Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven

Tijdsduur
Trainers
Valérie Joosten+3
Startdatum en plaats
Logo van Molijn Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,8 Molijn Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,8 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9
Gemiddeld cijfer voor Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Paul Penseel
Contract Manager
9
Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven

"een echte eye-opener, een goede structuur aanbrengen in je e-mail zorgt ervoor dat de boodschap die je over wilt brengen beter ontvangen wordt. Ik zou deze training zeker aanbevelen. Door de interactie met andere deelnemers kom je tot andere inzichten." - 07-06-2019 07:20

"een echte eye-opener, een goede structuur aanbrengen in je e-mail zorgt ervoor dat de boodschap die je over wilt brengen beter ontvangen wor… alles lezen - 07-06-2019 07:20

Startdata en plaatsen

Amsterdam
5 dec. 2019
Den Haag
5 dec. 2019
Eindhoven
5 dec. 2019
Rotterdam
5 dec. 2019
Utrecht
5 dec. 2019
Zwolle
5 dec. 2019
Amsterdam
2 mrt. 2020
Den Haag
2 mrt. 2020
Eindhoven
2 mrt. 2020
Rotterdam
2 mrt. 2020
Utrecht
2 mrt. 2020
Zwolle
2 mrt. 2020
Amsterdam
19 mei. 2020
Den Haag
19 mei. 2020
Eindhoven
19 mei. 2020
Rotterdam
19 mei. 2020
Utrecht
19 mei. 2020
Zwolle
19 mei. 2020

Beschrijving

Goede e-mails, tevreden klanten

Met een e-mail kun je razendsnel een vraag stellen of beantwoorden. Waarschijnlijk sta je niet altijd stil bij de impact die dat kan hebben op je relatie met de ontvanger. Een te kort of te snel geschreven antwoord kan zorgen voor miscommunicatie, onduidelijkheden, vertraging of zelfs irritatie. Je zorgvuldig opgebouwde relatie met een klant of collega kan daardoor onnodige schade oplopen en dat is zonde! Aan de hand van jouw eigen e-mails gaan we praktisch aan de slag. Je leert duidelijke en klantvriendelijke e-mails schrijven waarmee je verder bouwt aan goede relaties. Ook profiteer je van de tijdwinst die je behaalt doordat je sneller leert schrijven. 

Tr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgericht schrijven, Klantgerichtheid, Schrijven, Schriftelijke communicatie en Schrijven voor het web.

Goede e-mails, tevreden klanten

Met een e-mail kun je razendsnel een vraag stellen of beantwoorden. Waarschijnlijk sta je niet altijd stil bij de impact die dat kan hebben op je relatie met de ontvanger. Een te kort of te snel geschreven antwoord kan zorgen voor miscommunicatie, onduidelijkheden, vertraging of zelfs irritatie. Je zorgvuldig opgebouwde relatie met een klant of collega kan daardoor onnodige schade oplopen en dat is zonde! Aan de hand van jouw eigen e-mails gaan we praktisch aan de slag. Je leert duidelijke en klantvriendelijke e-mails schrijven waarmee je verder bouwt aan goede relaties. Ook profiteer je van de tijdwinst die je behaalt doordat je sneller leert schrijven. 

Trefwoorden: structuur van een e-mail, toonzetting, goede zinsopbouw, eigentijdse schrijfstijl, duidelijke antwoorden formuleren, klantgericht

Duur van de training

1 trainingsdag van 9.30 tot 16.30 uur, inclusief voorbereidingsopdracht en 3 maanden e-coaching.

Voorbereiding en coachingsopdrachten

Een absolute voorwaarde om succesvol te werken aan competenties is zelfkennis: het gaat tenslotte om jou. Met onze voorbereidingsopdracht denk je vooraf al na over jezelf en over je eigen leerwensen. Die wensen nemen onze trainers mee in hun voorbereiding. De voorbereidingsopdracht duurt ongeveer 20 minuten. Een trainingsdag sluit je af met het formuleren van drie persoonlijke actiepunten: wat ga jij doen met wat je deze dag hebt geleerd? In de eerste maand na de training ontvang je van ons iedere week een korte en prikkelende coachingsopdracht. Daarna ontvang je maandelijks een opdracht, zodat je continu werkt aan je persoonlijke actieplan.

