Blended learning: Klantgericht werken

Niveau
Tijdsduur
Logo van Mofundus BV

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

De praktijkdagen zijn interactieve dagen waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Blended learning: Klantgericht Werken
U heeft in uw functie te maken met klantencontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest compleet.

Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

De praktijkdagen zijn interactieve dagen waarbij geoefend wordt om de theoretische kennis in praktijksituaties en cases te kunnen toepassen. Er wordt zoveel als mogelijk gebruik gemaakt van de eigen cases van de deelnemers/ en of organisaties. Op basis van korte "one-minute" oefeningen krijgt iedereen meerdere keren de gelegenheid om het geleerde toe te passen.

De visie van Mofundus op opleiden, kenmerkt zich door het werken aan sterkten en punten ter verbetering van individuele deelnemers, waarbij groepselementen altijd een rol spelen. De individuele deelnemer werkt tenslotte in een omgeving met andere medewerkers, collega’s en leidinggevenden.

Blended learning: Klantgericht Werken
U heeft in uw functie te maken met klantencontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is in deze snelle maatschappij belangrijk. Elk contact is daarmee een feest en het signaleren (en doorspelen) van koopsignalen maakt dit feest compleet.

Klantgerichtheid begint bij de juiste houding en zet zich voort in uw gedrag. Deze training biedt inzicht en traint sociale vaardigheden en oefent vele gesprekssituaties. Daarnaast is er veel aandacht voor de organisatie van je eigen werk en de eigen invloed op de interne communicatie. U werkt bovendien aan een concrete invulling van het meten van klantgerichtheid.

Klantgericht werken is een training voor elke werknemer in elke organisatie. Uw klanten zijn meer tevreden en uw omzet stijgt.

Eindresultaat
• U stelt de juiste vragen en weet begrijpend te luisteren.
• U gebruikt uw empathie en weet zich te verplaatsen in de klant.
• Uw contact met de klant is verbeterd en uw stijl van communiceren is professioneel.
• U weet heldere instructies te geven en adviseert intern over probleemoplossingen.
• U herkent de klanttypen en weet om te gaan met weerstand.
• U organiseert uw eigen werk beter om tijd te hebben voor de klant.

Doelgroep
U spreekt de Nederlandse taal en u bent bijvoorbeeld technisch ontwerper, verkoop assistent, helpdeskmedewerker of uitvoerend bij de klant. U vindt dat uw bijdrage aan het verkoopproces kan verbeteren en ziet daarmee kansen voor een verbeterde relatie met uw klant.

Opleidingsvorm
Online leerprogramma en klassikale praktijkdagen

Te investeren uren in de training
18 uur

Aantal deelnemers
Aan de training nemen minimaal 8 en maximaal 12 deelnemers deel.

Informatie
De training is gebaseerd op blended learning. Alle deelnemers krijgen voordat de training begint een inlogcode voor ons kennisplatform Zivier. Op dit platform staat een leerprogramma van de training klaar om daarmee de theorie te leren voorafgaand aan de praktijkdagen.

De praktijkdagen worden gegeven in een conferentieoord of vergaderzaal in een hotel.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.