Klantgericht werken

Niveau
Tijdsduur
Logo van Mofundus BV

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De praktijkdagen zijn interactieve dagen waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

U heeft in uw functie te maken met klantcontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest compleet.

Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloed op de interne communicatie. U werkt bov…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

De praktijkdagen zijn interactieve dagen waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

U heeft in uw functie te maken met klantcontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest compleet.

Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloed op de interne communicatie. U werkt bovendien aan een concrete invulling van het meten van klantgerichtheid.

Klantgericht werken is een training voor elke werknemer in elke organisatie. Uw klanten zijn meer tevreden en uw omzet stijgt. 

De praktijkdag is een interactieve dag waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers en/of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

Ervaring delen met andere leergierigen wordt nog leuker als je dat kunt doen in een veilige omgeving, waarin ieders ervaringen als waardevol wordt gezien. De motivatie voor leren komt natuurlijk altijd vanuit het binnenste van de deelnemer. De trainer/coach heeft invloed op het stimulatieproces en daarom zijn al onze trainers/coaches gepassioneerde specialisten in de inhoud en in de vorm waarin de leerstof wordt geoefend.
 
De training wordt bij voorkeur gegeven op locatie waar niet gestoord kan worden en de groep bestaat uit een grootte van 8 tot 12 deelnemers.
 
De trainingsbijeenkomsten worden gefaseerd gegeven en iedere deelnemer krijgt opdrachten mee om in de werksituatie toe te passen.
 
De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Resultaat

  • U stelt de juiste vragen en weet begrijpend te luisteren.
  • U gebruikt uw empathie en weet zich te verplaatsen in de klant.
  • Uw contact met de klant is verbeterd en uw stijl van communiceren is professioneel.
  • U weet heldere instructies te geven en adviseert intern over probleemoplossingen.
  • U herkent de klanttypen en weet om te gaan met weerstand.
  • U organiseert uw eigen werk beter om tijd te hebben voor de klant.

Aanpak

De praktijkdagen worden gegeven in een conferentieoord of vergaderzaal in een hotel.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.