Klantgericht en effectief telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Pastoor bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Pastoor bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Nijmegen
13 nov. 2019
Toon rooster
event 13 november 2019, 09:30-16:00
Nijmegen
15 jan. 2020
Toon rooster
event 15 januari 2020, 09:30-16:00

Beschrijving

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Hoe voer je een positief zakelijk telefoongesprek?

Een klantgericht telefoongesprek is persoonlijk, servicegericht en duidelijk. En daarmee een goed visitekaartje voor de organisatie en jezelf. In de training klantgericht telefoneren leer je hoe je een positief zakelijk telefoongesprek voert. Waarin je zowel meeleeft als de leiding neemt.

Voor wie?

Deze training is voor iedereen die regelmatig telefonisch contact heeft met klanten. En is daarom geschikt voor medewerkers van een klantenservice of helpdesk, administratief medewerkers en verkopers. Wil je jouw telefoongesprekken graag verbeteren? Meer de touwtjes in handen nemen? En vriendelijk en deskundig overkomen? Dan is deze training ie…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Hoe voer je een positief zakelijk telefoongesprek?

Een klantgericht telefoongesprek is persoonlijk, servicegericht en duidelijk. En daarmee een goed visitekaartje voor de organisatie en jezelf. In de training klantgericht telefoneren leer je hoe je een positief zakelijk telefoongesprek voert. Waarin je zowel meeleeft als de leiding neemt.

Voor wie?

Deze training is voor iedereen die regelmatig telefonisch contact heeft met klanten. En is daarom geschikt voor medewerkers van een klantenservice of helpdesk, administratief medewerkers en verkopers. Wil je jouw telefoongesprekken graag verbeteren? Meer de touwtjes in handen nemen? En vriendelijk en deskundig overkomen? Dan is deze training iets voor jou!

Programma

We sluiten altijd aan bij de behoefte van de groep of jouw organisatie. Onze trainingen zijn maximaal maatwerk. En daarom openen we de training klantgericht en effectief telefoneren altijd met de vraag: ‘Wanneer vind jij een telefoongesprek een goed visitekaartje voor de organisatie?’

Het trainingsprogramma bestaat onder andere uit…

  • de structuur van een goed zakelijk telefoongesprek
  • de basisvaardigheden van telefonische communicatie: luisteren, samenvatten, doorvragen (LSD-methode)
  • effectief en klantgericht omgaan met klachten, weerstand en agressie
  • oefenen met stemgebruik
  • het nemen én behouden van de regie
  • jouw persoonlijke leerwensen en vragen.

Heb jij iets anders in gedachten? Een maatwerkvraag, vraagt om een maatwerkoplossing!

Resultaat

Na afloop van deze training…

  • weet je wat een telefoongesprek klantgericht en effectief maakt
  • behoud je de controle over het gesprek. En sta je nooit met een mond vol tanden.
  • kun je een gesprek positief sturen. Ook bij een klacht
  • achterhaal je de échte vraag van de klant
  • voer je professionele telefoongesprekken, die een representatief visitekaartje zijn voor de organisatie.

Werkwijze

Een maatwerk training. Interactief, persoonlijk en met plezier. Realistische praktijkcasussen uit jouw werkveld vormen een belangrijk uitgangspunt voor deze training. Met behulp van praktische tips oefen je met telefoneren in levendige rollenspellen. Daarnaast krijgt iedere deelnemer toegang tot de online-leeromgeving MijnPastoor.

Deze training geven we graag in de vorm van een open training of als individuele coaching, bij ons op kantoor of op locatie. Maar we geven de training ook incompany. Benieuwd naar de mogelijkheden? Bel ons direct op 024 324 49 59 of mail naar info@pastoorbv.nl

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.