Zakelijke communicatie Engels

Tijdsduur
Logo van NIOW De Taal- en Tekstexperts
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 NIOW De Taal- en Tekstexperts heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 82 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,5
Gemiddeld cijfer voor Zakelijke communicatie Engels
Gebaseerd op 12 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Butink
8
Zakelijke communicatie Engels

"bewust omgaan met woordkeuze en de subtiele verschillen daartussen voor met name "native" speakers. Daarnaast een nadruk op cultuurverschillen en het interpreteren van hetgeen iemand letterlijk zegt en met inachtneming van zijn achtergrond/cultuur eigenlijk bedoelt" - 13-04-2017 10:40

"bewust omgaan met woordkeuze en de subtiele verschillen daartussen voor met name "native" speakers. Daarnaast een nadruk op cultuurverschill… alles lezen - 13-04-2017 10:40

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIOW De Taal- en Tekstexperts biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Brussel, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Luik, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Bij NIOW beleven we plezier aan persoonlijk contact met onze opdrachtgevers. We luisteren, stellen vragen en verplaatsen ons in de situatie. Dat combineren we met verstand van leren en meer dan 50 jaar ervaring. Zo krijgen onze klanten meer dan ze hadden verwacht, niet omdat ze erom vragen, maar omdat we voor het beste resultaat gaan.

Om slagvaardig zaken te kunnen doen met Engelstalige klanten is het beheersen van de taal een belangrijke voorwaarde. Als je het gevoel hebt dat je kennis van het Engels soms onvoldoende is, dan laat je kansen liggen. Investeer in jezelf en in je bedrijf door het verhogen van je Engelse taalvaardigheid met de training Zakelijke communicatie Engels.

Resultaat

Professionaliseren van je Engelse spreek- en schrijfvaardigheid gericht op zakelijke, beroepsmatige contacten.

Voor wie is deze training?

Deze training is voor iedereen die zijn Engelse taalvaardigheid wil verhogen om in zakelijke situaties duidelijk en doeltreffend te kunnen communiceren. 

Wat kun je verwachten?

Deze training is v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: B2B-Communicatie, Engels, Communiceren, Communicatieplan en Communicatietechnieken.

Bij NIOW beleven we plezier aan persoonlijk contact met onze opdrachtgevers. We luisteren, stellen vragen en verplaatsen ons in de situatie. Dat combineren we met verstand van leren en meer dan 50 jaar ervaring. Zo krijgen onze klanten meer dan ze hadden verwacht, niet omdat ze erom vragen, maar omdat we voor het beste resultaat gaan.

Om slagvaardig zaken te kunnen doen met Engelstalige klanten is het beheersen van de taal een belangrijke voorwaarde. Als je het gevoel hebt dat je kennis van het Engels soms onvoldoende is, dan laat je kansen liggen. Investeer in jezelf en in je bedrijf door het verhogen van je Engelse taalvaardigheid met de training Zakelijke communicatie Engels.

Resultaat

Professionaliseren van je Engelse spreek- en schrijfvaardigheid gericht op zakelijke, beroepsmatige contacten.

Voor wie is deze training?

Deze training is voor iedereen die zijn Engelse taalvaardigheid wil verhogen om in zakelijke situaties duidelijk en doeltreffend te kunnen communiceren. 

Wat kun je verwachten?

Deze training is vanaf taalniveau A2. Voorafgaand aan deze training maak je een taaltest en voeren we een intakegesprek, zodat we een inschatting kunnen maken van je niveau. NIOW deelt je dan in een groep in op jouw niveau. Op die manier kun je de meeste leerwinst halen uit je training!

Inhoud

Programmaonderdelen van de training op A2-niveau zijn:

  • Uitwisselen van informatie over vertrouwde onderwerpen
  • Onderhouden van zakelijke en sociale contacten (small talk) op basisniveau
  • Voeren van eenvoudige telefoongesprekken
  • Jezelf presenteren
  • Schrijven van korte e-mails
  • Uitbreiding van de woordenschat, veelvoorkomende woorden en uitdrukkingen
  • Basisgrammatica
  • Uitspraak en intonatie
  • Door de deelnemers ingebrachte onderwerpen

Programmaonderdelen van de training op B1-niveau zijn:

  • Formele en informele gespreksvoering
  • Voeren van zakelijke gesprekken (verkoop, omzet, trends, omgaan met getallen etc.)
  • Deelnemen aan vergaderingen en bijeenkomsten
  • Communiceren over klachten en geven van complimenten
  • Voeren van routinematige telefoongesprekken
  • Praten over jezelf, bedrijf en product
  • Schrijven van e-mails
  • Uitbreiding van de woordenschat, veelvoorkomende woorden en uitdrukkingen
  • Ondersteunende grammatica
  • Uitspraak en intonatie
  • Door de deelnemers ingebrachte onderwerpen

Past deze training bij mij?

