Klantgerichte strategie voor B2B-markten (Customer-Centric Strategy for B2B Markets)

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Rotterdam
16 mrt. 2020 tot 18 mrt. 2020
Rotterdam
26 okt. 2020 tot 28 okt. 2020

Beschrijving

Doe diepgaande kennis op over het creëren van waarde voor klanten en waardevernieuwing op B2B-markten.

Deze drie dagen durende cursus van RSM Executive Education is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in een B2B-omgeving. Leer de dynamiek van B2B-markten begrijpen, zodat je de waarde voor je klanten en bedrijf kunt vergroten. Je leert welke eisen een dergelijke klantgerichte strategie stelt aan je functie, rol of team en om vanuit het perspectief van de klant te denken. Het idee dat binnen een B2B-bedrijf successen alleen kunnen worden behaald op basis van het product of de dienstverlening wordt aan de kaak gesteld. Dr. Marian Dingena, specialist op het gebied van klantmanagement en ervar…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Doe diepgaande kennis op over het creëren van waarde voor klanten en waardevernieuwing op B2B-markten.

Deze drie dagen durende cursus van RSM Executive Education is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in een B2B-omgeving. Leer de dynamiek van B2B-markten begrijpen, zodat je de waarde voor je klanten en bedrijf kunt vergroten. Je leert welke eisen een dergelijke klantgerichte strategie stelt aan je functie, rol of team en om vanuit het perspectief van de klant te denken. Het idee dat binnen een B2B-bedrijf successen alleen kunnen worden behaald op basis van het product of de dienstverlening wordt aan de kaak gesteld. Dr. Marian Dingena, specialist op het gebied van klantmanagement en ervaren bedrijfscoach, toont aan waarom een klantgerichte aanpak noodzakelijk is om de omzet van je organisatie te optimaliseren en hoe je op elk niveau voor impact kan zorgen. Na de eerste module ontwikkel je je eigen praktische verbeterplan dat tijdens de tweede module door de docent en cursusgenoten wordt beoordeeld.

Na het voltooien van de opleiding:
* begrijp je de dynamiek van B2B-markten;
* heb je diepgaande kennis opgedaan over het creëren van waarde voor klanten en waardevernieuwing op B2B-markten;
* heb je geleerd hoe je je kennis van klanten kunt vergroten en hoe je je verbinding met interne en externe klanten kunt versterken;
* weet je hoe je de klantgerichte mentaliteit binnen je organisatie kunt verbeteren;
* ben je er klaar voor om een plan uit te voeren om de commerciële effectiviteit van je b

Currently our fees are displayed for the year 2020. If you apply for one of our programmes still taking place in 2019, we will charge you the 2019 fee. You can find this different fee on our own website www.rsm.nl/open.

Alumni from RSM and Erasmus University Rotterdam receive a 10% discount on selected programmes. Contact our programme advisor for more information.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Rotterdam School of Management, Erasmus University - Executive Education, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.