Klantgerichte servicedesk

Startdatum en plaats
Logo van Pure Talent
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Pure Talent heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 315 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Persoonlijke Effectiviteit, #2 beste kleine opleider en #3 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 overall en #1 in Persoonlijke Effectiviteit.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
27 nov. 2019 tot 11 dec. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 november 2019, 09:30-16:30
event 11 december 2019, 09:30-16:30

Beschrijving

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

  • Ben je je bewust van hetgeen een klant van je verwacht en ben je in staat daaraan tegemoet te komen op een klantgerichte, effectieve en efficiënte manier.
  • Ben je je bewust van het belang en het effect van servicegericht handelen aan een servicedesk en ben je in staat dit toe te passen, ook op drukke momenten.
  • Kun je de communicatieve vaardigheden bewust toepassen, waardoor je leiding kunt houden in de gesprekken aan de servicedesk.
  • Ben je bewust van je sterke en zwakke punten binnen de ‘face to face’ contacten met klanten aan de servicedesk.

Een servicedesk, receptie of informatiebalie is hét visitekaartje van een organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

  • Ben je je bewust van hetgeen een klant van je verwacht en ben je in staat daaraan tegemoet te komen op een klantgerichte, effectieve en efficiënte manier.
  • Ben je je bewust van het belang en het effect van servicegericht handelen aan een servicedesk en ben je in staat dit toe te passen, ook op drukke momenten.
  • Kun je de communicatieve vaardigheden bewust toepassen, waardoor je leiding kunt houden in de gesprekken aan de servicedesk.
  • Ben je bewust van je sterke en zwakke punten binnen de ‘face to face’ contacten met klanten aan de servicedesk.

Een servicedesk, receptie of informatiebalie is hét visitekaartje van een organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant achterlaat is van wezenlijk belang voor het verdere contact. Een eerste indruk blijft lang hangen en wordt zelden bijgesteld, zelfs wanneer tweede en derde indrukken het tegendeel van de eerste indruk bewijzen. 
In deze training staat servicegericht handelen centraal. Zo krijgt de klant een onuitwisbaar positieve eerste indruk. We laten deelnemers ervaren wat hun persoonlijke kwaliteiten en valkuilen zijn als het gaat om de eerste indruk die ze achterlaten. Daarmee geven we de organisatie als geheel een boost in klanttevredenheid.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.