Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag

Type product
Tijdsduur
Trainers
G.J.L.(Gerda) CramerA.J.W.M. (Ton) Grimm
Logo van Re-Move
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Re-Move heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

7,7
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
del Rosario
Helpdeskmedewerker
7
Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag

"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar laat daarbij de cursist in zijn/haar waarde. " - 06-12-2018 14:47

"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar l… alles lezen - 06-12-2018 14:47

Beschrijving

KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN OPEN TRAINING

Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten ???

De aanpak van de training is uiterst praktisch , in kleine groepen van 6-12 personen. Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers/organisaties. Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen.

Daarnaast al meer dan 15 jaar ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN OPEN TRAINING

Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten ???

De aanpak van de training is uiterst praktisch , in kleine groepen van 6-12 personen. Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers/organisaties. Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen.

Daarnaast al meer dan 15 jaar ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt een syllabus als praktisch naslagwerk

Wij gaan zeer praktisch aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen
* Belang van klantgerichtheid
* Zakelijke etiquette
* Klantcontact aan de telefoon, en face-to-face
* Verbale en non verbale communicatie
* Taalgebruik en vraagtechnieken
* Vriendelijkheid in de dagelijkse praktijk
* Afspraken maken en nakomen
* Terugkoppeling geven van vragen en opmerkingen
* Diverse typen klantgedrag, in combinatie met uw basisgedrag
* Omgaan met klachten, weerstanden en tegenwerpingen
* After sales
* Communicatie per mail
* Klantbeheer in de interne organisatie
* Het "over-de-rooie" model
* Kill man model, conflictstijlen inclusief zelftest
* Gedragstypen, de vier elementen inclusief zelftest
* Simulaties en rollenspellen

Na afloop van de training gaat u (nog) bewuster om met de belangen van uw klanten, wat zal leiden tot meer klanttevredenheid en dus meer klantentrouw!

Re-Move, brengt mensen in beweging!

7,7
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
del Rosario
Helpdeskmedewerker
7
Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag

"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar laat daarbij de cursist in zijn/haar waarde. " - 06-12-2018 14:47

"Ton heeft duidelijk plezier in zijn eigen vak en heeft veel kennis in huis. Hij deelt zijn visie en geeft heldere en duidelijke tips, maar l… alles lezen - 06-12-2018 14:47

starstarstarstarstar_border
Kelly Duits
Helpdesk medewerker
8
Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag

"Ton had erg nuttige tips. Ik had alleen graag gezien dat de tijd meer was verdeeld aan ook presentaties en beurzen. Nu heeft 1.5 de tijd bestaan aan telefonische verkoop. " - 05-12-2018 13:34

"Ton had erg nuttige tips. Ik had alleen graag gezien dat de tijd meer was verdeeld aan ook presentaties en beurzen. Nu heeft 1.5 de tijd bes… alles lezen - 05-12-2018 13:34

starstarstarstarstar_border
Diane van Schaik
medewerker Communicatie & Sales
8
Klantgericht werken, Klantvriendelijkheid. Maatwerk, min 5 deelnemers, 1 dag

"Mijn ervaring is erg goed. Ton Grimm was duidelijk en kwam overtuigend over. Ik heb voldoende handvaten en tools gekregen die ik kan gebruiken in mijn dagelijkse werk m.b.t. o.a. commercieel telefoneren en beurzen. " - 05-12-2018 13:05

"Mijn ervaring is erg goed. Ton Grimm was duidelijk en kwam overtuigend over. Ik heb voldoende handvaten en tools gekregen die ik kan gebruik… alles lezen - 05-12-2018 13:05

G.J.L.(Gerda) Cramer - "Je krijgt pas rendement, als je jezelf kent!”
G.J.L.(Gerda) Cramer
"Je krijgt pas rendement, als je jezelf kent!”
9,5
A.J.W.M. (Ton) Grimm - “rendement is belangrijker dan het instrument “
A.J.W.M. (Ton) Grimm
“rendement is belangrijker dan het instrument “
8,4

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.