Klantgericht schrijven

Type product
Logo van NCOI Online Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

Leer klantgericht schrijven om ook in mails, op papier en online jouw klanten blij en tevreden te houden.

Hoewel we nooit meer brieven sturen schrijven we tegenwoordig meer dan ooit. Klantcontact verplaatst zich door bijvoorbeeld social media ook steeds meer naar diverse kanalen. Het is dus belangrijk dat je klantgericht en foutloos kan schrijven. Zo maak je indruk op je klanten en handel je elke situatie netjes af.

Over je aankoop:
Met deze aankoop krijg je niet alleen toegang tot deze Online Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgericht schrijven, Klantgerichtheid, Schrijven, Schriftelijke communicatie en Schrijven voor het web.

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

Leer klantgericht schrijven om ook in mails, op papier en online jouw klanten blij en tevreden te houden.

Hoewel we nooit meer brieven sturen schrijven we tegenwoordig meer dan ooit. Klantcontact verplaatst zich door bijvoorbeeld social media ook steeds meer naar diverse kanalen. Het is dus belangrijk dat je klantgericht en foutloos kan schrijven. Zo maak je indruk op je klanten en handel je elke situatie netjes af.

Over je aankoop:
Met deze aankoop krijg je niet alleen toegang tot deze Online Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan 15 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin, NCOI Opleidingen, Lectric, Computrain en meer.

Hoe werkt het?
Na je aankoop krijg je binnen 2 dagen een bevestiging met instructie hoe je jouw abonnement kan activeren. Je kunt dan direct aan de slag met je online training en ook bekijken welk ander aanbod er beschikbaar is. Na ontvangst van de bevestiging per mail heb je één jaar de tijd om je abonnement te activeren.

Nu al nieuwsgierig? Kijk op www.onlineacademy.nl voor het gehele aanbod.

Na afronding van deze training:
Weet je weer helemaal hoe het zit met taal en taalfouten
Formuleer je heldere zinnen, logische verbanden en gebruik je modern taalgebruik
Kan je op de juiste toon schrijven waardoor je de lezer met respect behandelt
Schrijf je aantrekkelijk vorm gegeven met behulp van alinea’s, kopregels en opsommingen

Klantgericht schrijven is natuurlijk voor mensen die contact hebben met klanten. Of dit interne of externe klanten zijn maakt voor deze training niet uit. Voorkennis is niet nodig

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.