Klantgericht Communiceren

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van NHBO
Opleiderscore: starstarstar_halfstar_borderstar_border 4,6 NHBO heeft een gemiddelde beoordeling van 4,6 (uit 8 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
9 nov. 2019
Toon rooster
event 15 oktober 2019, 09:00-17:00, Saturday
Rotterdam
21 nov. 2019
Toon rooster
event 15 oktober 2019, 09:00-17:00, Thursday
Breda
4 dec. 2019
Toon rooster
event 15 oktober 2019, 09:00-17:00, Wednesday
Groningen
11 jan. 2020
Toon rooster
event 15 oktober 2019, 09:00-17:00, Saturday

Beschrijving

Dankzij deze praktijkgerichte opleiding leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat. Want een goede communicatie en klantgerichtheid blijven de musts voor elke

Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft. Want elke klant is anders. De manier waarop je met hen communiceert, is beslissend voor een succesvolle samenwerking of verkoop. Dankzij deze praktijkgerichte cursus leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat.

Samen met een topdocent doorloop je alle stappen van een succesvolle interactie. Zowel de communicatie via de telefoon als face to face. Je ontdekt hoe je met klachten omgaat, empathie opbrengt en alle andere do’s and don’ts. Zo be…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Dankzij deze praktijkgerichte opleiding leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat. Want een goede communicatie en klantgerichtheid blijven de musts voor elke

Hoe ga je om met klanten? Een vraag die vele antwoorden heeft. Want elke klant is anders. De manier waarop je met hen communiceert, is beslissend voor een succesvolle samenwerking of verkoop. Dankzij deze praktijkgerichte cursus leer je verschillende manieren waarop jij met klanten omgaat.

Samen met een topdocent doorloop je alle stappen van een succesvolle interactie. Zowel de communicatie via de telefoon als face to face. Je ontdekt hoe je met klachten omgaat, empathie opbrengt en alle andere do’s and don’ts. Zo bevorder je niet alleen de relatie met de klant, maar ook het imago van je bedrijf. Want goede communicatie en klantgerichtheid blijven de musts voor elke onderneming!

Schrijf je nu in voor deze spraakmakende cursus!

Vaardigheden:
Jij weet hoe je perfect communiceert met klanten via telefoon of face to face
Jij bent in staat om klachten professioneel af te handelen en steeds empathie te tonen
Jij gedraagt je als het uithangbord van je firma en gaat steeds voor klantgerichtheid
Jij weet hoe je de specifieke behoeftes van klanten herkent en kan deze ook gebruiken

Cursusinhoud:
Hoe gedraag je jezelf naar klanten toe
Welke verschillende types klanten zijn er
Doelstellingen maken voor klanten en deze realiseren
Hoe ga je om met lastige vragen of moeilijke situaties
Overtuigen zonder te manipuleren
Gesprekstechnieken voor een succesvol klantengesprek
Vaardigheden om klantgerichter te handelen
Win-winsituaties creëren voor jezelf en je klanten
Nee zeggen zonder klanten te verliezen
Correcte service verlenen zonder

Door op de lesdag(en) aanwezig te zijn, ben jij er zeker van dat je een certificaat ontvangt. Wegens de duur van de opleiding sluiten we deze niet af met een examen.

De opleiding Klantgericht Communiceren bestaat uit 1 les. Elke les duurt 8 uur en valt op dezelfde dag. In het overzicht met de startdata van de opleiding Klantgericht Communiceren vind je alle lesdagen terug.

Toekomstmogelijkheden:
Werken op de afdeling klantenservice binnen een bedrijf
Werken in de PR
Werken in de sales
Doorgroeien naar manager klantenservice

Je kunt deze opleiding volgen zonder vooropleiding. Ook voorkennis is niet nodig, we starten de lesstof vanaf de basis.

Copywriter, Online Marketing (Allround), Sales: bezwaren omzetten in troeven, Sales: Verkopen, Sales: Luisteren, Sales: Impulsaankopen, Sales: Hard- en Softselling, Bloggen (Professioneel), Communicatiespecialist

NHBO – maak werk van je opleiding!

NHBO, waar staat dat eigenlijk voor? Het is de afkorting van Nederlandse Handels- en Beroepsonderwijsinstelling. En hiermee weet je ook precies wat wij willen bereiken: jou als gemotiveerde student op een snelle en praktische manier een beroep leren, zodat jij direct aan de slag kunt in je nieuwe werkveld! Of dat nu in loondienst is, of als zelfstandig ondernemer.

NHBO wil voor jou het verschil maken! We helpen je op weg met het vinden van je droombaan, het boosten van je carrière of het starten als zzp’er. We vinden het dan ook belangrijk dat jouw opleidingstraject vlot verloopt. Wil je weten wat je van NHBO kunt verwachten? Hieronder zie je wat ons, en daarmee ook jou als student, zo succesvol maakt!

  • Unieke studiemethode
    Praktisch is het kernwoord. Je wordt thuis of in de klas klaargestoomd voor je nieuwe carrière door je persoonlijke professionele docent die zelf werkzaam is in het vak. De lesstof is altijd van hoge kwaliteit, overzichtelijk en praktijkgericht. 
  • All-in prijzen
    Voordelig en geen verrassingen achteraf. Voor het genoemde collegegeld ontvang je het lesmateriaal, een jaar lang begeleiding van je persoonlijke docent, toegang tot de online leeromgeving en deelname aan het examen. Alleen eventueel praktijkmateriaal komt voor je eigen rekening.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.