ITIL® Service Offerings and Agreements

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Pink Elephant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Pink Elephant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 1.075 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Service Offerings and Agreements
Gebaseerd op 12 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Monique Peereboom
10
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Een gedreven coach die door middel van ervaring uit de praktijk de stof helder kan overbrengen..... " - 28-10-2016 00:00

"Een gedreven coach die door middel van ervaring uit de praktijk de stof helder kan overbrengen..... " - 28-10-2016 00:00

Startdata en plaatsen

Nieuwegein
nov. 2019

Beschrijving

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële) aanbiedingen en overeenkomsten voor IT Service Management. Gedegen Service Level Agreements (SLA’s) en contracten met leveranciers voorkomen misverstanden en waarborgen een vlekkeloze levering van diensten op termijn.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

Na deze training bent u in staat uw organisatie als effectieve IT leverancier op te zetten, zo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Service Manager, ITIL Overzicht, ITIL Practitioner, PRINCE2 Foundation en PRINCE2 Practitioner.

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De training ITIL® Service Offerings and Agreements is een module voor professionals die te maken hebben met (commerciële) aanbiedingen en overeenkomsten voor IT Service Management. Gedegen Service Level Agreements (SLA’s) en contracten met leveranciers voorkomen misverstanden en waarborgen een vlekkeloze levering van diensten op termijn.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

Na deze training bent u in staat uw organisatie als effectieve IT leverancier op te zetten, zowel voor interne als externe klanten. Duidelijke afspraken en effectief contractmanagement zijn hierbij de bouwstenen voor uw organisatie.

De Training
Tijdens deze praktijkgerichte vierdaagse cursus gaat u aan de slag met de ‘Service Offerings and Agreements’ processen, zoals die binnen ITIL® beschreven zijn. Deze processen zijn noodzakelijk om in staat te zijn afspraken te maken over de kwaliteit van IT-diensten op basis van heldere business en service level vereisten.

De cursus is een combinatie van toelichting door de docent op de betreffende ITIL® theorie, groepsdiscussies en opdrachten, waarmee u leert hoe u de betreffende ITIL® concepten en ‘best practices’ in de praktijk kunt toepassen. Het ‘ITIL® Intermediate ‘Service Offerings and Agreements’ examen wordt aansluitend op cursus (aan het einde van de laatste dag) afgenomen



De ITIL® Service Offerings and Agreements training duurt vier dagen en vindt plaats bij ons op locatie. We beginnen deze training om 09:00 en zorgen voor een fijne ontvangst en een lekkere lunch.

Nadat je de inschrijving hebt voltooid, ontvang je van ons een bevestiging van inschrijving. In sommige gevallen kan het zo zijn dat de trainingslocatie wordt gewijzigd. Mocht dit het geval zijn, dan wordt dit uiterlijk twee weken vóór aanvang van de training gecommuniceerd.

Je ontvangt van ons dan ook de definitieve uitnodigingsbrief. Het lesboek wordt op de eerste dag van de cursus uitgedeeld en het examen vindt standaard paper-based plaats op de laatste dag van de cursus.

Mocht je hier tegenop zien en liever nog wat extra voorbereidingstijd hebben dan bieden wij de mogelijkheid om online examen te doen of je in te schrijven voor één van onze examensessies. Deze vinden altijd de eerste maandag van de maand plaats in Naarden of Den Bosch. Let op: hier wordt 75 euro extra voor in rekening gebracht. Mocht je gebruik willen maken van deze service, stuur dan direct na je inschrijving een mail naar opleidingen@pinkelephant.nl waarin je aangeeft in welke examensessie je mee wilt doen en op welke locatie. Hierbij komt de mogelijkheid om direct na afsluiting van de cursus examen te doen te vervallen.

Vragen over de training of de examenprocedure? Bel gerust even: 088-2356600 en vraag naar de afdeling Education.

