Klantgericht denken en handelen

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van MKB Cursus & Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 MKB Cursus & Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 2.150 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Financieel.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Zoetermeer
18 nov. 2019 tot 25 nov. 2019
Toon rooster
event 18 november 2019, 10:00-16:00
event 25 november 2019, 10:00-16:00
Utrecht
12 dec. 2019 tot 19 dec. 2019
Toon rooster
event 12 december 2019, 10:00-16:00
event 19 december 2019, 10:00-16:00

Beschrijving

Blijft je klant graag gebruik maken van je diensten? De training Klantgericht denken en handelen is gericht op een andere houding: van passief vriendelijk naar actief klantgericht!

Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt gebruik blijft maken van je diensten. Maar je kunt meer doen dan alleen hopen, je kunt ook actie ondernemen. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk niet alleen van jouw product of dienst af, maar ook van de wijze waarop hij/zij wordt behandeld. Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier. Met deze training kies je voor een houding va…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Blijft je klant graag gebruik maken van je diensten? De training Klantgericht denken en handelen is gericht op een andere houding: van passief vriendelijk naar actief klantgericht!

Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt gebruik blijft maken van je diensten. Maar je kunt meer doen dan alleen hopen, je kunt ook actie ondernemen. Het feit dat een afnemer wel of niet terugkomt hangt namelijk niet alleen van jouw product of dienst af, maar ook van de wijze waarop hij/zij wordt behandeld. Wanneer jouw medewerkers goed weten hoe ze een klant moeten behandelen, dan bevordert dit de wederzijdse waardering en het werkplezier. Met deze training kies je voor een houding van passief vriendelijk naar actief klantgericht! En het mooie is: je kunt je nieuwe kennis meteen toepassen in de praktijk! In deze training gaan we het hebben over de volgende onderwerpen: reageren of zelf bepalen, een professionele houding, inschatten of zeker weten en effectieve vragen maken betere gesprekken. De training is bestemd voor ondernemers en medewerkers die hun klantgericht optreden willen versterken. Leden van MKB-Nederland krijgen € 50,- korting (excl. BTW).

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.