Dynamics 365 for Marketing

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 80 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Vianen
21 okt. 2019 tot 24 okt. 2019
Rotterdam
4 nov. 2019 tot 8 nov. 2019
Vianen
11 nov. 2019 tot 15 nov. 2019
Eindhoven
9 dec. 2019 tot 13 dec. 2019
Vianen
13 jan. 2020 tot 17 jan. 2020
Eindhoven
3 feb. 2020 tot 7 feb. 2020
Rotterdam
2 mrt. 2020 tot 6 mrt. 2020
Eindhoven
16 mrt. 2020 tot 20 mrt. 2020
Vianen
6 apr. 2020 tot 9 apr. 2020
Eindhoven
11 mei. 2020 tot 15 mei. 2020
Rotterdam
18 mei. 2020 tot 20 mei. 2020
Vianen
15 jun. 2020 tot 19 jun. 2020
Eindhoven
29 jun. 2020 tot 3 jul. 2020
Vianen
3 aug. 2020 tot 7 aug. 2020
Eindhoven
24 aug. 2020 tot 28 aug. 2020
Rotterdam
7 sep. 2020 tot 11 sep. 2020
Eindhoven
28 sep. 2020 tot 2 okt. 2020
Vianen
26 okt. 2020 tot 30 okt. 2020
Rotterdam
23 nov. 2020 tot 27 nov. 2020
Vianen
30 nov. 2020 tot 4 dec. 2020

Beschrijving

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Evenementen, webinars en surveys zijn vaak een cruciaal onderdeel van hoe marketing de klanten bereikt. Evenementen en webinars bevatten veel bewegende en flexibele onderdelen, daardoor zijn ze moeilijk te beheren. Dynamics 365 voor Marketing vereenvoudigt dit proces door het bijeenbrengen van planningsdata in één centrale locatie en door het aanbieden van uitvoerende kanalen. Surveys worden weliswaar ingezet na het evenement maar deze kunnen ook gebruikt worden door de marketing lifecycle heen om voor constante feedback te zorgen. Door middel van Microsoft’s Voice of the Customer solution kunnen surveys makkelijk opgezet, beheerd en uitgevoerd worden. De eerste dag van de vierdaagse trainin…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Microsoft Dynamics AX (ERP), Marketing, Microsoft R, Marketing en Sales en Staats- en bestuursrecht.

Bij Master it Training train je met onze unieke lesmethode Active Learning, hiermee leer je aantoonbaar effectiever!

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je slimmer en met meer plezier leert als je actief met je lesstof omgaat. Onze klassen zijn gevuld met maximaal 8 cursisten, Hierbij luister je niet passief naar een trainer, maar ga je interactief en 1-op-1 met de trainer aan de slag om ervoor te zorgen dat jouw leerdoelen behaald worden. De theorie maak je je oveel mogelijk zelf eigen, de nadruk van de begeleiding ligt op het begrijpen en toepassen van die theorie in de praktijk. Zo leer je alleen datgene wat je echt nodig hebt.

- Je bepaalt zelf je leertempo
- De trainer coacht je bij het definiëren van jouw leertraject
- Je onthoudt en begrijpt je nieuwe kennis beter
- Alles draait om toepassing van de stof in jouw praktijk

Evenementen, webinars en surveys zijn vaak een cruciaal onderdeel van hoe marketing de klanten bereikt. Evenementen en webinars bevatten veel bewegende en flexibele onderdelen, daardoor zijn ze moeilijk te beheren. Dynamics 365 voor Marketing vereenvoudigt dit proces door het bijeenbrengen van planningsdata in één centrale locatie en door het aanbieden van uitvoerende kanalen. Surveys worden weliswaar ingezet na het evenement maar deze kunnen ook gebruikt worden door de marketing lifecycle heen om voor constante feedback te zorgen. Door middel van Microsoft’s Voice of the Customer solution kunnen surveys makkelijk opgezet, beheerd en uitgevoerd worden. De eerste dag van de vierdaagse training leer je alles over het opzetten en beheren van events.De laatste drie dagen gaan over marketingtransformatie, organisatie en groei. Met behulp van Dynamics 365 for Marketing kun je vooruitzichten in business omzetten. Vind en haal meer leads binnen door verder te gaan dan de basis marketing via email. Verbind sales en marketing, automatiseer processen en maak slimmere beslissingen om zo je marketing ROI te maximaliseren. Deze training zal de diepte in gaan op gebied van leadcreatie, beheer en leadgeneratie. Leer hoe je emailmarketing berichten creëert door gebruik te maken van de advanced designer functionaliteit. Dynamics 365 for Marketing zorgt ervoor dat jij klanttrajecten kan gebruiken om een model te creëren dat helpt met het begeleiden van de klanten van een geselecteerd marketingsegment. Je maakt hierbij gebruik van automated marketing geautomatiseerde, activiteit generatie, interactieve besluiten en meer.Na afronding van deze training kun je: De mogelijkheden voor het plannen van evenement opzetten en beheren. Een evenement messaging creëren, het event portal aanpassen en registraties en checkins beheren. Surveys ontwerpen, configureren en distribueren. Evenement en surveyinzichten begrijpen. Geavanceerde instellingen configureren. Marketing content, templates en integraties beheren. Leads creëren en beheren. Door middel van lead scoring modellen de staat van sales beoordelen. Segments, subscription centers, lists en dubbele optins creëren en beheren. Emailberichten creëren en ontwerpen. Customer Journeys opzetten en invoeren Inzichten over klanten zien, begrijpen en beheren.

