Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid Detailhandel / winkel

Type product
Tijdsduur
Trainers
A.J.W.M. (Ton) GrimmMaarten De Zeeuw
Logo van Re-Move
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Re-Move heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met klanten op de winkelvloer.
Dit kunnen medewerkers zijn die b.v. kassa en balie werkzaamheden verrichten en/of medewerkers die elders op de winkelvloer omgaan met klanten

Onze aanpak is zeer praktisch en zal worden afgestemd op de aard van uw organisatie.

Onze trainer heeft een zeer ruime ervaring op de winkelvloer, o.a. op afdelingsniveau, als bedrijfsleider en ondernemer.

Wij gaan aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen

•Begroeten van klanten
•Aanspreken van klanten
•Taalgebruik
•Persoonlijke verzorging
•Non-verbale communicatie
•Omgaan met vragen van klanten
•Actief inspelen op wensen
•Klachten ontvangen en inspelen op klanttevredenhei…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verkoper detailhandel, Klantvriendelijkheid, Klantgerichtheid, Ondernemen en Klantgerichte Sales.

Deze training is bedoeld voor iedereen die te maken heeft met klanten op de winkelvloer.
Dit kunnen medewerkers zijn die b.v. kassa en balie werkzaamheden verrichten en/of medewerkers die elders op de winkelvloer omgaan met klanten

Onze aanpak is zeer praktisch en zal worden afgestemd op de aard van uw organisatie.

Onze trainer heeft een zeer ruime ervaring op de winkelvloer, o.a. op afdelingsniveau, als bedrijfsleider en ondernemer.

Wij gaan aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen

•Begroeten van klanten
•Aanspreken van klanten
•Taalgebruik
•Persoonlijke verzorging
•Non-verbale communicatie
•Omgaan met vragen van klanten
•Actief inspelen op wensen
•Klachten ontvangen en inspelen op klanttevredenheid

Aanpak:
Bij voorkeur geven wij deze training op uw werkvloer
De deelnemers krijgen een intakeformulier, een digitale syllabus en een certificaat van deelname.
De training bestaat uit 2 dagdelen van ieder c.a. 2.5 uur, in onderling overleg te plannen


Resultaat
Na afloop van de training zullen uw medewerkers nog beter in staat zijn om uw klant aan uw winkel te binden met persoonlijke aandacht en enthousiaste klantvriendelijkheid.

Investering 
Uw investering voor deze training bedraagt  € 149,00 pp excl.b.t.w..
Minimaal 6 deelnemers.
Dit is inclusief voorbereiding, reisuren/kosten van de trainer, digitale syllabus en certificaat van deelname

Re-Move, brengt mensen in beweging!

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
A.J.W.M. (Ton) Grimm - “rendement is belangrijker dan het instrument “
A.J.W.M. (Ton) Grimm
“rendement is belangrijker dan het instrument “
8,4
Maarten De Zeeuw - Tevreden klanten besteden meer!
Maarten De Zeeuw
Tevreden klanten besteden meer!
9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.