Extreem klantgericht

De seminar van Managementboek Academy is niet beschikbaar meer op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

check_box_outline_blank

Focus op de klant

Logo van Succes ingesprek
|META_INFO|

Voor iedereen die klantgerichter wil handelen. HERKEN JE DIT? Klanten worden steeds veeleisender. Je stopt veel tijd en energie in het tevr…

check_box_outline_blank

Effectief en Klantgericht communiceren voor kraamverzorgenden

Logo van Confriends
|META_INFO|

Effectief en klantgericht communiceren voor kraamverzorgenden Hoe beter de communicatie op de werkvloer is, hoe beter de samenwerking met k…

check_box_outline_blank

Masterclass Sales

Logo van Intenza Consulting Group
|META_INFO|

MASTERCLASS SALES Vergroot voor het nieuwe jaar de salesimpact van je team. Zorg voor een volle agenda in september door te leren van bewez…

check_box_outline_blank

Nudging en framing in gebouwen voor FM

Logo van F-Academy
|META_INFO|

U wilt bezoekersstromen met zachte hand langs de juiste paden door uw gebouw leiden. En uw (interne) klanten zich laten gedragen op de mani…

check_box_outline_blank

Sales training / Adviserend Verkopen / Verkopen

Logo van Intenza Consulting Group
|META_INFO|

Vergroot je salesimpact en scoringsratio door te leren van bewezen praktische sales methodieken. In elke sales training van Intenza staat h…

check_box_outline_blank

Basiskennis MS Access

Logo van Linnartz opleidingengroep
|META_INFO|

Mensen die moeten werken met een relatiebeheersysteem kunnen met dit moderne sorteerprogramma leren werken. Binnen Access kun je relaties (…

check_box_outline_blank

Customer Journey Workshop

Logo van GriDD customer experience
|META_INFO|

Hoe zorg je voor een goede klantbeleving? Een goede start is om in kaart te brengen hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of diens…

check_box_outline_blank

De vertrouwde adviseur

Logo van NCOI Online Academy
|META_INFO|

Het vertrouwen van je klant winnen en vanuit een sterke relatie zaken doen om succesvol te zijn bij al je klanten. Alle klanten die je spre…