Klantgericht communiceren voor niet-commerciële medewerkers

Type product
Tijdsduur
Logo van Messor

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Deze training is bedoeld voor niet-commerciële medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren graag verder willen ontwikkelen. Elk contact dat je hebt met een relatie is een kans om de relatie verder uit te bouwen en/of te bestendigen. Hoe stel je dan je klant centraal, welke vaardigheden heb je hiervoor nodig, welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?
Het is een praktijkgerichte training, met een klein deel theorie waarbij de deelnemers telefonisch gesprekken voeren en de trainer deze van feedback voorziet. Gesprekken worden indien gewenst opgenomen en kunnen worden teruggeluisterd om een maximaal leereffect te ber…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Commerciële vaardigheden, Klantgerichtheid, Sales management, NIMA A Sales en Commercieel medewerker.

Deze training is bedoeld voor niet-commerciële medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren graag verder willen ontwikkelen. Elk contact dat je hebt met een relatie is een kans om de relatie verder uit te bouwen en/of te bestendigen. Hoe stel je dan je klant centraal, welke vaardigheden heb je hiervoor nodig, welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?
Het is een praktijkgerichte training, met een klein deel theorie waarbij de deelnemers telefonisch gesprekken voeren en de trainer deze van feedback voorziet. Gesprekken worden indien gewenst opgenomen en kunnen worden teruggeluisterd om een maximaal leereffect te bereiken. Deze training wordt gegeven op de locatie van Messor in Drachten of bij jou op de locatie.

VOOR WIE

Voor niet-commerciele medewerkers 

INHOUD VAN DE TRAINING

    • Structuur, fasen en vaardigheden van een klantgesprek
    • Theorie & voorbeelden m.b.t. klantgerichtheid
    • Inzicht krijgen in eigen communicatiestijl & persoonlijke
      effectiviteit
    • Leren inzien wat de voordelen zijn van klantgerichte communicatie
      (in- & extern)
    • Leren ontwikkelen van vaardigheden o.h.g.v. klantgerichte communicatie(trainer luistert mee)
    • Ervaren hoe klantgerichtheid van positieve invloed is op je eigen werk

MAATWERK

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

PRAKTIJK

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.

MAATWERK

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

PRAKTIJK

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.