Klantgericht & commercieel communiceren

Type product
Tijdsduur
Logo van ZAKENWIJZER BV
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 ZAKENWIJZER BV heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 8 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgericht & commercieel communiceren

‘meerwerk signaleren en hierop anticiperen’


 Klantgericht communiceren is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk? Welke indruk laten je medewerkers achter? Hoe reageren ze op een vraag van een klant? En spelen ze commercieel in op kansen?
De manier waarop het contact met verloopt bepaald voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Deelnemers leren om professioneel en correct te communiceren in allerlei voorkomende situaties. Daarnaast krijgen zij praktische handvaten aangereikt om proactief meerwerk te realiseren.

Onderwerpen

  • Jij bent hét visi…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Klantgericht & commercieel communiceren

‘meerwerk signaleren en hierop anticiperen’


 Klantgericht communiceren is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk? Welke indruk laten je medewerkers achter? Hoe reageren ze op een vraag van een klant? En spelen ze commercieel in op kansen?
De manier waarop het contact met verloopt bepaald voor een groot deel het beeld dat iemand heeft van je organisatie. Deelnemers leren om professioneel en correct te communiceren in allerlei voorkomende situaties. Daarnaast krijgen zij praktische handvaten aangereikt om proactief meerwerk te realiseren.

Onderwerpen

  • Jij bent hét visitekaartje!
  • Verbale en non verbale communicatie – Hoe kom ik over..?
  • Omgaan met verschillende typen klanten
  • Omgaan met emoties en klachten
  • Gesprekstechnieken
  • Meerwerk signaleren
  • Koopsignalen herkennen en hierop inspelen
  • Extra verkoop realiseren – Hoe doe je dat?
  • Praktische tips

Resultaat
Deelnemers zijn in staat elk gesprek op een professionele en klantgerichte manier af te handelen. Daarnaast zijn zij beter in staat om op een natuurlijke manier extra verkoop te signaleren en te realiseren.

Duur
De training klantgericht en commercieel communiceren wordt gegeven in 2 dagdelen of 1 dag.

Deze training kun je 1 op 1 volgen en/of in-company laten verzorgen.

1 op 1 training: 2 dagdelen | € 1.195,- (all-in)

Passende data stemmen we in goed overleg af.
Deze training in-company? Neem contact met ons op voor een offerte via 078 615 9692.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.