Marketing en waardecreatie (Marketing and Value Creation)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 10 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Rotterdam
7 sep. 2020 tot 9 sep. 2020

Beschrijving

Krijg een uitgebreid beeld van de basisbeginselen van marketing en leer binnen korte tijd hoe je waarde kunt creëren aan de hand van producten, merken en diensten.

Een gedeeld begrip van klantwaarde

Nieuwe bedrijven doen radicaal afwijkende proposities en technologische ontwikkelingen zorgen voor nieuwe mogelijkheden voor groei en het sturen van de markt. Als manager is het noodzakelijk dat je de kracht van marketing begrijpt, zodat je hier op succesvolle wijze mee om kunt gaan. Deze overtuigende kracht voegt waarde toe aan nieuwe producten en nieuwe markten. Alleen bedrijven die echte waarde creëren en vasthouden kunnen hun posities op de lange termijn opbouwen en behouden.

In deze dried…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Krijg een uitgebreid beeld van de basisbeginselen van marketing en leer binnen korte tijd hoe je waarde kunt creëren aan de hand van producten, merken en diensten.

Een gedeeld begrip van klantwaarde

Nieuwe bedrijven doen radicaal afwijkende proposities en technologische ontwikkelingen zorgen voor nieuwe mogelijkheden voor groei en het sturen van de markt. Als manager is het noodzakelijk dat je de kracht van marketing begrijpt, zodat je hier op succesvolle wijze mee om kunt gaan. Deze overtuigende kracht voegt waarde toe aan nieuwe producten en nieuwe markten. Alleen bedrijven die echte waarde creëren en vasthouden kunnen hun posities op de lange termijn opbouwen en behouden.

In deze driedaagse, Engelstalige workshop krijg je een diepgaand inzicht in cruciale kwesties binnen marketing en het creëren van waarde. Je onderzoekt zowel interne als externe perspectieven. Marketing wordt vooral gezien als een focus op externe factoren, zoals klanten en concurrentie, maar het opbouwen van een gedeeld begrip van hoe de organisatie waarde creëert voor klanten is uiterst belangrijk voor organisatieprestaties op de lange termijn. Hoe kun je je managementvaardigheden inzetten om de marketingstrategie van je bedrijf te stimuleren?

Leerdoelen

Na deze cursus kun je:

  • de klant en de rol van marketing in de gehele organisatie begrijpen
  • taal en hulpmiddelen voor moderne marketing gebruiken
  • waarde creëren door middel van producten, merken, diensten en effectief leiderschap
  • producten en diensten op de markt brengen en inkomsten genereren
  • inzien hoe technologie van invloed is op marketing en de zakelijke omgeving.

Het programma Marketing and Value Creation is ook een onderdeel van het Diploma Programme in General Management van RSM.

Alumni from RSM and Erasmus University Rotterdam receive a 10% discount on selected programmes. Contact our programme advisor for more information.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze cursus. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Marketing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.