Echt klantgericht werken en denken

Startdatum en plaats
Logo van Pure Talent
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Pure Talent heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 315 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Persoonlijke Effectiviteit, #2 beste kleine opleider en #3 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 overall en #1 in Persoonlijke Effectiviteit.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
27 nov. 2019 tot 11 dec. 2019
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 27 november 2019, 09:30-16:30
event 11 december 2019, 09:30-16:30

Beschrijving

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

•    Kun je klantgerichtheid naar een hoger niveau brengen.
•    Ken je de aspecten van klantgericht werken en klantgerichtheid.
•    Heb je inzicht in de wensen en behoeften van je klanten en op welke wijze je hier optimaal op kunt inspelen.
•    Kun je klantgerichtheid vertalen naar je dagelijkse werkzaamheden.
•    Heb je inzicht in je persoonlijke stijl van klantgericht werken.
•    Kun je op positieve wijze met klachten omgaan, zodat een goede relatie centraal staat.

Bij de dagelijkse omgang met klanten komt veel kijken. Wat vindt een klant belangrijk? Hoe wil hij behandeld worden? Welke verwachtingen heeft hij? De klant van nu is mondiger en veeleisender dan voorheen. 

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Alle trainingen hebben een dynamisch karakter, mede door het gebruik van veel eigen inbreng, praktijkgerichte voorbeelden en afwisselende werkvormen. Deze werkwijze betekent dat het onderwerp wordt afgestemd op de dagelijkse praktijk van de deelnemer en het geleerde direct toepasbaar is binnen de functie.

Wil je als organisatie, met je afdeling of een aantal medewerkers een eigen training, met duidelijk geformuleerde doelen afgestemd op de eigen werksituatie dan zal aan de hand van een inspirerend intake gesprek het programma op maat worden ingevuld.

Alle trainingen zijn inclusief materiaal, werkboeken en een certificaat. Duur, kosten en locatie verschillen per training en worden op aanvraag voor je berekend. 

Na de training:

•    Kun je klantgerichtheid naar een hoger niveau brengen.
•    Ken je de aspecten van klantgericht werken en klantgerichtheid.
•    Heb je inzicht in de wensen en behoeften van je klanten en op welke wijze je hier optimaal op kunt inspelen.
•    Kun je klantgerichtheid vertalen naar je dagelijkse werkzaamheden.
•    Heb je inzicht in je persoonlijke stijl van klantgericht werken.
•    Kun je op positieve wijze met klachten omgaan, zodat een goede relatie centraal staat.

Bij de dagelijkse omgang met klanten komt veel kijken. Wat vindt een klant belangrijk? Hoe wil hij behandeld worden? Welke verwachtingen heeft hij? De klant van nu is mondiger en veeleisender dan voorheen. 
Dat kan lastig zijn, maar het biedt ook kansen. Hoe sluiten de kwaliteiten van de jouw organisatie en de medewerkers hierbij aan? Hoe verloopt de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten in jouw organisatie? Het afstemmen op verschillende klanten en het ontdekken en benutten van hun wensen staan centraal in deze praktische training. Je leert om te kijken door de ogen van de klant naar jezelf en naar je organisatie. Klantgerichtheid op het hoogste niveau.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.