Klantgericht werken, klantvriendelijkheid. Open training, 1 dag

Tijdsduur
Trainers
G.J.L.(Gerda) CramerA.J.W.M. (Ton) Grimm
Startdatum en plaats
Logo van Re-Move
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Re-Move heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Emmen
10 dec. 2019
Toon rooster
event 10 december 2019, 10:00-16:30

Beschrijving

KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN OPEN TRAINING

Een startgarantie vanaf 5 deelnemers.

Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten ???

De aanpak van de training is uiterst praktisch , in kleine groepen van 4-12 personen. Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers/organisaties. Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen.

Daarnaast al meer dan 15 jaar ervaring in het trainen va…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

KLANTGERICHT WERKEN EN OMGAAN MET KLACHTEN OPEN TRAINING

Een startgarantie vanaf 5 deelnemers.

Deze ééndaagse training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten om gaat. Klanten zijn het bestaansrecht van uw organisatie, uiteraard snapt u het belang van klantvriendelijkheid, maar is dat ook voelbaar voor uw klanten ???

De aanpak van de training is uiterst praktisch , in kleine groepen van 4-12 personen. Ruim aandacht dus voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers/organisaties. Uw trainer heeft klantvriendelijkheid in het bloed van jongs af aan, in horeca, detailhandel, bedrijfsleven en overheid/instellingen.

Daarnaast al meer dan 15 jaar ervaring in het trainen van klantgerichte medewerkers. U krijgt een syllabus als praktisch naslagwerk

Wij gaan zeer praktisch aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen
* Belang van klantgerichtheid
* Zakelijke etiquette
* Klantcontact aan de telefoon, en face-to-face
* Verbale en non verbale communicatie
* Taalgebruik en vraagtechnieken
* Vriendelijkheid in de dagelijkse praktijk
* Afspraken maken en nakomen
* Terugkoppeling geven van vragen en opmerkingen
* Diverse typen klantgedrag, in combinatie met uw basisgedrag
* Omgaan met klachten, weerstanden en tegenwerpingen
* After sales
* Communicatie per mail
* Klantbeheer in de interne organisatie
* Het "over-de-rooie" model
* Kill man model, conflictstijlen inclusief zelftest
* Gedragstypen, de vier elementen inclusief zelftest
* Simulaties en rollenspellen

Na afloop van de trainen gaat u (nog) bewuster om met de belangen van uw klanten, wat zal leiden tot meer klanttevredenheid en dus meer klantentrouw!

U kan deze training ook volgen als in-company/maatwerk training, vanaf 6 personen, geheel gericht op uw eigen organisatie.

Re-Move, brengt mensen in beweging!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
G.J.L.(Gerda) Cramer - "Je krijgt pas rendement, als je jezelf kent!”
G.J.L.(Gerda) Cramer
"Je krijgt pas rendement, als je jezelf kent!”
9,5
A.J.W.M. (Ton) Grimm - “rendement is belangrijker dan het instrument “
A.J.W.M. (Ton) Grimm
“rendement is belangrijker dan het instrument “
8,4

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Re-Move, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.