Masterclass Klantgericht Innoveren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Nyenrode Executive Education
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Nyenrode Executive Education heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 7 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Breukelen, Nyenrode Business Universiteit
17 mrt. 2020 tot 9 jun. 2020
Toon rooster
event 17 maart 2020, 16:00-21:30, College 1
event 24 maart 2020, 16:00-21:30, College 2
event 31 maart 2020, 16:00-21:30, College 3
event 7 april 2020, 16:00-21:30, College 4
event 14 april 2020, 16:00-21:30, College 5
event 21 april 2020, 16:00-21:30, College 6
event 19 mei 2020, 16:00-21:30, College 7
event 26 mei 2020, 16:00-21:30, College 8
event 2 juni 2020, 16:00-21:30, College 9
event 9 juni 2020, 16:00-21:30, College 10

Beschrijving

Serving society by shaping responsible leaders

Masterclass Klantgericht Innoveren

Binnen veel markten zijn voorbeelden te vinden en te bedenken die gevestigde ordes nu of in de toekomst aanvallen. Tegelijkertijd beseffen managers dat nieuwe proposities en verdienmodellen met een centrale rol voor de gebruiker, moeilijk te verkopen en te realiseren zijn.

Binnen deze masterclass redeneren we vanuit de toekomst. Wat gaat deze ons mogelijk brengen; wat wordt onze visie op het klantgedreven ondernemen? Waar willen we innoveren? Welke customer insights en proposities zijn nodig? En hoe gaan we dit binnen onze organisatie realiseren?

‘De klant centraal’. Je ziet steeds meer bedrijven die dit als uitgangspunt voor hun business model hebben. Vraa…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Serving society by shaping responsible leaders

Masterclass Klantgericht Innoveren

Binnen veel markten zijn voorbeelden te vinden en te bedenken die gevestigde ordes nu of in de toekomst aanvallen. Tegelijkertijd beseffen managers dat nieuwe proposities en verdienmodellen met een centrale rol voor de gebruiker, moeilijk te verkopen en te realiseren zijn.

Binnen deze masterclass redeneren we vanuit de toekomst. Wat gaat deze ons mogelijk brengen; wat wordt onze visie op het klantgedreven ondernemen? Waar willen we innoveren? Welke customer insights en proposities zijn nodig? En hoe gaan we dit binnen onze organisatie realiseren?

‘De klant centraal’. Je ziet steeds meer bedrijven die dit als uitgangspunt voor hun business model hebben. Vraag je je af wat een meer klantgericht en innovatief business model jouw organisatie kan brengen en hoe je dit binnen je organisatie realiseert?

 Aan het eind van de opleiding

  • Ben je op de hoogte van nieuwe trends en ontwikkelingen
  • Weet je wat de disruptieve invloed van trends uit de macro-omgeving is op de kanteling van onze bedrijfstakken
  • Heb je een visie op klantgedreven ondernemen en innoveren in de komende jaren
  • Kom je in cocreatie met klanten en partners, vanuit echt klantinzicht tot nieuwe proposities
  • Kan je vanuit verschillende invalshoeken kijken naar het businessmodel innovatie
  • Weet je hoe big data nieuwe business model kan voeden

Tijdens de masterclass Klantgericht Innoveren delen we inzichten en best practices en vertalen we dit naar de praktijk.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.