Klantgericht werken en klanttevredenheid

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Learnit
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Learnit heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 412 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
8,8
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30

Startdata en plaatsen

Amsterdam
9 dec. 2019 tot 16 dec. 2019
check_circle Startgarantie
Den Bosch
9 dec. 2019 tot 23 dec. 2019
Zwolle
9 dec. 2019 tot 23 dec. 2019
Eindhoven
16 dec. 2019 tot 30 dec. 2019
Arnhem
19 dec. 2019 tot 2 jan. 2020
Den Haag
19 dec. 2019 tot 2 jan. 2020
Rotterdam
19 dec. 2019 tot 2 jan. 2020
Heerenveen
24 dec. 2019 tot 7 jan. 2020
Groningen
30 dec. 2019 tot 13 jan. 2020
Nijmegen
30 dec. 2019 tot 13 jan. 2020
Utrecht
30 dec. 2019 tot 13 jan. 2020
Maastricht
3 jan. 2020 tot 17 jan. 2020
Alkmaar
10 jan. 2020 tot 24 jan. 2020
Amsterdam
14 jan. 2020 tot 28 jan. 2020
Zwolle
14 jan. 2020 tot 28 jan. 2020
Breda
17 jan. 2020 tot 31 jan. 2020
Amersfoort
21 jan. 2020 tot 4 feb. 2020
Den Haag
21 jan. 2020 tot 4 feb. 2020
Rotterdam
21 jan. 2020 tot 4 feb. 2020
Den Bosch
24 jan. 2020 tot 7 feb. 2020

Beschrijving

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In onze tweedaagse training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In onze tweedaagse training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.

Onderwerpen

  • Persoonlijke rol en kwaliteiten
  • Interne en externe klantgerichtheid
  • Communicatie en gesprekstechnieken
  • Het klantperspectief
  • Klantbehoeften en motivatoren
  • Lichaamstaal en houding
  • Bedekte signalen opvangen
  • Initiatief nemen
  • Samenwerking opbouwen
  • Gesprekken structureren
  • Keuzeprocessen begeleiden
  • Oplossingen presenteren
  • Klanttypen
  • Lastige situaties
  • Do's en don'ts
  • Reflectie en persoonlijk actieplan

Doelgroep

Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die onder deskundige begeleiding willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.

Werkwijze

  • Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
  • We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
  • We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
  • Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.
  • Bij open inschrijvingen zorgen we voor de benodigde faciliteiten, zoals een comfortabele ruimte en koffie-, thee- en lunchvoorzieningen.

Learnit Training -  Leren om te groeien!

8,8
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
8,8
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30

Er zijn nog geen veelgestelde vragen.  

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Learnit, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.