Let op. Deze training is exclusief het examen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor IT of Marketing Professionals die Dynamics 365 for Marketing willen gebruiken.

Voorkennis voor de Dynamics 365 for Marketing training

Voor het volgen van deze training dien je te beschikken over: Basiskennis van de beginselen van Dynamics 365 en kennis van marketing principes, strategieën en procedures.

Onderwerpen in de Dynamics 365 for Marketing training

Course OutlineModule 1: EventsIn this module you will learn how to manage event planning and execution in Dynamics 365 for Marketing.Lessons Manage event planning Manage event executionAfter completing this module, you will be able to: Create inperson and webinar events Set up event planning features such as sessions, speakers, event passes, waitlists, venues, and sponsors Create and manage recurring events Create custom registration fields Create event outbound messaging Set up and manage the event portal, registration and checkin functionalityModule 2: Voice of the CustomerIn this module you will review how to configure, design and distribute Voice of the Customer surveys in Dynamics 365 for Marketing.Lessons Create surveysAfter completing this module, you will be able to: Create a reusable survey theme Create, design, preview and publish a survey Learn how to distribute a survey through Dynamics 365 for Marketing channels Clone, import, translate, close, stop or delete a surveyModule 3: ResultsIn the Results module, you will review marketing event and survey insights.Lessons Review event and survey resultsAfter completing this module, you will be able to: Utilize the event dashboard to assess the outcome of your events View the results of your surveysModule 4: Marketing Application ConfigurationIn this module, you will learn about advanced settings, marketing content, templates and integrations in Dynamics 365 for Marketing.Lessons Configure advanced settings Manage marketing content and templates Manage LinkedIn and Power BI integrationsAfter completing this module, you will be able to: Configure advanced settings such as organization, business management, content, marketing and event settings Manage marketing content and templatesModule 5: LeadsThis module will review how to create, manage and score leads.Lessons Create and manage leads Assess Sales ReadinessAfter completing this module, you will be able to: Create and manage leads Synchronize leads from LinkedIn Assess sales readiness using lead scoring modelsModule 6: Marketing Forms and PagesThis module will cover how to create marketing forms and pages.Lessons Create marketing forms Create marketing pages Manage internet marketingAfter completing this module, you will be able to: Create marketing forms and embed them on marketing pages Create a marketing page Preview, validate and go live with a marketing page Create marketing form and page templatesModule 7: Segments and Lists This module will cover how to manage segments, subscription centers, lists and double optin.After completing this module, you will be able to: Configure static and dynamic segments Create a subscription list Set up a subscription center page Set up and enable a double optin processModule 8: Marketing EmailsThis module will cover how to create email messages in Dynamics 365 for Marketing.Lessons Create Email MessageAfter completing this module, you will be able to: Create and design email messages Preview, validate and go live with email messages Save an email message as a templateModule 9: Customer JourneysThis module will review the customer journey creation process.Lessons Create customer journeysAfter completing this module, you will be able to: Create a customer journey from a template Identify customer journey tiles and properties Validate and go live with a customer journey Create an accountbased customer journey Understand the marketing calendar featuresModule 10: InsightsThis module will demonstrate how to view, understand and manage customer insights.Lessons Marketing insights Customer insights Marketing execution insights Lead management insights Internet marketing insightsAfter completing this module, you will be able to: Locate insights Understand marketing insights such as contact, segment, customer journey, marketing email, lead, lead scoring, marketing form, marketing page, website and redirect URL

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.