Deze training past bij je als je:

  • De kennis van de Engelse taal verder wilt professionaliseren
  • Telefoongesprekken wilt leren voeren in het Engels
  • Contacten wilt onderhouden; zakelijk en sociaal
  • Korte e-mailberichten wilt leren schrijven
  • De basisgrammatica wilt uitbreiden

Duur van deze training

Deze training duurt 4 dagen van 9.15 uur tot 16.00 uur.

Na de training ontvang je een certificaat van deelname.

Meer informatie?

Neem gerust contact met ons op, dan helpen we je persoonlijk en geven we je een passend advies.

8,5
Gemiddeld cijfer voor Zakelijke communicatie Engels
Gebaseerd op 12 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Butink
8
Zakelijke communicatie Engels

"bewust omgaan met woordkeuze en de subtiele verschillen daartussen voor met name "native" speakers. Daarnaast een nadruk op cultuurverschillen en het interpreteren van hetgeen iemand letterlijk zegt en met inachtneming van zijn achtergrond/cultuur eigenlijk bedoelt" - 13-04-2017 10:40

"bewust omgaan met woordkeuze en de subtiele verschillen daartussen voor met name "native" speakers. Daarnaast een nadruk op cultuurverschill… alles lezen - 13-04-2017 10:40

Mary van Alphen
starstarstarstarstar_border
Mary van Alphen
Direct beschikbaar voor secretariële ondersteuning
8
Zakelijke communicatie Engels

"Wilma Schuddebeurs is een zeer professionele trainer die je stimuleert weer vlot Engels te spreken en zelfs te dromen. De lessen hebben mij meer zelfvertrouwen gegeven. De presentatie heeft mij zeer geholpen uit mijn comfort zone te stappen. " - 27-03-2015 16:39

"Wilma Schuddebeurs is een zeer professionele trainer die je stimuleert weer vlot Engels te spreken en zelfs te dromen. De lessen hebben mij … alles lezen - 27-03-2015 16:39

starstarstarstarstar_half
Corné Brouwers
Inspecteur der Rijksbelastingen
9
Zakelijke communicatie Engels

"De kracht van de cursus bestaat naast het feit dat je alleen maar Engels praat tijdens trainingsdagen ook uit de kwaliteit van de trainer of trainster en die was in mijn geval erg goed. Complimenten aan Liz Steele. " - 04-04-2014 21:53

"De kracht van de cursus bestaat naast het feit dat je alleen maar Engels praat tijdens trainingsdagen ook uit de kwaliteit van de trainer of… alles lezen - 04-04-2014 21:53

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Zakelijke communicatie Engels

"Tijdens deze cursus praat je alleen maar Engels. Je zou aan het eind van een conversatie, maakt niet uit wat, van de docent een correctie kunnen krijgen. Bijvoorbeeld, 'probeer eens iets meer aan je uitspraak te letten' of 'probeer iets meer op je werkwoord gebruik te lettten'etc.." - 29-10-2012 15:07

"Tijdens deze cursus praat je alleen maar Engels. Je zou aan het eind van een conversatie, maakt niet uit wat, van de docent een correctie ku… alles lezen - 29-10-2012 15:07

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Zakelijke communicatie Engels

"Tijdens deze cursus praat je alleen maar Engels. Je zou aan het eind van een conversatie, maakt niet uit wat, van de docent een correctie kunnen krijgen. Bijvoorbeeld, 'probeer eens iets meer aan je uitspraak te letten' of 'probeer iets meer op je werkwoord gebruik te lettten'etc.." - 29-10-2012 15:07

"Tijdens deze cursus praat je alleen maar Engels. Je zou aan het eind van een conversatie, maakt niet uit wat, van de docent een correctie ku… alles lezen - 29-10-2012 15:07