Eigen leeromgeving

Zodra je je hebt ingeschreven voor een training krijg je toegang tot je eigen digitale omgeving. Hier kun je al je persoonlijke documenten plaatsen zoals je actieplan, persoonlijke aantekeningen en certificaten. Je krijgt toegang tot de mediatheek met leerzame en leuke filmpjes. Ook krijg je toegang tot de bibliotheek met handouts van de trainingen, boekentips en interessante artikelen.

Kosten

€375,- (vrij van BTW) dit is voor een hele dag training bij Molijn Training, voorbereiding, coachingsopdrachten, trainingsmateriaal, training op locatie, koffie, thee, lunch, hapjes en drankjes.

Effectief trainen

Al onze trainingen duren 1 dag. Zo dagen we onszelf uit geen overbodige onderwerpen te behandelen. We richten ons volledig op de ‘leerwensen’ van de deelnemers. Door de groepen klein te houden, maximaal 8 deelnemers, gaat iedereen naar huis met voldoende persoonlijk inzicht en een eigen actieplan om het geleerde in de praktijk toe te passen.

Voorbereiding en coachingsopdrachten

Een absolute voorwaarde om succesvol te werken aan competenties is zelfkennis: het gaat tenslotte om jou. Met onze voorbereidingsopdracht denk je vooraf al na over het onderwerp van de training en over je eigen leerwensen. Die wensen nemen onze trainers mee in hun voorbereiding. De voorbereidingsopdracht duurt ongeveer 20 minuten. Een trainingsdag sluit je af met het formuleren van drie persoonlijke actiepunten: wat ga jij doen met wat je die dag hebt geleerd? In de eerste maand na de training ontvang je van ons iedere week een korte en prikkelende coachingsopdracht. Daarna ontvang je maandelijks een opdracht, zodat je continu werkt aan je persoonlijke actieplan.

Trainingsadvies

Wil je een gericht trainingsadvies? Dat kan! Vul dan de digitale vragenlijst die jouw competenties en de dingen die je belangrijk vindt in je werk in kaart brengt. Zo zie je onmiddellijk waar je ontwikkelbehoefte ligt en waar je de beste resultaten behaalt. In totaal duurt het invullen van de vragenlijst ongeveer een half uur en je kunt het doen waar en wanneer het jou uitkomt. Neem contact met ons op via mail@molijntraining.nl of 030 763 0887.

Eigen leeromgeving

Zodra je je hebt ingeschreven voor een training krijg je toegang tot je eigen digitale leeromgeving. Hier kun je al je persoonlijke documenten plaatsen zoals je actieplan, persoonlijke aantekeningen en certificaten. Je krijgt toegang tot de mediatheek met leerzame en leuke filmpjes. Ook krijg je toegang tot de bibliotheek met handouts van de trainingen, boekentips en interessante artikelen.

9
Gemiddeld cijfer voor Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Paul Penseel
Contract Manager
9
Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven

"een echte eye-opener, een goede structuur aanbrengen in je e-mail zorgt ervoor dat de boodschap die je over wilt brengen beter ontvangen wordt. Ik zou deze training zeker aanbevelen. Door de interactie met andere deelnemers kom je tot andere inzichten." - 07-06-2019 07:20

"een echte eye-opener, een goede structuur aanbrengen in je e-mail zorgt ervoor dat de boodschap die je over wilt brengen beter ontvangen wor… alles lezen - 07-06-2019 07:20

Denise Molijn - Leadership Development | Executive coaching | Talent Development expert | Learning specialist
Denise Molijn
Leadership Development | Executive coaching | Talent Development expert | Learning specialist
9
Roos Koetze - Trainer / Adviseur
Roos Koetze
Trainer / Adviseur
Inge Fuchs - Trainen met passie en energie
Inge Fuchs
Trainen met passie en energie
9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.