Marketing management in de 21e eeuw

Niveau
Tijdsduur
Logo van Masters4Professionals

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Masters4Professionals biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Den Haag

Beschrijving

Masters4Professionals is een kennisplatform voor ondernemende professionals en organisaties die wendbaar willen blijven in de samenleving van de 21e eeuw. Zij stelt zich ten doel om levenlang leren voor hoogopgeleide professionals flexibel, toegankelijk en toekomstgericht te maken.  Masters4Professionals richt zich op alle expertisegebieden van international business and management met specifieke aandacht voor de vaardigheden van de 21e eeuw. 

'De impact van digitalisering op marketing management in de 21e eeuw', spreker drs Linda Vermue (MBA, Dutch Company Corner), 17:00-19:00 uur met aansluitend een netwerkborrel.

Linda Vermue is een autoriteit op het gebied van marketing, communicatie, branding, sales en merkenstrategie. Haar kracht is het succesvol realiseren van complexe communicatieprojecten waarbij de nadruk ligt op het verbinden van mensen en het opzetten van communities. Grote multinationals als ABN AMRO, DHL Global Mail, Interlanden, Alliander (NUON) en ING Bank maken deel uit van haar klantportfolio.

In dit trendseminar biedt Linda Vermue een verrassende kijk op marketing management in de 21 eeuw. Zij neemt ons mee in…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing management, Marketing, NIMA Marketing-A, NIMA Marketing-B en NIMA Marketing-C.

Masters4Professionals is een kennisplatform voor ondernemende professionals en organisaties die wendbaar willen blijven in de samenleving van de 21e eeuw. Zij stelt zich ten doel om levenlang leren voor hoogopgeleide professionals flexibel, toegankelijk en toekomstgericht te maken.  Masters4Professionals richt zich op alle expertisegebieden van international business and management met specifieke aandacht voor de vaardigheden van de 21e eeuw. 

'De impact van digitalisering op marketing management in de 21e eeuw', spreker drs Linda Vermue (MBA, Dutch Company Corner), 17:00-19:00 uur met aansluitend een netwerkborrel.

Linda Vermue is een autoriteit op het gebied van marketing, communicatie, branding, sales en merkenstrategie. Haar kracht is het succesvol realiseren van complexe communicatieprojecten waarbij de nadruk ligt op het verbinden van mensen en het opzetten van communities. Grote multinationals als ABN AMRO, DHL Global Mail, Interlanden, Alliander (NUON) en ING Bank maken deel uit van haar klantportfolio.

In dit trendseminar biedt Linda Vermue een verrassende kijk op marketing management in de 21 eeuw. Zij neemt ons mee in een compacte schets van de levenslijn van het vak marketing en de kansen en bedreigingen van marketing in het huidige tijdsgewricht. Zij laat zich mede inspireren door Society 3.0, Zaken doen in de nieuwe economie, Business Model Generation en Business Model You. 

Op een overzichtelijke en transparante manier wordt in kaart gebracht hoe essentieel het ontwikkelen van een helder business model is voor het succes van een organisatie. Voorbeelden van spraakmakende business cases uit diverse sectoren passeren de revue. Zij laat zien op welke manier je de impact van trends snel kunt analyseren en hoe je tijdig de kansen kunt benutten.

Big data, digitalisering, de deeleconomie, ROI, disruptieve business modellen, real-time economie, de impact van social media: al deze fenomenen komen aan bod. Linda Vermue zal je uitdagen om deze te verbinden met je eigen werkomgeving. Zij laat zien hoe zij recent met een disruptive business model een nieuwe concept in de markt heeft gezet. 

Na dit trendseminar wordt een Pressure Cooker "Marketing Management in de 21e eeuw" georganiseerd waarin je in een kleinschalige omgeving zelf aan de slag gaat met het ontwikkelen van een disruptive business model volgens de principes van Business Model Generation. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Masters4Professionals, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.