Advanced Marketing Program

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Nyenrode Executive Education
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Nyenrode Executive Education heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 7 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Nyenroge Business Universiteit, Breukelen
3 dec. 2019 tot 17 dec. 2019
Toon rooster
event 3 december 2019, 09:30-21:30, Dag 1
event 4 december 2019, 09:00-17:00, Dag 2
event 17 december 2019, 09:30-18:00, Dag 3

Beschrijving

Serving society by shaping responsible leaders

Advanced Marketing Program

Dit programma maakt je in 2 dagen een completere marketeer die weet in welke richting marketing zich ontwikkelt en hoe je dit kunt inzetten in je organisatie.

Tijdens het Advanced Marketing Program word je in hoog tempo bijgepraat over de laatste trends en ontwikkelingen, wordt je strategische kennis verder aangescherpt en sta je stil bij de marketing van de toekomst.

De unieke leerdriehoek van Nyenrode – bestaande uit theoretische kennis, praktische vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling – wordt in dit programma toegepast.

Aan het eind van de opleiding

  • Ben je volledig op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen.
  • Weet je hoe je marketing moet co…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Multichannel Management, Digitale transformatie, Marketing, Innovatiemanagement en Innovatie.

Serving society by shaping responsible leaders

Advanced Marketing Program

Dit programma maakt je in 2 dagen een completere marketeer die weet in welke richting marketing zich ontwikkelt en hoe je dit kunt inzetten in je organisatie.

Tijdens het Advanced Marketing Program word je in hoog tempo bijgepraat over de laatste trends en ontwikkelingen, wordt je strategische kennis verder aangescherpt en sta je stil bij de marketing van de toekomst.

De unieke leerdriehoek van Nyenrode – bestaande uit theoretische kennis, praktische vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling – wordt in dit programma toegepast.

Aan het eind van de opleiding

  • Ben je volledig op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen.
  • Weet je hoe je marketing moet combineren met smart business sense.
  • Zijn je strategische kennis en vaardigheden naar een hoger niveau getild.

Thema'sJe gaat onder andere met de volgende thema's aan de slag. 

  • Digital transformation in marketing, Artificial Intelligence, Marketing to Machines
  • Agile marketing/Customer Journey
  • Merk- en positioneringsstrategie in het digitale tijdperk
  • Neuromarketing
  • Marketingsstrategie 

Voor wie: Het Advanced Marketing Program is gericht op B2B en B2C marketeers die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en uitwerking van de marketingstrategie binnen hun organisatie. Marketeers die willen weten wat de kansen en bedreigingen zijn van de laatste (digitale) ontwikkelingen. En hoe zij deze ontwikkelingen het beste kunnen integreren in hun huidige marketingstrategie.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.