Klantgericht werken en klanttevredenheid

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Learnit
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Learnit heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 503 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Mozes
Werkvoorbereider
10
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48

Startdata en plaatsen

placeHeerenveen
10 nov. 2020 tot 24 nov. 2020
placeAmsterdam
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
placeZwolle
12 nov. 2020 tot 26 nov. 2020
placeNijmegen
17 nov. 2020 tot 1 dec. 2020
computer Online: Virtuele locatie: Zoom
17 nov. 2020 tot 8 dec. 2020
placeMaastricht
20 nov. 2020 tot 4 dec. 2020
placeAlkmaar
24 nov. 2020 tot 8 dec. 2020
placeDen Haag
24 nov. 2020 tot 8 dec. 2020
placeRotterdam
24 nov. 2020 tot 8 dec. 2020
placeBreda
1 dec. 2020 tot 15 dec. 2020
placeGroningen
1 dec. 2020 tot 15 dec. 2020
placeUtrecht
1 dec. 2020 tot 15 dec. 2020
placeAmersfoort
4 dec. 2020 tot 18 dec. 2020
placeDen Bosch
11 dec. 2020 tot 24 dec. 2020
placeAmsterdam
15 dec. 2020 tot 29 dec. 2020
placeEindhoven
15 dec. 2020 tot 29 dec. 2020
placeZwolle
15 dec. 2020 tot 29 dec. 2020
placeArnhem
22 dec. 2020 tot 5 jan. 2021
10% korting
placeDen Haag
22 dec. 2020 tot 5 jan. 2021
10% korting
placeRotterdam
22 dec. 2020 tot 5 jan. 2021
10% korting

Beschrijving

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Learnit TrainingVolg al onze trainingen nu ook Live Online, comfortabel vanuit huis! 

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je goed moet luisteren naar wat de klant zegt, actief meedenkt en (waar mogelijk) voldoet aan de verwachtingen van de klant. Tegelijkertijd betekent dit dat je de regie zélf in handen moet houden, door haalbare oplossingen aan te dragen en helder te laten zien aan de klant wat er mogelijk is.

In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.

Onderwerpen

  • Persoonlijke rol en kwaliteiten
  • Interne en externe klantgerichtheid
  • Communicatie en gesprekstechnieken
  • Het klantperspectief
  • Klantbehoeften en motivatoren
  • Lichaamstaal en houding
  • Bedekte signalen opvangen
  • Initiatief nemen
  • Samenwerking opbouwen
  • Gesprekken structureren
  • Keuzeprocessen begeleiden
  • Oplossingen presenteren
  • Klanttypen
  • Lastige situaties
  • Do's en don'ts
  • Reflectie en persoonlijk actieplan

Doelgroep

Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die onder deskundige begeleiding willen leren klantgericht(er) te werk te gaan.

Werkwijze

  • Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
  • We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
  • We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
  • Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.
9,4
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht werken en klanttevredenheid
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar
Mozes
Werkvoorbereider
10
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele fijne afwisseling tussen theorie en praktijk! Prachtige locatie!!! Dit vanuit een hele tevreden cursist." - 20-12-2019 12:48

"Learnit is een fijne organisatie. Ik ben goed geïnformeerd. Hele fijne coach, duidelijke stof, goede opbouw van de training. Tevens een hele… alles lezen - 20-12-2019 12:48

starstarstarstarstar_half
A. van Haren, Sociaal Economische Raad
8,8
Klantgericht werken en klanttevredenheid

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwisseling tussen theorie en praktijk was erg goed. " - 18-12-2008 14:30

"De interactie met de cursisten was erg goed! Goede docent met vakkennis en een duidelijke manier van uitleggen. Het les tempo en de afwissel… alles lezen - 18-12-2008 14:30

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.