Klantgericht telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Logo van Linnartz opleidingengroep
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Linnartz opleidingengroep heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Linnartz opleidingengroep biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Nijmegen

Beschrijving

Professioneel telefoneren is
geen kunst maar een kunde.

Enerzijds wordt er van je verwacht de zaken snel en efficiënt af te handelen. Aan de andere kant zijn er de kwaliteitseisen die je tot klantvriendelijk optreden aanzetten.

Om zowel zakelijk als klantgericht te kunnen werken, zul je in de cursus onder deskundige begeleiding praktische vaardigheden leren beheersen zoals: de juiste w-vragen te stellen, samenvatten, snel tot de vraag of het probleem doordringen, aandacht bij het onderwerp houden en op de juiste manier het gesprek afsluiten. Het zelfvertrouwen zal hierdoor versterkt worden.

Verder omvat deze vakopleiding specifieke vraagtechnieken omtrent enquêteren, telemarketing en tele…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Professioneel telefoneren is
geen kunst maar een kunde.

Enerzijds wordt er van je verwacht de zaken snel en efficiënt af te handelen. Aan de andere kant zijn er de kwaliteitseisen die je tot klantvriendelijk optreden aanzetten.

Om zowel zakelijk als klantgericht te kunnen werken, zul je in de cursus onder deskundige begeleiding praktische vaardigheden leren beheersen zoals: de juiste w-vragen te stellen, samenvatten, snel tot de vraag of het probleem doordringen, aandacht bij het onderwerp houden en op de juiste manier het gesprek afsluiten. Het zelfvertrouwen zal hierdoor versterkt worden.

Verder omvat deze vakopleiding specifieke vraagtechnieken omtrent enquêteren, telemarketing en telefonische verkoop.

In de cursus zullen we telefonische vraagtechnieken oefenen en leren hoe je de voordelen van het bedrijf kunt verkopen. Welke goede manieren er zijn om orders te noteren, hoe je andere producten of diensten van een bedrijf introduceert en van welke technieken je gebruik kunt maken om het telefonische verkoopgesprek af te sluiten.

Zaken die je een stevig en zeker gevoel zullen geven bij het eerstvolgende telefoongesprek en zeker rendement zullen opleveren.

Telefonische klachtenbehandeling wordt ook uitvoerig behandeld. In de les zullen relativatietechnieken aan bod komen, die niet alleen zorgen voor de oplossing van de klachten van een boze klant, maar die tevens zorgen dat de klant ook nog een tevreden relatie blijft (en jij een tevreden arbeidskracht!).

De totale cursus omvat alle elementen die noodzakelijk zijn om deskundig en met plezier werk aan de telefoon te verrichten tot ieders tevredenheid!

In de cursus wordt voornamelijk mondeling gewerkt met gespreksgroepjes en een uitgebreid, speciaal voor dit doel geschreven trainingsboek.

Differentieel voordeel: Heb je minimaal 80% van de lessen gevolgd en ben je niet geslaagd, dan kun je kosteloos de benodigde lessen volgen ter voorbereiding op het volgende examen.

* Wij vinden het belangrijk dat je een goede studiekeuze maakt, daarom kun je altijd een gratis en vrijblijvend informatief gesprek aanvragen met een studieadviseur. Wij kunnen je ook een proefles aanbieden.

Linnartz opleidingengroep is al ruim 80 jaar gespecialiseerd in klassikale MBO en HBO beroepsopleidingen en korte vak opleidingen. Ook bieden wij incompagnie trainingen speciaal op maat aan.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.