Klantgericht denken & handelen

Tijdsduur
Logo van Move the Crowd
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 Move the Crowd heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 81 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

Een veel gehoord spreekwoord is “de klant is koning”. Het lijkt simpel en spreekt voor zich. Maar om er als zodanig naar te handelen vraagt het een professionele houding en bijpassende vaardigheden. Tijdens een korte workshop leren we jou hoe je jouw klantgerichte houding kunt kiezen en welke vaardigheden gewaardeerd worden door klanten. Klanten die merken dat ze er voor jou toe doen, komen vaker terug, leveren meer omzet op en worden abassadeur van jouw onderneming. Als klap op de vuurpijl wordt je werk er ook nog leuker door. Jij kunt echt het verschil maken!

Doelgroep:

Iedereen die in aanraking komt met (potentiële) klanten of dat in de toekomst graag wil.

Program…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Move the Crowd is volgens Springest Dé beste NIMA Sales & Communicatie opleider van NL. 

Algemene informatie:

Een veel gehoord spreekwoord is “de klant is koning”. Het lijkt simpel en spreekt voor zich. Maar om er als zodanig naar te handelen vraagt het een professionele houding en bijpassende vaardigheden. Tijdens een korte workshop leren we jou hoe je jouw klantgerichte houding kunt kiezen en welke vaardigheden gewaardeerd worden door klanten. Klanten die merken dat ze er voor jou toe doen, komen vaker terug, leveren meer omzet op en worden abassadeur van jouw onderneming. Als klap op de vuurpijl wordt je werk er ook nog leuker door. Jij kunt echt het verschil maken!

Doelgroep:

Iedereen die in aanraking komt met (potentiële) klanten of dat in de toekomst graag wil.

Programma-onderdelen:

  • Definitie van klantgerichtheid
  • Houding kiezen
  • Erbij zijn
  • Spelen
  • Ze blij maken
  • LSD
  • Wat is het verschil tussen waarnemen en interpreteren?
  • Effectief feedback geven en ontvangen
  • Argumenteren
  • Omgaan met weerstanden en bezwaren
  • Opstellen van een persoonlijk aktieplan

Voorbereiding:

Bereid je voor op een korte voorstelronde aan het begin van de workshop waarin je aangeeft wat je specifiek wilt leren tijdens deze training.

Resultaten:

Na het afronden van de workshop ben je in staat om:

  • Klanten op een prettige manier te helpen
  • Klanten terug te laten komen
  • Klanten te adviseren waardoor ze gaan kopen
  • Voor jezelf leuker en zinvoller werk te creëren.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Move the Crowd, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.