Klantgericht Innoveren

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 44 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Gewoon vragen wat ze willen leidt echter zelden tot de gewenste vernieuwing. Uit data haal je inzichten over wat gebruikers doen, maar nog niet over het waarom. Hoe krijg je wel het juiste inzicht in hun behoeften? Wat kun je doen om het hart van je klanten te raken met je nieuwe digitale product of dienst? Deze masterclass laat zien wat je in iedere fase van het ontwikkeltraject kunt doen.

“Goede balans tussen theorie en praktijk.” “De cases waren zeer interessant.” “Plezierige, deskundige en ervaren sprekers.”

– Deelnemers masterclass –

WAT LEVERT DEZE NIMA MASTERCLASS JOU OP?

Je krijgt inzicht in onder andere…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Een innovatie kan pas slagen als deze aansluit bij de behoeften van klanten. Gewoon vragen wat ze willen leidt echter zelden tot de gewenste vernieuwing. Uit data haal je inzichten over wat gebruikers doen, maar nog niet over het waarom. Hoe krijg je wel het juiste inzicht in hun behoeften? Wat kun je doen om het hart van je klanten te raken met je nieuwe digitale product of dienst? Deze masterclass laat zien wat je in iedere fase van het ontwikkeltraject kunt doen.

“Goede balans tussen theorie en praktijk.” “De cases waren zeer interessant.” “Plezierige, deskundige en ervaren sprekers.”

– Deelnemers masterclass –

WAT LEVERT DEZE NIMA MASTERCLASS JOU OP?

Je krijgt inzicht in onder andere:

  • het belang van klantgericht innoveren
  • de relatie tussen het soort innovatie en de gekozen aanpak.
  • segmentatie en manieren om doelgroepen in beeld te krijgen.
  • soorten klantinzicht en effectieve methodes om die te verkrijgen.
  • de samenhang met Agile, Lean start up en Design Thinking.
  • de interactie tussen data analytics en consumentenonderzoek
  • toepassing van consumenteninzicht in Customer Journey Mapping

Met behulp van cases en oefeningen ervaar je hoe je hier in jouw project of bedrijf op een praktische manier mee aan de slag kunt.

VOOR WIE IS DEZE MASTERCLASS BEDOELD?

Deze masterclass is bedoeld voor professionals die vanuit een businessrol betrokken zijn bij digitale innovaties, bijvoorbeeld: Marketing Directors, Product Managers, Business Developers, Product Owners, Start-up eigenaren, Innovatieve ondernemers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.