Training Klantgericht Telefoneren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Lindenhaeghe Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Lindenhaeghe Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 94 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,2
Gemiddeld cijfer voor Training Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 5 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Ina Schoorl
8
Training Klantgericht Telefoneren

"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt de ander te laten spreken. En er mag ook een stilte vallen. Fijne training was het! " - 17-04-2018 15:13

"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt … alles lezen - 17-04-2018 15:13

Startdata en plaatsen

Bilthoven (Midden Nederland)
24 okt. 2019
Bilthoven (Midden Nederland)
13 feb. 2020
Capelle a/d IJssel NH Hotel
13 feb. 2020
Eindhoven
13 feb. 2020
Bilthoven (Midden Nederland)
16 apr. 2020
Capelle a/d IJssel NH Hotel
16 apr. 2020
Eindhoven
16 apr. 2020
Bilthoven (Midden Nederland)
29 jun. 2020
Capelle a/d IJssel NH Hotel
29 jun. 2020
Eindhoven
29 jun. 2020

Beschrijving

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede relatie weet op te bouwen met (potentiële) klanten. De training is persoonlijk, praktisch en helpt je verder.

Wil jij meer uit je telefoongesprekken halen? Wil jij weerstand kunnen ombuigen? Of wil jij koopsignalen sneller willen herkennen en vooral kunnen benutten? Geef je dan op voor de training Klantgericht Telefoneren. Gedurende één dag leer je de verschillende vraagtechnieken kennen en krijg je inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid. Je leert de vraag...

...van de klant te achterhalen om vervolgens in te kunnen spelen op de behoefte.…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedere professional waarbij het van belang is dat hij/zij via de telefoon een goede relatie weet op te bouwen met (potentiële) klanten. De training is persoonlijk, praktisch en helpt je verder.

Wil jij meer uit je telefoongesprekken halen? Wil jij weerstand kunnen ombuigen? Of wil jij koopsignalen sneller willen herkennen en vooral kunnen benutten? Geef je dan op voor de training Klantgericht Telefoneren. Gedurende één dag leer je de verschillende vraagtechnieken kennen en krijg je inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid. Je leert de vraag...

...van de klant te achterhalen om vervolgens in te kunnen spelen op de behoefte. Je manier van communiceren wordt onder de loep genomen waardoor jij na de training weet waar je op moet letten om krachtig en klantvriendelijk over te komen. Je leert om te gaan met weerstand en met klachten en hoe je dit in een ander perspectief kunt plaatsen. 

Het menselijk contact is steeds belangrijker. Daarmee kun jij je onderscheiden in de tijd van digitalisering, automatisering en robotisering. Want technologie kent geen emoties en kan daar dus niet op inspelen. Maar jij wel! Leer hoe je aan de telefoon een relatie kunt opbouwen met de klant. 

Na de training kun jij op een bondige wijze jouw organisatie introduceren en op een concrete manier het gesprek afsluiten. Je voert op een prettige en resultaatgerichte manier verschillende soorten gesprekken met klanten waarbij je de verschillende vraagtechnieken weet toe te passen. Je bent je bewust van je belemmerende vaardigheden en je kunt deze positief ombuigen zodat je effectief kan reageren.

Tijdens de training Klantgericht Telefoneren wordt aandacht besteed aan persoonlijke leervragen en spelen we in op de praktijksituatie. Voorafgaand aan de training maak je een online intake waarmee je jouw persoonlijke leerdoelen formuleert. Na de training ga je met een concreet plan van aanpak naar huis. Een aantal weken na de training is er een telefonisch coachmoment waarin jouw bevindingen op basis van je plan van aanpak besproken worden. De coach helpt je verder met de nog lastige situaties.

8,2
Gemiddeld cijfer voor Training Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 5 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Ina Schoorl
8
Training Klantgericht Telefoneren

"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt de ander te laten spreken. En er mag ook een stilte vallen. Fijne training was het! " - 17-04-2018 15:13

"Geen dingen doen, die niet bij je passen, anders kom je niet geloofwaardig over. Lastig voor mij maar rust houden tijdens het gesprek helpt … alles lezen - 17-04-2018 15:13

starstarstarstarstar_half
Freek Hordijk
Junior Accountmanager
9
Training Klantgericht Telefoneren

"Wat ik denk dat belangrijk ik om te benadrukken is het empatische luisteren. Wat wil de klant precies? Tijdens de theorielessen is hierover gesproken, in de praktijk komt dit in elk gesprek naar boven. Bij de individuele training gaf Valerie feedback waar ik weer verder op kan bouwen tijdens mijn salesgesprekken." - 03-04-2018 14:47

"Wat ik denk dat belangrijk ik om te benadrukken is het empatische luisteren. Wat wil de klant precies? Tijdens de theorielessen is hierover … alles lezen - 03-04-2018 14:47

starstarstarstarstar_border
Sharon berghout
Accountmanager
8
Training Klantgericht Telefoneren

"Vandaag dacht ik dat ik tijdens de training en de laatste één op één sessie voldoende had geleerd, maar ook bij deze laatste training bleek dat ik nog genoeg te leren heb. Alle feedback klopte en werd op vooral tijdens de individuele sessie fijn gedeeld. De trainingen en begeleiding bieden handvaten om mijn sales op te krikken. " - 03-04-2018 14:15

"Vandaag dacht ik dat ik tijdens de training en de laatste één op één sessie voldoende had geleerd, maar ook bij deze laatste training bleek … alles lezen - 03-04-2018 14:15

Giovanni Bholai
starstarstarstarstar_border
Giovanni Bholai
Account Manager at ANP
8
Training Klantgericht Telefoneren

"De stijl van verkopen om vanuit een breder perspectief de klanten te benaderen. Het goede vond ik ook het individuele gedeelte, waarbij er zeker bruikbare tips werden gegeven. Valerie brengt de kennis en theorie op een zeer duidelijke en rustige manier over." - 03-04-2018 13:34

"De stijl van verkopen om vanuit een breder perspectief de klanten te benaderen. Het goede vond ik ook het individuele gedeelte, waarbij er z… alles lezen - 03-04-2018 13:34

Ronnie van der Linden
starstarstarstarstar_border
Ronnie van der Linden
Accountmanager Binnendienst bij ANP Pers Support | Media & Communicatie | Contentmanagement |
8
Training Klantgericht Telefoneren

"Het mooie aan deze training is het feit dat het bestond uit twee delen; een groepsgedeelte en een individuele training. Zo kon je goed wat je geleerd hebt in het groepsdeel, in de praktijk toepassen tijdens de individuele training.

Mooi aan de groepstraining zijn de interactieve momenten. Zo werden sommige probleempunten/uitdagingen ineens héél concreet.

Ik heb nog geen andere training gehad dus heb geen vergelijkingsmateriaal, maar de inhoud, tempo, 'docent', etc. vond ik allemaal goed! " - 03-04-2018 12:31

"Het mooie aan deze training is het feit dat het bestond uit twee delen; een groepsgedeelte en een individuele training. Zo kon je goed wat j… alles lezen - 03-04-2018 12:31

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.