Extreem klantgericht

Niveau
Tijdsduur
Logo van Managementboek Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Managementboek Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 12 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Managementboek Academy biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Bij Managementboek staat verspreiding van kennis centraal.Informeren over boeken zetten we nu voort in onze Academy, met workshops, seminars en masterclasses.

Op al onze events ontmoet u de auteurs zelf. In de programmering streven we naar een zo praktisch mogelijke invulling zodat de inhoud goed aansluit op uw bedrijfspraktijk.

Incompany
Wij kunnen onze workshops, seminars en masterclasses binnen uw organisatie op maat verzorgen. Vraag naar de mogelijkheden.

Sprekers boeken
U kunt nu ook sprekers boeken voor een eigen event of interne opleiding. Wij hebben de kennis en het uitgebreide netwerk om u het beste advies te geven.

Over dit seminar

Op 9 mei 2019 was dit avondseminar helemaal uitverkocht. Op verzoek van vele klanten organiseren wij daarom deze reprise!

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. En ze zoeken naar bedrijven die impact creëren, in samenspel met de klant – want die heeft tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces.

Bewegen van belevenis naar betekenis, dáár ligt je onderscheidende kracht. Sterker nog: het is de nieuwe standaard voor succesvol zakendoen. Niks doen is geen optie.

Tijdens dit avondseminar geven Daniëlle de Jo…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Bij Managementboek staat verspreiding van kennis centraal.Informeren over boeken zetten we nu voort in onze Academy, met workshops, seminars en masterclasses.

Op al onze events ontmoet u de auteurs zelf. In de programmering streven we naar een zo praktisch mogelijke invulling zodat de inhoud goed aansluit op uw bedrijfspraktijk.

Incompany
Wij kunnen onze workshops, seminars en masterclasses binnen uw organisatie op maat verzorgen. Vraag naar de mogelijkheden.

Sprekers boeken
U kunt nu ook sprekers boeken voor een eigen event of interne opleiding. Wij hebben de kennis en het uitgebreide netwerk om u het beste advies te geven.

Over dit seminar

Op 9 mei 2019 was dit avondseminar helemaal uitverkocht. Op verzoek van vele klanten organiseren wij daarom deze reprise!

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt. En ze zoeken naar bedrijven die impact creëren, in samenspel met de klant – want die heeft tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces.

Bewegen van belevenis naar betekenis, dáár ligt je onderscheidende kracht. Sterker nog: het is de nieuwe standaard voor succesvol zakendoen. Niks doen is geen optie.

Tijdens dit avondseminar geven Daniëlle de Jonge en Jos Burgers (auteur van… Lees meer

Sprekers

Jos Burgers - marketing- en klantenman in hart en nieren, bestsellerauteur en veelgevraagd seminarspreker

Daniëlle de Jonge - Daniëlle de Jonge – spreker, trainer en bestsellerauteur. Helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Managementboek Academy, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.