Training 360 graden marketing

Type product
Tijdsduur
Logo van MijnMarketing.com

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

We leven in het tijdperk van de geïntegreerde marketingcommunicatie. Is deze materie voor marketeers te ingewikkeld om te managen en gooien ze de handdoek in de ring? Of gaan ze de uitdaging aan? Een ding is zeker: 360-gradenmarketing is geen optie meer, het is een must.

De tijd is voorbij waarin bedrijven hun reclameboodschappen hoe en wanneer ze dat uitkomt via één medium, bijvoorbeeld televisie of tijdschrift, aan de consument kunnen opdringen. Tegenwoordig bepaalt de consument zelf wel waar, wanneer en hoe hij informatie over een bedrijf, product of dienst wil hebben. Hij doet aan selfservice en haalt zijn informatie via allerlei verschillende kanalen binnen: internet, mobiele telefoon,…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing, Marketing en Sales, Customer Experience, Merkontwikkeling en Brand Management.

We leven in het tijdperk van de geïntegreerde marketingcommunicatie. Is deze materie voor marketeers te ingewikkeld om te managen en gooien ze de handdoek in de ring? Of gaan ze de uitdaging aan? Een ding is zeker: 360-gradenmarketing is geen optie meer, het is een must.

De tijd is voorbij waarin bedrijven hun reclameboodschappen hoe en wanneer ze dat uitkomt via één medium, bijvoorbeeld televisie of tijdschrift, aan de consument kunnen opdringen. Tegenwoordig bepaalt de consument zelf wel waar, wanneer en hoe hij informatie over een bedrijf, product of dienst wil hebben. Hij doet aan selfservice en haalt zijn informatie via allerlei verschillende kanalen binnen: internet, mobiele telefoon, msn, een catalogus of een reclamebord in de winkelstraat. Net zoals het hem uitkomt.

360 graden marketing: hoe zet je alle marketingkanalen optimaal in met maximaal resultaat? In vogelvlucht lopen we door het marketingplan anno 2018 heen waarna we inzoomen op de meeste marketingkanalen:

- Offline
- Advertenties
- Huis-Aan-Huis
- DM
- Drukwerk
- Social Media
- SEO
- SEA
- E-mail-marketing
- Website

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Marketing.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.