8,5
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Service Offerings and Agreements
Gebaseerd op 12 ervaringen
starstarstarstarstar
Monique Peereboom
10
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Een gedreven coach die door middel van ervaring uit de praktijk de stof helder kan overbrengen..... " - 28-10-2016 00:00

"Een gedreven coach die door middel van ervaring uit de praktijk de stof helder kan overbrengen..... " - 28-10-2016 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Arthur Maring
Service Manager
7
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Order intake Springest is slecht. Onduidelijke voorwaarden voor aanmelden cursus. Verder is de gegeven cursus/training door Pink goed." - 28-10-2016 00:00

"Order intake Springest is slecht. Onduidelijke voorwaarden voor aanmelden cursus. Verder is de gegeven cursus/training door Pink goed. " - 28-10-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Willem Pel
9
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Ondanks het feit dat de stof best wel theoretisch en droog is, heeft de trainer er toch 4 leuke en informatieve dagen van gemaakt. Er was voldoende ruimte voor discussie, praktijkverhalen en een grapje tussendoor." - 28-10-2016 00:00

"Ondanks het feit dat de stof best wel theoretisch en droog is, heeft de trainer er toch 4 leuke en informatieve dagen van gemaakt. Er was vo… alles lezen - 28-10-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Sander van Sprang
8
ITIL® Service Offerings and Agreements

"De training was, zeker voor deze vrij droge stof, levendig en leuk om te volgen. Wat mij betreft lag dat vooral aan de interactie met de docent" - 11-02-2016 00:00

"De training was, zeker voor deze vrij droge stof, levendig en leuk om te volgen. Wat mij betreft lag dat vooral aan de interactie met de doc… alles lezen - 11-02-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Eric Beguin
9
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Pink heeft opnieuw op een zeer deskundige manier training gegeven op ons kantoor. De trainer had een goede klik met de kandidaten en bracht de stof op een leuke en interessante manier over." - 05-02-2016 00:00

"Pink heeft opnieuw op een zeer deskundige manier training gegeven op ons kantoor. De trainer had een goede klik met de kandidaten en bracht … alles lezen - 05-02-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Christine Arendse
8
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Goede sfeer: aandacht van de trainer voor afwisseling tussen droge stof, opdrachten en ontspanning in de vorm van delen van praktijkervaringen. " - 28-10-2015 00:00

"Goede sfeer: aandacht van de trainer voor afwisseling tussen droge stof, opdrachten en ontspanning in de vorm van delen van praktijkervaring… alles lezen - 28-10-2015 00:00

starstarstarstarstar_border
Susanne van der Meulen
8
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Goede cursus, heldere indeling en interactief gegeven. " - 28-10-2015 00:00

"Goede cursus, heldere indeling en interactief gegeven. " - 28-10-2015 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Ik vond dit een zeer intensieve cursus die direct aansloot op mijn wensen en behoeften als nieuwbakken Service Manager. Zeer duidelijke en persoonlijke begeleiding door de trainer die zowel zeer veel theoretische kennis had als zeer veel praktische ervaring. " - 03-11-2014 00:00

"Ik vond dit een zeer intensieve cursus die direct aansloot op mijn wensen en behoeften als nieuwbakken Service Manager. Zeer duidelijke en p… alles lezen - 03-11-2014 00:00

starstarstarstarstar_border
Charles Janssen
8
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Prima training met een duidelijke uitleg door de trainer. Faciliteiten zijn goed. Vooraf het boekje opgestuurd gekregen. " - 13-06-2012 13:51

"Prima training met een duidelijke uitleg door de trainer. Faciliteiten zijn goed. Vooraf het boekje opgestuurd gekregen. " - 13-06-2012 13:51

starstarstarstarstar_border
Andre van Weeghel
8
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Weer een prima training, met een inmiddels voor mij bekende trainer, waar er ruimte voor discussie en extra uitleg is. Op naar de MALC!" - 13-06-2012 13:41

"Weer een prima training, met een inmiddels voor mij bekende trainer, waar er ruimte voor discussie en extra uitleg is. Op naar de MALC! " - 13-06-2012 13:41

starstarstarstarstar_half
Marjan Veerman
9
ITIL® Service Offerings and Agreements

"Goede training met heldere uitleg door de trainer. Faciliteiten (lunnch en lesruimte) zijn goed verzorgd. " - 13-06-2012 13:38

"Goede training met heldere uitleg door de trainer. Faciliteiten (lunnch en lesruimte) zijn goed verzorgd. " - 13-06-2012 13:38

starstarstarstarstar_border
Marco Verhaar
8
ITIL® Service Offerings and Agreements

"De training als positief ervaren. Tijdens de training was er veel ruimte voor discussie en extra uitleg. Kortom: een goede indruk." - 13-06-2012 13:35

"De training als positief ervaren. Tijdens de training was er veel ruimte voor discussie en extra uitleg. Kortom: een goede indruk. " - 13-06-2012 13:35

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.