Klantgericht werken

Type product
Logo van NCOI Online Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

Klantgericht werken is de Online Training voor iedereen die zijn klanten beter wil leren kennen en bedienen.

Klantgericht werken begint bij weten wie je klant is. En vervolgens weten wat hij/zij eigenlijk wil. In deze Online Training leer je niet alleen die twee dingen maar ook hoe je jouw klantgerichtheid vervolgens praktisch kan verbeteren. Overigens ook zonder jezelf hierbij uit het oog te verliezen. Klantgericht zijn wil ook zeggen dat je soms “nee” verkoopt. Daarnaast is het ook nog eens zo dat klantgerichter werken zorgt dat je klanten echt blij zijn. Dat merk je zelf ook weer in je werk.
Wil je klantgericht werken en daarmee ook je eigen werk leuker maken? Start dan nu met deze traini…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

Klantgericht werken is de Online Training voor iedereen die zijn klanten beter wil leren kennen en bedienen.

Klantgericht werken begint bij weten wie je klant is. En vervolgens weten wat hij/zij eigenlijk wil. In deze Online Training leer je niet alleen die twee dingen maar ook hoe je jouw klantgerichtheid vervolgens praktisch kan verbeteren. Overigens ook zonder jezelf hierbij uit het oog te verliezen. Klantgericht zijn wil ook zeggen dat je soms “nee” verkoopt. Daarnaast is het ook nog eens zo dat klantgerichter werken zorgt dat je klanten echt blij zijn. Dat merk je zelf ook weer in je werk.
Wil je klantgericht werken en daarmee ook je eigen werk leuker maken? Start dan nu met deze training.

Over je aankoop:
Met deze aankoop krijg je niet alleen toegang tot deze Online Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan 15 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin, NCOI Opleidingen, Lectric, Computrain en meer.

Hoe werkt het?
Na je aankoop krijg je binnen 2 dagen een bevestiging met instructie hoe je jouw abonnement kan activeren. Je kunt dan direct aan de slag met je online training en ook bekijken welk ander aanbod er beschikbaar is. Na ontvangst van de bevestiging per mail heb je één jaar de tijd om je abonnement te activeren.

Nu al nieuwsgierig? Kijk op www.onlineacademy.nl voor het gehele aanbod.

Je klant beter leren kennen,
Klanten centraal stellen,
Klanten duurzaam aan je eigen organisatie verbinden

Klantgericht werken is voor iedereen. We hebben namelijk allemaal wel klanten. Soms extern maar eigenlijk altijd ook intern. Wil je van klantgezwicht naar klantgericht? Start nu!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.