in DRACHTEN en 15 andere data

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?