business

Ook voor leren in je organisatie

Social learning met collega's.

181 Klantgerichtheid Trainingen & Cursussen

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid, Klantgerichte Sales, Klantenservice / Customer Service, Community Management, Servicedesk Medewerker ICT, Helpdesk, Klantenservice / Servicedesk Management en Adviserend verkopen.

Bekijk ook: Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Logo van Coach+Result
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeDonderdag 24 september 2020 in Breda (Ulvenhout) en 2 andere datums

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan …

check_box_outline_blank

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Logo van Alfabeta Tekst en Training
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
placeDinsdag 15 september 2020 in Amsterdam en 4 andere datums

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze cursu…

check_box_outline_blank

Human Sales Action program: new business, klantgerichtheid, onderhandelen en accountmanagement.

Logo van HSAprogram
placeUtrecht

Functies van deelnemers zijn account managers, sales managers, business developers, regio/channel managers en directeuren, maar ook adviseur…

check_box_outline_blank

Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

Logo van Coach+Result
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 44 andere regio's

Gesprek leiden en sturen, telefoonetiquette, inventariseren klantvraag, vraagtechnieken, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en …

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Werken (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: donderdag 16 juli 2020 in Amsterdam en 76 andere datums
computerOnline: donderdag 16 juli 2020 en 3 andere datums

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…

check_box_outline_blank

Klant- en Servicegericht Telefoneren (ook online virtual classroom)

Logo van ICM opleidingen & trainingen
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: donderdag 23 juli 2020 in Amsterdam en 71 andere datums
computerOnline: donderdag 23 juli 2020 en 8 andere datums

Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een ho…

check_box_outline_blank

Klantgericht Innoveren

Logo van NIMA
Niet Goed Geld Terug
placeAmsterdam, Rotterdam en 1 andere regio

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Gewoon vragen wat ze willen leidt echter zelden tot de gewenst…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Telefoneren

Logo van XL10 Training|Opleiding
Niet Goed Geld Terug

De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik o…

check_box_outline_blank

Klantgericht Communiceren

Logo van MEC Training & Advies
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
placeWoensdag 2 september 2020 in Breda en 3 andere datums

LAST MINUTE AANBIEDING ! DEZE TRAINING IS IN PRIJS VERLAAGD VAN € 375,- VOOR € 295,-. DEZE AANBIEDING IS GELDIG VOOR DE TRAINING VAN 2 JUNI…

check_box_outline_blank

Sales praktijkprogramma GROW (Kies o.a. uit: Accountmanagement, acquisitie, commerciële vaardigheden, klantgerichtheid, new business, onder…

Logo van Salescyclegroup
Startgarantie
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 17 andere regio's

Wil jij een hogere conversie, grotere klanten, meer afspraken of meer klantgericht werken? Wij vergroten commercieel succes van sales profe…

check_box_outline_blank

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

Logo van Hospitality Trainingen
Niet Goed Geld Terug
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - H…

check_box_outline_blank

Masterclass Klantgericht Opereren

Logo van YEARTH Academy
Niet Goed Geld Terug
placeOp locatie: donderdag 9 juli 2020 in Amsterdam en 53 andere datums
computerOnline: donderdag 9 juli 2020 en 5 andere datums

Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klanterv…

check_box_outline_blank

Training Proactief en klantgericht bellen

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
1 gegarandeerde startdatum
placeWoensdag 2 september 2020 in ALPHEN AAN DEN RIJN en 16 andere datums

Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Per…

check_box_outline_blank

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Logo van Hospitality Trainingen
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretar…

check_box_outline_blank

Training Klantgericht Incasseren

Logo van IMK Opleidingen BV
Niet Goed Geld Terug
placeDinsdag 22 september 2020 in AMSTERDAM en 9 andere datums

Inleiding training Klantgericht Incasseren Hoe moeilijk vindt u het om de klant te vragen naar geld waarop u recht heeft? U staat voor een …

Cursus Klantgerichtheid

Het verhogen van klantgerichtheid is een belangrijk onderdeel van het commerciële proces in een organisatie. Vaak is dit ook een cruciale factor in klant tevredenheid en mond-op-mond reclame. Als de klant zich koning voelt stijgt de waarde van je merk en zijn ze sneller geneigd om terug te komen. Daarnaast kan het soms moeilijk zijn om veel klanten te managen en lastige vragen te beantwoorden; een cursus klantgerichtheid is hier een antwoord op.

Waarom een cursus Klantgerichtheid?

Een training of cursus klantgerichtheid zorgt ervoor dat jij (of je medewerkers) een betere inschatting van de klant kunnen maken. Om vervolgens daarop je gedrag aan te passen. Zeker in tijden van concurrentie en financiële crisis is de invloed van de verkoper belangrijk en soms zelfs doorslaggevend.

Wat houdt een cursus Klantgerichtheid in?

Je leert bijvoorbeeld:

  • Effectief communiceren
  • Luistervaardigheden
  • Contact maken en aansluiting vinden met een klant
  • Het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid
  • Diverse klanttypes en hun typeringen

Aandachtspunten cursus Klantgerichtheid

  • Ben je meer op zoek naar een manier waarop je mensen kunt helpen met hun budget, kijk dan eens bij Schuldhulpverlening of Budgetcoach.
  • Bedenk goed wat voor soort opleiding bij jou past: kun je jezelf goed motiveren en wil je thuis graag een studie doen, of leer je meer als je in contact staat met medestudenten en is een avondcursus meer voor jou?