Programming in C# (Examen: 70-483)

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 85 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeRotterdam of Virtueel
30 nov. 2020 tot 4 dec. 2020
placeEindhoven of Virtueel
7 dec. 2020 tot 11 dec. 2020
placeVianen of Virtueel
7 dec. 2020 tot 11 dec. 2020
placeVianen of Virtueel
14 dec. 2020 tot 18 dec. 2020
placeVianen of Virtueel
1 feb. 2021 tot 5 feb. 2021
placeVianen of Virtueel
15 feb. 2021 tot 19 feb. 2021
placeVianen of Virtueel
22 feb. 2021 tot 26 feb. 2021
placeEindhoven of Virtueel
1 mrt. 2021 tot 5 mrt. 2021
placeRotterdam of Virtueel
1 mrt. 2021 tot 5 mrt. 2021
placeVianen of Virtueel
15 mrt. 2021 tot 19 mrt. 2021
placeRotterdam of Virtueel
22 mrt. 2021 tot 26 mrt. 2021
placeVianen of Virtueel
29 mrt. 2021 tot 2 apr. 2021
placeVianen of Virtueel
6 apr. 2021 tot 9 apr. 2021
placeEindhoven of Virtueel
12 apr. 2021 tot 16 apr. 2021
placeVianen of Virtueel
19 apr. 2021 tot 23 apr. 2021
placeEindhoven of Virtueel
26 apr. 2021 tot 30 apr. 2021
placeRotterdam of Virtueel
26 apr. 2021 tot 30 apr. 2021
placeRotterdam of Virtueel
17 mei. 2021 tot 21 mei. 2021
placeVianen of Virtueel
24 mei. 2021 tot 28 mei. 2021
placeEindhoven of Virtueel
31 mei. 2021 tot 4 jun. 2021

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training leert ontwikkelaars de ontwikkelvaardigheden die ze nodig hebben om Windows applicaties met behulp van C# te maken. Gedurende deze 5daagse training zullen de deelnemers de basisprincipes van C# ontwikkelstructuur, de syntaxen en de implementatie details behandelen en vervolgens gedurende de week hun kennis vergroten door het bouwen van een applicatie die verschillende functies van de .NET Framework 4.5 omvat.Na afronding van deze training kun je: De voornaamste syntaxen en kern functies van C#. Methoden maken en aanroepen, uitzonderingen opvangen en verwerken, en de vereisten voor het monitoren grootschalige toepassingen opstellen. Implementeren van de basisstructuur en de esse…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: C/C++, Programmeren (algemeen), Java, OO (Object Oriented) Programmeren en Informatica.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Deze training leert ontwikkelaars de ontwikkelvaardigheden die ze nodig hebben om Windows applicaties met behulp van C# te maken. Gedurende deze 5daagse training zullen de deelnemers de basisprincipes van C# ontwikkelstructuur, de syntaxen en de implementatie details behandelen en vervolgens gedurende de week hun kennis vergroten door het bouwen van een applicatie die verschillende functies van de .NET Framework 4.5 omvat.Na afronding van deze training kun je: De voornaamste syntaxen en kern functies van C#. Methoden maken en aanroepen, uitzonderingen opvangen en verwerken, en de vereisten voor het monitoren grootschalige toepassingen opstellen. Implementeren van de basisstructuur en de essentiële elementen van een typische desktop applicatie. Klassen maken, interfaces definiëren en implementeren, maken en gebruik maken van generieke collecties. Overerving gebruiken om hiërarchie in klassen te creëren, een .NET Frameworkklasse uitbreiden, en generieke klassen en methoden maken. Lezen en schrijven van data met behulp van bestand input/output en stromen, en gebruik maken van data serialisatie en deserialisatie naar verschillende gegevensindelingen. Maken en gebruiken van een entiteit gegevensmodel voor toegang tot een database en via LINQ query’s uitvoeren en data updaten. Gebruiken van de typen in de System.Net naamruimte en WCF Data Services om externe gegevens te bereiken en hier query’s op uit voeren. Een grafische user interface bouwen met behulp van XAML. Doorvoer en respons tijd van toepassingen verbeteren met behulp van taken en asynchrone bewerkingen. Onbeheerde bibliotheken en dynamische componenten in een C#toepassing integreren. Onderzoeken van de meta data van categoriën met behulp van ‘reflection’, aangepaste attributen maken en gebruiken, code genereren tijdens ‘runtime’ en versienummers beheren. Coderen en decoderen van data met behulp van symmetrische en asymmetrische codering.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor ervaren ontwikkelaars die ervaring hebben in C, C++, Javascript, ObjectiveC, Microsoft Visual Basic of Java en de concepten van objectgeoriënteerd programmeren kennen.Deze training is niet bedoeld voor cursisten waarvoor programmeren nieuw is; het is bedoeld voor professionele ontwikkelaars ten minste één maand programmeerervaring hebben in een objectgeoriënteerde omgeving.