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Zakelijke communicatie Engels

"Prima docent en prima lesmateriaal. Ik heb mijn leerdoelen snel kunnen halen door de goede opbouw van het lesmateriaal en de invulling van de lessen." - 25-10-2012 12:10

"Prima docent en prima lesmateriaal. Ik heb mijn leerdoelen snel kunnen halen door de goede opbouw van het lesmateriaal en de invulling van d… alles lezen - 25-10-2012 12:10

starstarstarstarstar_half
Marco Verweij
9
Zakelijke communicatie Engels

"Zeer goed, duidelijk en in een zeer behagelijke sfeer
De groep is niet te groot en het niveau wordt op elkaar afgestemd.
Ik heb mij al voor de vervolg cursus opgegeven.

M.v.g

Marco Verweij" - 27-12-2011 12:14

"Zeer goed, duidelijk en in een zeer behagelijke sfeerDe groep is niet te groot en het niveau wordt op elkaar afgestemd.Ik heb mij al voor de… alles lezen - 27-12-2011 12:14

starstarstarstarstar_border
Arjan van Vliet
8,2
Zakelijke communicatie Engels

"Wij hadden een clubje van 6 personen. Hierdoor veel ruimte voor eigen ontwikkeling en Engelse conversatie over en weer. Goede docente, prima lesstof en goede link naar de dagelijkse praktijk." - 06-10-2011 07:47

"Wij hadden een clubje van 6 personen. Hierdoor veel ruimte voor eigen ontwikkeling en Engelse conversatie over en weer. Goede docente, prima… alles lezen - 06-10-2011 07:47

starstarstarstarstar_border
Cees Esbach
8,4
Zakelijke communicatie Engels

"Ruime gelegenheid om praktisch te oefenen, rustige uitleg door bekwame docent, tevens voldoende aandacht voor grammatica.
Huiswerk werd serieus behandeld, daar schort het vaak aan.
Goede cases (telefonie, e-mail, vergaderen, social talk)." - 06-07-2011 13:51

"Ruime gelegenheid om praktisch te oefenen, rustige uitleg door bekwame docent, tevens voldoende aandacht voor grammatica.Huiswerk werd serie… alles lezen - 06-07-2011 13:51

starstarstarstarstar_half
Anoniem (bekend bij Springest)
9,2
Zakelijke communicatie Engels

"Alles was zeer duidelijk in het lesmateriaal. Verder trainster was heel rustig legde het zeer goed uit en nam de tijd voor alles." - 03-03-2011 12:08

"Alles was zeer duidelijk in het lesmateriaal. Verder trainster was heel rustig legde het zeer goed uit en nam de tijd voor alles. " - 03-03-2011 12:08

starstarstarstarstar_half
kees van Hooijdonk
9
Zakelijke communicatie Engels

"lesmateriaal: goed: lesboek en dictaat met thematische oefeningen. (score 8)

intake gesprek om niveau te bepalen: een telefonisch intake gesprek is onpersoonlijk omdat je de persoon aan de andere kant van de lijn niet kent. Daardoor kom je mogelijk niet tot optimaal scoren. (score 6)

groepsgrootte: goed (onze groepsgrootte was 6 personen, waardoor je veel persoonlijke aandacht krijgt. op mijn talencursus moest je daardoor wel veel spreken, wat positief is ) " - 03-03-2011 10:41

"lesmateriaal: goed: lesboek en dictaat met thematische oefeningen. (score 8)intake gesprek om niveau te bepalen: een telefonisch intake gesp… alles lezen - 03-03-2011 10:41

starstarstarstarstar_border
Johan Noordmans
7,8
Zakelijke communicatie Engels

"Dit is de eerste keer dat ik een training heb gevolgt via NOIW.
Het is mij goed bevallen.
Ik moet wel zeggen dat vier dagen achter elkaar wat lang zijn, in die zin dat je aan het eind van de dag niet veel meer opneemt.
Dit is tijdens de evoluatie ook besproken, dat het misschien beter is de vier dagen over 8 weken te versprijden(om de twee weken), of 5 wat kortere dagen. " - 16-03-2010 12:19

"Dit is de eerste keer dat ik een training heb gevolgt via NOIW.Het is mij goed bevallen.Ik moet wel zeggen dat vier dagen achter elkaar wat … alles lezen - 16-03-2010 12:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.