Klantgericht communiceren

Type product
Tijdsduur
Logo van Messor

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgericht communiceren
Deze training is bedoeld voor commercieel medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren graag verder willen ontwikkelen. Elk contact dat je hebt met een relatie is een kans om de relatie verder uit te bouwen en/of te bestendigen. Hoe stel je dan je klant centraal, welke vaardigheden heb je hiervoor nodig, welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?
Het is een praktijkgerichte training, met een klein deel theorie waarbij de deelnemers telefonisch gesprekken voeren en de trainer deze van feedback voorziet. Gesprekken worden indien gewenst opgenomen en kunnen worden teruggeluisterd om een maxima…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, Klantgerichtheid, NLP, Effectief communiceren en Communiceren.

Klantgericht communiceren
Deze training is bedoeld voor commercieel medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren graag verder willen ontwikkelen. Elk contact dat je hebt met een relatie is een kans om de relatie verder uit te bouwen en/of te bestendigen. Hoe stel je dan je klant centraal, welke vaardigheden heb je hiervoor nodig, welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?
Het is een praktijkgerichte training, met een klein deel theorie waarbij de deelnemers telefonisch gesprekken voeren en de trainer deze van feedback voorziet. Gesprekken worden indien gewenst opgenomen en kunnen worden teruggeluisterd om een maximaal leereffect te bereiken. Deze training wordt gegeven op de locatie van Messor in Drachten of bij jou op de locatie.

Inhoud van de training

    • Inzicht krijgen in eigen communicatiestijl
    • Leren hoe je de klant centraal stelt in je gesprek
    • Het (verder) ontwikkelen van vaardigheden op het gebied van
      klantgericht communiceren
    • Het in de praktijk telefonisch benaderen van relaties
      (trainer luistert mee)
    • Het geven en ontvangen van feedback n.a.v. de gevoerde
      gesprekken (terugluisteren van opnames).

Maatwerk

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

Praktijk

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.

MAATWERK

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

PRAKTIJK

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.