Voorkennis voor de Programming in C# training

Ontwikkelaars die deze training volgen zouden al enige ervaringen moeten hebben met het programmeren van elementaire taken in C#. In het bijzonder zouden cursisten handson ervaring met C# moeten hebben, waaruit blijkt dat ze begrip hebben onderstaande: Hoe variabelen te benoemen, declareren, initialiseren en waarden toe te wijzen binnen een toepassing. Het gebruik van: rekenkundige operatoren voor rekenkundige berekeningen met één of meer variabelen; relationele operatoren voor het testen van relaties tussen twee variabelen of expressies; logische operatoren voor het combineren van expressies met relationele operatoren. Hoe code syntaxis voor eenvoudige programmeerstatements te maken met behulp van C# “keywords” en het herkennen van syntaxisfouten met behulp van de Visual Studio IDE. Hoe je een eenvoudige vertakkende structuur maakt met behulp van een IF statement. Hoe je een eenvoudige loop maakt met behulp van een For statement om door de data array heen te lopen. Het je de Visual Studio IDE gebruikt om eenvoudige logica fouten vinden. Hoe je een functie maakt die argumenten (parameters) accepteert en resulteert in een waarde van een bepaald type. Hoe je een eenvoudige gebruikersinterface ontwerpt en bouwt met behulp van de standaard besturingselementen van de Visual Studio toolbox. Hoe je een SQL Serverdatabase verbindt en de basis van hoe je gegevens ophaalt en opslaat. Hoe je data sorteert in een loop. Hoe je de klassen en methoden die worden in een programma kan herkennen. Ervaring met MVC.

