Klantgericht Innoveren

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 91 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Innoveren
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Marije Romeijn
Product Marktmanager
8
Klantgericht Innoveren

"In de ochtend was veelal herhaling van wat ik in het verleden al had geleerd. En daarnaast heel erg ingestoken op de B2C markt. We goed om weer even de aandacht te leggen op de onderzoeken, maar ook hoe belangrijk het is om echte persona's te hebben. En ook altijd goed om de pains en gains inzichtelijk te hebben. In de middag met de 2 gastsprekers leuke afwisseling. Met name Muzus erg goed verhaal. Ontvang graag de sheets. " - 16-10-2019 07:05

"In de ochtend was veelal herhaling van wat ik in het verleden al had geleerd. En daarnaast heel erg ingestoken op de B2C markt. We goed om w… alles lezen - 16-10-2019 07:05

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Gewoon vragen wat ze willen leidt echter zelden tot de gewenste vernieuwing. Uit data haal je inzichten over wat gebruikers doen, maar nog niet over het waarom. Hoe krijg je wel het juiste inzicht in hun behoeften? Wat kun je doen om het hart van je klanten te raken met je nieuwe digitale product of dienst? Deze masterclass laat zien wat je in iedere fase van het ontwikkeltraject kunt doen.

“Goede balans tussen theorie en praktijk.” “De cases waren zeer interessant.” “Plezierige, deskundige en ervaren sprekers.”

– Deelnemers masterclass –

WAT LEVERT DEZE NIMA MASTERCLASS JOU OP?

Je krijgt inzicht in onder andere…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Gewoon vragen wat ze willen leidt echter zelden tot de gewenste vernieuwing. Uit data haal je inzichten over wat gebruikers doen, maar nog niet over het waarom. Hoe krijg je wel het juiste inzicht in hun behoeften? Wat kun je doen om het hart van je klanten te raken met je nieuwe digitale product of dienst? Deze masterclass laat zien wat je in iedere fase van het ontwikkeltraject kunt doen.

“Goede balans tussen theorie en praktijk.” “De cases waren zeer interessant.” “Plezierige, deskundige en ervaren sprekers.”

– Deelnemers masterclass –

WAT LEVERT DEZE NIMA MASTERCLASS JOU OP?

Je krijgt inzicht in onder andere:

  • het belang van klantgericht innoveren
  • de relatie tussen het soort innovatie en de gekozen aanpak.
  • segmentatie en manieren om doelgroepen in beeld te krijgen.
  • soorten klantinzicht en effectieve methodes om die te verkrijgen.
  • de samenhang met Agile, Lean start up en Design Thinking.
  • de interactie tussen data analytics en consumentenonderzoek
  • toepassing van consumenteninzicht in Customer Journey Mapping

Met behulp van cases en oefeningen ervaar je hoe je hier in jouw project of bedrijf op een praktische manier mee aan de slag kunt.

VOOR WIE IS DEZE MASTERCLASS BEDOELD?

Deze masterclass is bedoeld voor professionals die vanuit een businessrol betrokken zijn bij digitale innovaties, bijvoorbeeld: Marketing Directors, Product Managers, Business Developers, Product Owners, Start-up eigenaren, Innovatieve ondernemers.

8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Innoveren
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Marije Romeijn
Product Marktmanager
8
Klantgericht Innoveren

"In de ochtend was veelal herhaling van wat ik in het verleden al had geleerd. En daarnaast heel erg ingestoken op de B2C markt. We goed om weer even de aandacht te leggen op de onderzoeken, maar ook hoe belangrijk het is om echte persona's te hebben. En ook altijd goed om de pains en gains inzichtelijk te hebben. In de middag met de 2 gastsprekers leuke afwisseling. Met name Muzus erg goed verhaal. Ontvang graag de sheets. " - 16-10-2019 07:05

"In de ochtend was veelal herhaling van wat ik in het verleden al had geleerd. En daarnaast heel erg ingestoken op de B2C markt. We goed om w… alles lezen - 16-10-2019 07:05

starstarstarstarstar_border
Marije Romeijn
8
Klantgericht Innoveren

"Vond alle 3 de sprekers prima. Beheerde de stof goed en kwam professioneel over. Zat iets van herhaling in, maar dat geeft niet. Gastsprekers in de middag met name Muzus vond ik een eye-opener." - 16-10-2019 00:00

"Vond alle 3 de sprekers prima. Beheerde de stof goed en kwam professioneel over. Zat iets van herhaling in, maar dat geeft niet. Gastspreker… alles lezen - 16-10-2019 00:00

starstarstarstarstar_border
Henk de Zwaan SMP
8
Klantgericht Innoveren

"Veel bekende kennis, modellen passeerden de revue de kracht zat vond ik in de (voor mij) nieuwe invalshoeken voor toepassing vanuit perspectief propositieontwikkeling. Leuke cases, goede combi van theorie en praktijk." - 16-10-2019 00:00

"Veel bekende kennis, modellen passeerden de revue de kracht zat vond ik in de (voor mij) nieuwe invalshoeken voor toepassing vanuit perspect… alles lezen - 16-10-2019 00:00

Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.