Training Coachen op klantgerichtheid

Tijdsduur
Logo van OVD Opleidingen

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

OVD Opleidingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Ede, Tilburg, Venlo

Beschrijving

Vraag u zichzelf wel eens af hoe je op de juiste manier feedback dient te geven? Hoe corrigeer je het beste op de werkvloer? Deze tweedaagse training Coachen op klantgerichtheid geeft u inzicht in het coachend leidinggeven van uw team.

Doelgroep

De training is bestemd voor startende leidinggevenden die minstens 6 maanden in deze functie werkzaam zijn en die dagelijks als meewerkend voorman op de werkvloer aanwezig is.

Inhoud

De volgende vragen worden tijdens de training beantwoord:

  • Wat is klantgericht gedrag en hoe straal ik dat uit?
  • Hoe breng ik mijn verwachtingen over omtrent gedrag op de werkvloer?
  • Hoe breng ik wijzigingen in het beleid op een duidelijke manier?
  • Hoe geef ik coac…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Vraag u zichzelf wel eens af hoe je op de juiste manier feedback dient te geven? Hoe corrigeer je het beste op de werkvloer? Deze tweedaagse training Coachen op klantgerichtheid geeft u inzicht in het coachend leidinggeven van uw team.

Doelgroep

De training is bestemd voor startende leidinggevenden die minstens 6 maanden in deze functie werkzaam zijn en die dagelijks als meewerkend voorman op de werkvloer aanwezig is.

Inhoud

De volgende vragen worden tijdens de training beantwoord:

  • Wat is klantgericht gedrag en hoe straal ik dat uit?
  • Hoe breng ik mijn verwachtingen over omtrent gedrag op de werkvloer?
  • Hoe breng ik wijzigingen in het beleid op een duidelijke manier?
  • Hoe geef ik coachend leiding aan mijn team?
  • Hoe creëer ik een sfeer van elkaar feedback geven op de werkvloer?
  • Hoe geef ik op de juiste manier feedback?
  • Hoe creëer ik draagvlak?
  • Hoe corrigeer ik op de werkvloer?

Resultaat

Na afloop van de training bent u in staat helder en duidelijk verwachtingen te managen en beleid uit te dragen. Ook kunt u op de werkvloer uw medewerkers dagelijkse coachen om samen een sfeer van optimale samenwerking en klantgerichtheid te creëren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met OVD Opleidingen, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.