Klantgericht communiceren

Type product
Tijdsduur
Logo van New Sales Company

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

WHY

De klant is koning. Zijn alle medewerkers wel echte ridders? Om echt klantgericht te communiceren moet je eerst leren om goed te luisteren. Luisteren is iets anders dan horen. Spelen we wel echt in op het probleem van onze klanten of verkopen we ons product/dienst en hopen dat deze aansluit op de vraag van onze klant. Het lijkt zo voor de hand liggend maar de praktijk is weerbarstiger. Geven we onze klanten wat ze vragen of wat ze nodig hebben? Komen we halen of komen we brengen?

HOW

De communicatietrainingen van New Sales Company onderscheiden zich door de combinatie van leren en doen. Wij komen “heel dicht” in de buurt van uw medewerkers en richten ons op het doorbreken van “de comf…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

WHY

De klant is koning. Zijn alle medewerkers wel echte ridders? Om echt klantgericht te communiceren moet je eerst leren om goed te luisteren. Luisteren is iets anders dan horen. Spelen we wel echt in op het probleem van onze klanten of verkopen we ons product/dienst en hopen dat deze aansluit op de vraag van onze klant. Het lijkt zo voor de hand liggend maar de praktijk is weerbarstiger. Geven we onze klanten wat ze vragen of wat ze nodig hebben? Komen we halen of komen we brengen?

HOW

De communicatietrainingen van New Sales Company onderscheiden zich door de combinatie van leren en doen. Wij komen “heel dicht” in de buurt van uw medewerkers en richten ons op het doorbreken van “de comfortzone”. Pas als we bereid zijn kritisch te kijken naar de manier waarop we communiceren kunnen we keuzes maken en stappen zetten om buiten onze comfortzone verder te leren. Goed luisteren is een kunst die je alleen leert door eerlijk en oprecht te analyseren en veranderingen door te voeren.

WHAT

Doelstellingen: Aan het einde van de training zijn de deelnemers in staat om:

  • Onderscheid te maken tussen de verschillende manieren van communiceren.
  • Het belang erkennen en herkennen van verschillende stijlen en dit effectief toepassen
  • Kennis van de verschillende fases van een goed gesprek en de wederzijdse afhankelijkheid van de gesprekspartner.
  • Gebruik van verschillende gesprekstechnieken zoals AIDA en LSD.

De duur van de training en het aantal deelnemers kan in overleg aangepast worden.

Duur:                  6 dagdelen
Kosten:              €245,- p.p.
Deelnemers:      10 – 15

Kernwoorden: Sales / Verkoop / Communicatievaardigheden / Communicatiestijlen / Gesprekstechnieken

Wij bieden specialistische coaching- en trainingstrajecten aan. Al onze trainingen, worden in overleg met u, op maat gemaakt. Normaliter voor groepen van 10 – 15 personen maar ook voor kleinere groepen of individuele coaching bieden wij effectieve trajecten. Naast onze trajecten voor het commerciële bedrijfsleven bieden wij ook trajecten aan die speciaal zijn toegespitst op de uitdagingen in het snel veranderende landschap van gemeenten en overheid.

Onze trajecten bestaan altijd uit: Analyse, Theorie en Praktijk. Dit betekent gedegen assessments, trainingen op Kennis & Vaardigheden en daarna de focus op Houding & Gedrag

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.