Examen

70-483

Onderwerpen in de Programming in C# training

Module 1: Review of C# SyntaxThis module reviews the core syntax and features of the C# programming language. It also provides an introduction to the Visual Studio 2012 debugger.Lessons Overview of Writing Applications using C# Datatypes, Operators, and Expressions C# Programming Language ConstructsLab : Developing the Class Enrolment ApplicationAfter completing this module, students will be able to: Describe the architecture of .NET Framework applications and use the features that Visual Studio 2012 and C# provide to support .NET Framework development. Use the basic data types, operators, and expressions provided by C#. Use standard C# programming constructs.Module 2: Creating Methods, Handling Exceptions, and Monitoring ApplicationsThis module explains how to create and call methods, catch and handle exceptions. This module also describes the monitoring requirements of largescale applications.Lessons Creating and Invoking Methods Creating Overloaded Methods and Using Optional and Output Parameters Handling Exceptions Monitoring ApplicationsLab : Extending the Class Enrolment Application FunctionalityAfter completing this module, students will be able to: Create and invoke methods, pass parameters to methods, and return values from methods. Create overloaded methods, and use optional parameters and output parameters. Catch and handle exceptions and write information to the event log. Explain the requirement for implementing logging, tracing, and profiling when building largescale applications. Module 3: Developing the Code for a Graphical ApplicationThis module describes how to implement the basic structure and essential elements of a typical desktop application, including using structures and enumerations, collections, and events.Lessons Implementing Structs and Enums Organizing Data into Collections Handling EventsLab : Writing the Code for the Grades Prototype ApplicationAfter completing this module, students will be able to: Define and use structures and enumerations. Create and use simple collections for storing data inmemory. Create, subscribe to, and raise events.Module 4: Creating Classes and Implementing Typesafe CollectionsThis module explains how to create classes, define and implement interfaces, and create and use generic collections. This module also describes the differences between value types and reference types in C#.Lessons Creating Classes Defining and Implementing Interfaces Implementing Typesafe CollectionsLab : Adding Data Validation and Typesafety to the Grades ApplicationAfter completing this module, students will be able to: Create and use custom classes. Define and implement custom interfaces. Use generics to implement typesafe collections.Module 5: Creating a Class Hierarchy by Using InheritanceThis module explains how to use inheritance to create a class hierarchy and extend a .NET Framework class. This module also describes how to create generic classes and define extension methods.Lessons Creating Class Hierarchies Extending .NET Framework Classes Creating Generic TypesLab : Refactoring Common Functionality into the User ClassAfter completing this module, students will be able to: Define abstract classes and inherit from base classes to create a class hierarchy. Inherit from .NET Framework classes and use extension methods to add custom functionality to the inherited class. Create generic classes and methods. Module 6: Reading and Writing Local DataThis module explains how to read and write data by using file input/output (I/O) and streams, and how to serialize and deserialize data in different formats.Lessons Reading and Writing Files Serializing and Deserializing Data Performing I/O Using StreamsLab : Generating the Grades ReportAfter completing this module, students will be able to: Read and write data to and from the file system by using file I/O. Convert data into a format that can be written to or read from a file or other data source. Use streams to send and receive data to or from a file or other data source. Module 7: Accessing a DatabaseThis module explains how to create and use an entity data model for accessing a database, and how to use LINQ to query and update data.Lessons Creating and Using Entity Data Models Querying Data by Using LINQ Updating Data by Using LINQLab : Retrieving and Modifying Grade DataAfter completing this module, students will be able to: Create an entity data model, describe the key classes contained in the model, and customize the generated code. Use LINQ to query and work with data. Use LINQ to insert, update, and delete data.Module 8: Accessing Remote DataThis module explains how to use the types in the System.Net namespace, and WCF Data Services, to query and modify remote data.Lessons Accessing Data Across the Web Accessing Data in the CloudLab : Retrieving and Modifying Grade Data in the CloudAfter completing this module, students will be able to: Use the classes in the System.Net namespace to send and receive data across the Web. Create and use a WCF Data Service to access data in the cloud. Module 9: Designing the User Interface for a Graphical ApplicationThis module explains how to build and style a graphical user interface by using XAML. This module also describes how to display data in a user interface by using data binding.Lessons Using XAML to Design a User Interface Binding Controls to Data Styling a User InterfaceLab : Customizing Student Photographs and Styling the ApplicationAfter completing this module, students will be able to: Define XAML views and controls to design a simple graphical user interface. Use XAML data binding techniques to bind XAML elements to a data source and display data. Add styling and dynamic transformations to a XAML user interface. Module 10: Improving Application Performance and ResponsivenessThis module explains how to improve the throughput and response time of applications by using tasks and asynchronous operations.Lessons Implementing Multitasking by using Tasks and Lambda Expressions Performing Operations Asynchronously Synchronizing Concurrent Access to DataLab : Improving the Responsiveness and Performance of the ApplicationAfter completing this module, students will be able to: Create tasks and lambda expressions to implement multitasking. Define and use asynchronous methods to improve application responsiveness. Coordinate concurrent access to data shared across multiple tasks by using synchronous primitives and concurrent collections.Module 11: Integrating with Unmanaged CodeThis module explains how to integrate unmanaged libraries and dynamic components into a C# application. This module also describes how to control the lifetime of unmanaged resources.Lessons Creating and Using Dynamic Objects Managing the Lifetime of Objects and Controlling Unmanaged ResourcesLab : Upgrading the Grades ReportAfter completing this module, students will be able to: Integrate unmanaged code into a C# application by using the Dynamic Language Runtime. Control the lifetime of unmanaged resources and ensure that they are disposed properly.Module 12: Creating Reusable Types and AssembliesThis module explains how to examine the metadata of types by using reflection, create and use custom attributes, generate managed code at runtime, and manage different versions of assemblies.Lessons Examining Object Metadata Creating and Using Custom Attributes Generating Managed Code Versioning, Signing and Deploying AssembliesLab : Specifying the Data to Include in the Grades ReportAfter completing this module, students will be able to: Examine the metadata of objects at runtime by using reflection. Create and use custom attribute class. Generate managed code at runtime by using CodeDOM. Manage different versions of an assembly and deploy an assembly to the Global Assembly Cache.Module 13: Encrypting and Decrypting DataThis module explains how to encrypt and decrypt data by using symmetric and asymmetric encryption.Lessons Implementing Symmetric Encryption Implementing Asymmetric EncryptionLab : Encrypting and Decrypting Grades ReportsAfter completing this module, students will be able to: Perform symmetric encryption by using the classes in the System.Security namespace. Perform asymmetric encryption by using the classes in the System.Security namespace.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: C/C++.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Master it Training, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.